Kd

Heel goed

communicatie via telefoon.

jos verheyen

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling

duidelijke site, veel keuze

Van Dommelen

Goede ervaring, maar had de spullen graag sneller ontvangen. Ik had exacte maatvoeringen doorgegeven maar niet aangevinkt dat het product op maat moest worden gemaakt. Men heeft contact met mij... Goede ervaring, maar had de spullen graag sneller ontvangen. Ik had exacte maatvoeringen doorgegeven maar niet aangevinkt dat het product op maat moest worden gemaakt. Men heeft contact met mij opgenomen, om te achterhalen wat de bedoeling was. Product past perfect in de lade. Echt heel tevreden mee!

- contact opnemen als iets onduidelijk is - niet zo maar iets uitvoere
- verwerking van extra betaling, zonder al te veel moeite
- kwalitatief goed product geleverd

Wim Linke

Contact ia Google, voor een bestekbak en snel gevonden bij lade indeling.nl

Dezelfde dag opgestuurd en de volgende dag geleverd

LUC THIJS

Blij jullie gevonden te hebben!

Goede uitleg op website voor juiste keuze van inleglade bestek (vooral van juiste maten).
Vlotte gebruikersinterface om de aankoop te laten gebeuren.
Vlotte, transparante en tijdige...
Vlotte gebruikersinterface om de aankoop te laten gebeuren.
Vlotte, transparante en tijdige belevering.
De prijs van het product is niet goedkoop, maar de inleglade blijkt stevig te zijn en voldoet helemaal aan de verwachtingen. We hebben hier maanden achter gezocht. Dus blij jullie gevonden te hebben.

Miranda

Mooie, solide bodemplaat snel geleverd en hele goede klantenservice!

Snelle levering van mooi product en hele goede service én communicatie!

M

Heel goed. Blum Scharnier voor badkamermeubel besteld.

Servicenummer waar je snel iemand aan de lijn krijgt met adequaat antwoord op je vragen. Je kan dan ook meteen bestellen en levering is snel en correct.

Jose

Nette en snelle service

Geleverd wat we besteld hadden

Zef

Deskundig en attent.

Kwaliteit producten.
Terugkoppeling om vast te stellen dat het juiste product is besteld.

ladeindeling.nl

In onze nieuwe keuken hebben wij lade met een afwijkende diepte, waardoor een standaard bestekbak niet past. Zoekend op het internet kwam ik bij ladeindeling.nl. Geweldig, wat een keuze. Ik kon... In onze nieuwe keuken hebben wij lade met een afwijkende diepte, waardoor een standaard bestekbak niet past. Zoekend op het internet kwam ik bij ladeindeling.nl. Geweldig, wat een keuze. Ik kon eenvoudig de juiste bestekbak kiezen en deze ook nog op maat laten maken. Bestelling was vlot in huis.

Ruime keuze, kwaliteit, maatwerk, vlotte levering