Lotte Abbink

Goed advies rondom maatvoering en afwerking. We hebben een goed passende mooie eiken eettafel. Erg blij mee.

Jorgen en Jits

Prachtige eetkamertafel van massief dik eikenhout met stoere metalen matrixpoot laten maken. Fotootjes van Henri tijdens het maken van onze tafel geven een bijzonder gevoel.

Marianne

We hebben nu een schitterende, grote, stoere tafel in de eetkamer staan. Henri geeft goede adviezen over het ontwerp en de afmetingen. Ook tijdens het maakproces hebben we nog een paar keer... We hebben nu een schitterende, grote, stoere tafel in de eetkamer staan. Henri geeft goede adviezen over het ontwerp en de afmetingen. Ook tijdens het maakproces hebben we nog een paar keer afstemming gehad over kleine details, zodat uiteindelijk de tafel helemaal naar wens is!

S. van der Linden

Meubelmakerij Binnendijk heeft een prachtige tafel voor ons gemaakt, vriendelijke en deskundige uitleg in de werkplaats.
Leuk om te zien waar en hoe de tafel gemaakt wordt.

Bert

Super blij met onze tafel en bijhorend bank. Goeie service vanuit Henri. Ook fijn dat hij meedenkt en dat het resultaat heel erg gaaf is geworden

D. Verstraeten

Ecgt helemaal blij met mijn nieuwe tafel. Henri heeft prettig meegedacht over de juiste maat voor mijn tafel. Niet 13 in een dozijn resultaat.

Tanja Ellen-Oost

Prachtige eiken keukentafel met bankje gekocht bij Henri! Mijn wensen kwamen precies overeen met wat er nu in mijn keuken staat te pronken! Henri is relaxed, vraagt naar wat je wensen zijn, geeft... Prachtige eiken keukentafel met bankje gekocht bij Henri! Mijn wensen kwamen precies overeen met wat er nu in mijn keuken staat te pronken! Henri is relaxed, vraagt naar wat je wensen zijn, geeft adviezen en zorgt ervoor dat je dat krijgt wat je graag wilt! Absolute aanrader!

Scholten

Alles is mogelijk, zodat de tafel helemaal de uitstraling krijgt, die je graag wilt. Goede kwaliteit!

Zeer goede hulp, adviezen denkt mee met de klant.

dbjt

Bedrijf heeft meegedacht over de wensen en mogelijkheden van een mooie stoere eettafel. Deze is gemaakt van oude wagondelen met mooie metalen poten