Feike

Een heel fijne meubelmaker, met goed advies die zijn afspraken perfect nakomt. een prachtige tafel gekregen.

Defreyne

Mocht je er nog aan twijfelen of er nog eerlijke vakmannen bestaan, dit is er ongetwijfeld één! Wij waren online instant verliefd op de Praag tuintafel. Toen we vroegen of deze in ander soort hout... Mocht je er nog aan twijfelen of er nog eerlijke vakmannen bestaan, dit is er ongetwijfeld één! Wij waren online instant verliefd op de Praag tuintafel. Toen we vroegen of deze in ander soort hout gemaakt kon worden, ging deze vakman onmiddellijk overstag. Voor een heel aantrekkelijke prijs, hebben wij in België een uniek afgewerkt meubelstuk mogen ontvangen.
Zelfs toen we vroegen of de tafel combineerbaar was met onze tuinstoelen, paste hij tijdens het productieproces het ontwerp lichtjes aan om het zo praktisch mogelijk voor elkaar te hebben.
We hebben intussen onze eerste zonnige dag aan de tafel achter de rug. Ons bezoek (met een achtergrond in houtbewerking) kon niet zwijgen over de tafel. Er mag benadrukt worden dat er gewerkt is met eerste-klas-hout. We kunnen ons ook niet van de indruk ontdoen dat de tafel met heel veel liefde is gemaakt.
Op onze beurt gaan wij de tafel nu met heel veel liefde behandelen, want het is echt een juweel! We hopen hier heel veel jaren plezier aan te hebben en nog vele gezellige avonden aan te beleven.
We zijn ook zodanig overtuigd dat we zonder twijfel nog binnenmeubelen bij hem zullen bestellen!
Wij zullen deze meubelmaker met veel trots aanbevelen in België totdat volgende uitdrukking standaard wordt: “ik heb een échte Binnendijk in huis!”

Marius Cornelissen

We zijn zeer tevreden met de mooie ovalen tafel die door Meubelmakerij Binnendijk gemaakt is

Marco

Na lang zoeken een zeer mooie eettafel gevonden bij Henri. Kon ook aangepast worden naar eigen smaak dus uiteindelijk staat hier naar volle tevredenheid een vrij unieke tafel. Contact verliep vlot... Na lang zoeken een zeer mooie eettafel gevonden bij Henri. Kon ook aangepast worden naar eigen smaak dus uiteindelijk staat hier naar volle tevredenheid een vrij unieke tafel. Contact verliep vlot en netjes. Levertijd was wat lang, maar er zaten wat feestdagen tussendoor. Overigens was het wel het wachten waard ;)

Bas en Inge Krens

In één woord top!
Daarbij prijs-kwaliteit ook een dikke 10.

In één woord top!
Daarbij prijs-kwaliteit ook een dikke 10.

Wij wilden een tafelblad dat doorliep in ons kookeiland. Dit moest dus precies passen en het maatwerkblad moest aan de ene kant 320cm en aan de andere kant 200cm worden (L-vorm).
Na wat Google-Research kwamen we uit bij Meubelmakerij Binnendijk.
We zijn in de werkplaats en showroom geweest om al onze wensen door te spreken en Henri heeft tot in de details met ons meegedacht.
Het blad past perfect en we zijn super blij me het resultaat!

Nogmaals onwijs bedankt!!

Pool

Henri heeft een prachtige eettafel gemaakt van het hout van de eik die op ons erf stond. Na een paar maanden in een droogkamer was het hout droog genoeg zodat Henri het kon bewerken. Een bijzonder... Henri heeft een prachtige eettafel gemaakt van het hout van de eik die op ons erf stond. Na een paar maanden in een droogkamer was het hout droog genoeg zodat Henri het kon bewerken. Een bijzonder resultaat van een kundig meubelmaker.

Niels Naaldenberg

Top tafels voor een mooie prijs

René en Jolanda

We hadden een goede ontvangst in de showroom/ werkplaats. Henri luisterde goed naar onze wensen voor een nieuwe eettafel en dacht met ons mee.
De tafel is prachtig geworden, echt vakwerk!...
De tafel is prachtig geworden, echt vakwerk! Afgelopen week is de tafel goed verpakt bij ons geleverd. We zijn er erg blij mee.

Jan van Bekkum

Professionele aanpak en liefde voor het vak. Zeer kundig en weet waar hij over praat en geeft goed advies

Prima ervaring. Prachtig tafelblad. Goede communicatie. Degelijk verpakt verzonden.