Patrick

Prachtig vakwerk! Hout met karakter en mooie afwerking

Jelle Jüngeling

Eerlijk vakmanschap, fijn communiceren, dat ziet men niet zo vaak meer.

Georges

Vakmanschap is Meesterschap, puur eiken is ambachtelijk verwerkt, tot een schitterende houten tuintafel. We zijn er heel erg blij mee.

Brigitte

Via marktplaats zijn tuintafels gevonden waarna wij onze wensen konden aangeven. Volledig op maat gemaakt en keurig thuis afgeleverd volgens afspraak. Voor vragen staat hij altijd open!

Teko en Miranda Boeringa

Wij zijn erg blij met de prachtig op maat gemaakte TV-meubel van Henri Binnendijk. Hij luistert goed naar wat je wil en denkt goed mee. Het TV-meubel ziet er strak uit, echt Vakmanschap!

Rowin

Henri heeft voor ons een prachtig tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee in het ontwerpproces en luistert goed naar de wensen van de klant. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en raden... Henri heeft voor ons een prachtig tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee in het ontwerpproces en luistert goed naar de wensen van de klant. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en raden iedereen aan om een meubel te laten maken door Meubelmakerij Binnendijk!

Rowin

Henri heeft voor ons een prachtig eikenhouten tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee over het ontwerp van het meubel en luistert naar de wensen van de klant. Ik kan Meubelmakerij Binnendijk van... Henri heeft voor ons een prachtig eikenhouten tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee over het ontwerp van het meubel en luistert naar de wensen van de klant. Ik kan Meubelmakerij Binnendijk van harte aanbevelen!

Marieke

Henri heeft een prachtige eikenhouten eettafel met stalen X poot voor me gemaakt waar ik enorm blij mee ben! Ivm de afstand alles telefonisch en per app besproken. Henri denkt goed mee over wat mooi... Henri heeft een prachtige eikenhouten eettafel met stalen X poot voor me gemaakt waar ik enorm blij mee ben! Ivm de afstand alles telefonisch en per app besproken. Henri denkt goed mee over wat mooi is en checkt je verwachtingen en wensen regelmatig om zeker te zijn dat hij maakt wat je in je hoofd hebt.

Schutte

Waar vakmanschap en passie!
Waar vakmanschap en passie!
Onlangs hebben wij onze wensen aan Henri voorgelegd. We kregen uitgebreid advies en opties te zien. We konden snel een goede keuze maken. Bij aflevering kregen we ook goed advies over het onderhoud. Kortom we kunnen meubelmakerij Binnendijks bij iedereen aanbevelen. Wij zijn erg blij met onze 3 meter lange tafel!!

Helga

We zijn heel blij met de prachtige eikenhouten tafel met stalen poten die Henri voor ons gemaakt heeft. Ook leuk om te zien waar onze tafel is "geboren". Ook prachtig afgewerkt.