Leo

Twee artikelen besteld welke op de website als voorradig werden beschreven, bleken toch niet leverbaar. Alternatieven aangegeven welke uiteindelijk voldeden. Prijzen tov andere leveranciers: pittig....

ruime keus. nette afhandeling

Reactie Meubelinterieur.nl:

Dank voor uw reactie,

Helaas valt er een enkele keer een gat in de voorraad indien de leverancier niet op tijd levert,mijn excuses.

Prijzen zijn gebaseerd op kwaliteit en service. wellicht zit daar verschil in met andere leveranciers

m vr gr
Verkoopteam Meubelinterieur.nl

nono

Het bestelde product was niet meer leverbaar. Hierover werd ik gelijk de volgende dag geïnformeerd per mail met daarin 2 alternatieven. Na mijn keuze doorgegeven te hebben , per mail , bleef het...

Fouten worden snel en adequaat hersteld. Geen gezeur, geen gemekker, gewoon oplossen.

Ton

Makkelijk te bestellen scharnieren en prima afgeleverd.

E.J.de Bruyne

Aardige telefoniste,eertste goede indruk

Eerste keer dat ik dit op deze manier deed, geen vergelijkingsmateriaal, maar tevreden

Maarten

Levertijd zoals op de site blijkt niet te kloppen, telefonisch bijna niet bereikbaar (negen keer moeten bellen om iemand aan de lijn te krijgen).

Kunnen maatwerk leveren

Reactie Meubelinterieur.nl:

Vervelend te horen dat u niet geheel tevreden bent.

De genoemde levertijd geldt echter voor voorraad artikelen en niet voor de bestelde keukenlades op maat welke vallen onder maatwerk producten.
Maatwerkproducten leveren wij in de regel ongeveer 1 week na de bestelling

Wij zijn normaal gesproken van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar. Wellicht heeft er een doorschakeling niet naar behoren gewerkt waarvoor mijn excuses

m vr gr
Verkoopteam Meubelinterieur.nl

Nvt

Heldere site, eenvoudig te bestellen, op tijd geleverd.

Goede berichtgeving over de stand van zaken, factuur etc.

Brulez kurt

Zeer goede ervaring

Snel leveren

Hans

Goede ervaring. Makkelijk om te bestellen en op tijd alles geleverd.

Webshop zeer duidelijk en voorzien van veel , technische , informatie.

Bart Van Kerckhoven

Zeer degelijk, kwaliteitsvol materiaal, snelle levering aan een correcte prijs.

* kwaliteitsvol materiaal
* snelle levering