Bloemert

Henri is een vakman. Oog voor detail, denkt heel goed mee en het resultaat is prachtig. Henri heeft bij ons een eettafel geleverd en maatwerk massief houten planken voor een nisje in de keuken. Zeer... Henri is een vakman. Oog voor detail, denkt heel goed mee en het resultaat is prachtig. Henri heeft bij ons een eettafel geleverd en maatwerk massief houten planken voor een nisje in de keuken. Zeer tevreden!

Martijn

Topservice en vakwerk

Edy Oolbekkink

Henri heeft heel mooi wel afgeleverd en de communicatie ging heel soepel. Ik ben erg blij met mijn tv meubel.

Ko Scheele

Prachige tafel. Snelle levering. Goed meedenken. Het geheel was prettig. Zeker een aanrader.

Munneke

We hebben een prachtige Deens ovalen eikenhouten eettafel gekocht bij Henri Binnendijk. Wat wij een groot pluspunt vonden bij Binnendijk is dat er mooie zware kwaliteit massieve tafelbladen met... We hebben een prachtige Deens ovalen eikenhouten eettafel gekocht bij Henri Binnendijk. Wat wij een groot pluspunt vonden bij Binnendijk is dat er mooie zware kwaliteit massieve tafelbladen met origineel vormgegeven onderstellen worden geboden (in plaats van gelamineerde toplaag op MDF of multiplex). Communicatie was prettig, we werden goed op de hoogte gehouden.

Gerrit Dekker

Snel, professioneel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer tevreden met de tafel.

Rowin

Zeer goed. We hebben zelf een ontwerp voor de tafel aangedragen. Hierbij is goed meegedacht over het gewenste ontwerp. Het eindresultaat is een prachtige eettafel.

Annette Hemmer

Prima, goed geïnformeerd en denkt met je mee, zodat het niet anders kan dat je een tevreden klant bent.
Tuintafel laten bezorgen en zelf in elkaar gezet, ging zonder moeite.
Meubelmakerij...
Tuintafel laten bezorgen en zelf in elkaar gezet, ging zonder moeite.
Meubelmakerij Binnendijk is een aanrader voor iedereen, je hebt een hufterproef tuintafel in mijn geval waar je iedere dag van geniet.

Eldert van Leeuwe

Vriendelijk, maar vooral een vakman 👌🏻

Laura Bergervoet

Zeer goed. We zijn tevreden met de kwaliteit, de communicatie en de service.