Max Bakker

Ruim assortiment, scherpe prijs, snelle correcte levering.

Kwaliteit voor schappelijke prijs.

Gerrit

Goede website en prima levering

heleen claes

Zeer goede kwaliteit en conversaties

Conversatie

Exelmans Jos

Eerste samenwerking die prima verlopen is

goede en overzichtelijke uitleg met correcte prijzen
snelle levering, prima verpakt

Hans Ludema Bestratingen

Goede en snelle service

we hadden iets besteld wat niet paste, ze hebben gelijk contact opgenomen en een voorstel gedaan! nadat we per ongeluk de mail biet hadden beantwoord kregen we een telefoontje... dezelfde dag werd het nog opgestuurd!!

A van Twillert

Wij hebben onze meubels gekocht bij woonsquare keurig behandeld en een mooie deal gemaakt.
Keurig op de hoogte gehouden betreffende de levering.
Aflevering was ook in orde nette en...

De behandeling zeer vriendelijk en corect

Patricia

Heb een bestekbak besteld en heb telefonisch contact gezocht om eea te checken. Ben aardig en vakkundig te woord gestaan. Levering was zeer keurig en vlot!

Klantencontact en service zijn top! Het product is ook uitstekend.

B van t Hof

Prima alles geleverd volgens verwachting.

Ze hadden dat wat ik zocht en niet zo duur als je zou denken, en daarbij snel geleverd daar wordt je blij van als je zo je probleem op kunt lossen bedankt voor de service.

jjriem@xs4all.nl

Beste wat ik ooit heb meegemaakt perfecte afmetingen van het geen ik besteld heb, alles van top tot teen in orde niets op dit bedrijf aan te merken. Alleen maar aanbevelingen. Ga zo verder door op...

Levert correct en wordt goed op de hoogte gehouden qau voortgang in het proces.

Dirk Buffel

Product niet 100 in orde, stukje afgebroken (niet zichtbaar) en één van de aluminium elementen zit wat scheef. Is wel bruikbaar.

Reactie Meubelinterieur.nl:

Beste Heer Buffel,

Wij doen ons best alle bestellingen op de juiste wijze bij de klant te krijgen. Indien dit een keer niet lukt lossen we dat altijd naar tevredenheid op met de klant
Jammer dat u niet even met de servicelijn gebeld heeft. We zijn van 9.00 tot 21.00 uur te bereiken. We hadden dan graag het probleem voor u opgelost.

m vr gr

Verkoopteam