C. Garcia-Martin

Super!

Duidelijke site en na bestelling goede communicatie wat betreft verzending.
Top.

Otto

Doordat ik opzoek was naar keuken onderdelen van het merk Blum ben ik bij Meubelinterieur.nl terecht gekomen.

Groot assortiment, snelle service.

Jenny

Levert snel en betrouwbaar. Geen verrassingen.

Product is precies zoals omschreven. Sterk materiaal en past precies!

cdgl consultancy

TOP en snel

TOP en snel

Dyana

Goede service! Ik wilde iets bestellen via https://www.lade-indeling.nl/ en heb van tevoren gebeld met een vraag. Ik werd meteen geholpen en een aardige dame gaf duidelijke antwoorden. Na de... Goede service! Ik wilde iets bestellen via https://www.lade-indeling.nl/ en heb van tevoren gebeld met een vraag. Ik werd meteen geholpen en een aardige dame gaf duidelijke antwoorden. Na de bestelling wilde ik telefonisch de bestelling bij nader inzien aanpassen en dat kon gewoon. Zelfs het terugbetalen ging supersnel. Het product dat we besteld hadden is ook echt heel mooi en past goed. Echt een fijne winkel!

Hele goede service, heel klantgericht

De rijke ann

Ok, maar indeling past niet op de lade, mijn lade is vol, heeft geen open gedeelte.
Dat was niet echt duidelijk.

Snel

Kees Driesprong

Netjes ontvangen en gevraagd of men ons kon helpen. Wij wilden eerst rondkijken wat geen probleem was. Daarna toch hulp gevraagd en dat resulteerde in een aankoop. Winkelpersoneel bij en wij blij,... Netjes ontvangen en gevraagd of men ons kon helpen. Wij wilden eerst rondkijken wat geen probleem was. Daarna toch hulp gevraagd en dat resulteerde in een aankoop. Winkelpersoneel bij en wij blij, wat wil je nog meer.

Vrijheid in binnen lopen en kijken en geen opdringerige verkopers

Driesen

Prima. Duidelijke beschrijving van product. Snelle levering.

Ruim assortiment. Kwalitatief goede producten. Zeker geen Praxis kwaliteit

DvD

Prima product dat voldoet aan de verwachtingen en snel geleverd.

Snelle levering.

particulier