Booijink

Prima samenwerking en persoonlijk contact over de vorderingen van de tafel. Meedenken met de klant en een prachtige tafel als resultaat.

Hafkamp

Prachtig materiaal en van hoge kwaliteit! We hebben even geduld moeten hebben, maar het was het wachten meer dan waard.

Irma Buitenhuis

Zeer prettige samenwerking. Flexibel en denkt echt mee. Ook erg blij met het uiteindelijke resultaat, precies wat ik in mijn hoofd had.

Frank Venema

Henri is top en levert super mooie spullen voor een eerlijke prijs! Vakmanschap!

Loeffen

Geweldige tuintafel op maat en helemaal naar wens. Echt een aanwinst voor onze tuin. Knap staaltje vakmanschap! Zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt graag mee. Mooie prijs voor zo’n geweldige tafel... Geweldige tuintafel op maat en helemaal naar wens. Echt een aanwinst voor onze tuin. Knap staaltje vakmanschap! Zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt graag mee. Mooie prijs voor zo’n geweldige tafel ? Dank je Henri.

Jan Jaap

We hebben een mooie eikenhouten salontafel en een eikenhouten bankje voor bij de eettafel gekocht bij Henri. Het resultaat is prachtig, solide gebouwd en keurig afgewerkt. Henri gaf deskundig advies... We hebben een mooie eikenhouten salontafel en een eikenhouten bankje voor bij de eettafel gekocht bij Henri. Het resultaat is prachtig, solide gebouwd en keurig afgewerkt. Henri gaf deskundig advies bij het ontwerpen van het bankje. We zijn erg tevreden!

Roy Mahadew, Leiderdorp

Henri dank je wel voor het maken van onze tuintafel, echt een aanwinst voor onze tuin. Wat zijn we er erg blij mee zeg. Top kwaliteit!! Mooi handenarbeid en goed verzorgd. Foto´s van het product op... Henri dank je wel voor het maken van onze tuintafel, echt een aanwinst voor onze tuin. Wat zijn we er erg blij mee zeg. Top kwaliteit!! Mooi handenarbeid en goed verzorgd. Foto´s van het product op de website en van de werkelijkheid is 100% correct. Je komt je afspraken goed na dat mag gezegd worden. En ja goedkoop is het niet daar ben ik eerlijk in, maar dat heb ik voor over, want het is het meer dan waard.

Martijn en Cindy

Prachtige eiken tuintafel gekocht via meubelmakerij binnendijk. Zichtbaar met liefde gemaakt! Zeer aan te raden voor handgemaakte meubels van top kwaliteit. Vakmanschap met een vriendelijke lach.

Robbert

Vakwerk door een sympathieke vakman.
Vakwerk door een sympathieke vakman.
Henri bedankt voor het maken van een hele mooie tuintafel met bijpassend bankje, het is precies geworden wat ik voor ogen had en van een oerdegelijke kwaliteit.

I Hulsman

Erg blij met onze eettafel, helemaal naar onze wens gemaakt.