ladeindeling.nl

In onze nieuwe keuken hebben wij lade met een afwijkende diepte, waardoor een standaard bestekbak niet past. Zoekend op het internet kwam ik bij ladeindeling.nl. Geweldig, wat een keuze. Ik kon... In onze nieuwe keuken hebben wij lade met een afwijkende diepte, waardoor een standaard bestekbak niet past. Zoekend op het internet kwam ik bij ladeindeling.nl. Geweldig, wat een keuze. Ik kon eenvoudig de juiste bestekbak kiezen en deze ook nog op maat laten maken. Bestelling was vlot in huis.

Ruime keuze, kwaliteit, maatwerk, vlotte levering

T.Montana

Het bedrijf Pronto wonen heeft vriendelijke medewerkers, helaas is bij het bestellen van onze meubels een verkeerde tafel besteld en wachten we nu al bijna een half jaar op de tafel, die in 1e... Het bedrijf Pronto wonen heeft vriendelijke medewerkers, helaas is bij het bestellen van onze meubels een verkeerde tafel besteld en wachten we nu al bijna een half jaar op de tafel, die in 1e instantie binnen 2 maanden geleverd zou worden. Gelukkig hebben we een leentafel van probto wonen aangeboden gekregen

Heyvaert

Dik in orde

Snelle verzending

J.B.R

Zeer goed

Afspraken en levering op een corecte manier.

Gera Tromp Tui at Home

Snelle service

Persoonlijk contact

Nvt

Prima service. Past perfect!

Welke maat je la ook heeft, jullie maken het perfect op maat.

Peeters

Goed product

Goede service

A Barendse

Duidelijk uitleg en deskundig.

Je wordt duidelijk door het menustructuur geleid als je een medewerker aan de telefoon hebt.

Koen Druyts

Goed. Enkel de levertermijn werd niet opgegeven voor bestelling. Enkel of er al dan niet voorraad was. Een duidelijke inschatting van wanneer het bestelde zou geleverd worden zou beter zijn. Echter... Goed. Enkel de levertermijn werd niet opgegeven voor bestelling. Enkel of er al dan niet voorraad was. Een duidelijke inschatting van wanneer het bestelde zou geleverd worden zou beter zijn. Echter de levering werd wel binnen 2 dagen gedaan dus was ok.

goede prijs

Desmet

Zeer positieve ervaring, duidelijke afspraken en correcte en heel snelle levering.

Professioneel advies en meedenkend over de beste oplossing!