Arkenbout

Fred

Zeer snel ervaring

Snelheid

Strijbosch

Prima. Levering was te laat, maar voor deze bestelling niet erg. Oorzaak lag bij koerier en dus niet bij Meubelinterieur.nl. Wat meteen opviel is dat er een kaartje bij zat met regels die tegen de... Prima. Levering was te laat, maar voor deze bestelling niet erg. Oorzaak lag bij koerier en dus niet bij Meubelinterieur.nl. Wat meteen opviel is dat er een kaartje bij zat met regels die tegen de wetgeving in gaan als het gaat om het retourbeleid. Komt zeker niet vriendelijk over. Omdat het te laat was, zou ik volgens de regels (de dus tegen de wet in gaan) niet meer kunnen retourneren. Omdat alles naar wens is, was dit niet van toepassing, maar dit is wel de reden dat ik mijn ervaring geen vijf sterren geef. Ik zou het bedrijf niet actief aanbevelen, maar ook niet afkraken. Stel dat iemand mijn mening zou vragen, dan zal het kaartje met jullie eigen regels een gespreksonderwerp zijn.

Ik zocht een product met specifieke eigenschappen dat jullie in het assortiment hebben. Het moest namelijk RVS zijn voor buiten (brievenbus en pakkettenbus) Prijs was ook keurig. Ook van belang: ik... Ik zocht een product met specifieke eigenschappen dat jullie in het assortiment hebben. Het moest namelijk RVS zijn voor buiten (brievenbus en pakkettenbus) Prijs was ook keurig. Ook van belang: ik ben een leek als het gaat om de knopcilinder die ik moest bestellen en op jullie site kreeg ik een beknopte uitleg die voor mij voldoende was om een keuze te maken. Dus: geen lange uitleg, maar precies de info die nodig is. Ik ben dus een tevreden klant van jullie.

F. Uyland

Snelle en juiste levering van bestelling

Snel en correct

Mollema

Ik heb dit bedrijf gevonden op internet omdat ik op zoek was naar een geschikte bestekbak voor mijn keukenla.

De afmetingen van de bestekla voldoen exact aan de beschrijving op de website.
De bestekla is van stevig materiaal gemaakt.
De bestelprocedure verliep vlot.
Het artikel is scherp...
De afmetingen van de bestekla voldoen exact aan de beschrijving op de website.
De bestekla is van stevig materiaal gemaakt.
De bestelprocedure verliep vlot.
Het artikel is scherp geprijsd en het geld waard.

Kristien

Degelijk materiaal ( lade- indeling). Wel eventjes getwijfeld omdat de onderdelen behoorlijk prijzig zijn ( wij hadden 3 stuks nodig) maar gezien ik al zo lang zocht naar een passende oplossing en... Degelijk materiaal ( lade- indeling). Wel eventjes getwijfeld omdat de onderdelen behoorlijk prijzig zijn ( wij hadden 3 stuks nodig) maar gezien ik al zo lang zocht naar een passende oplossing en die nu èindelijk vond, heb ik met mn ogen dicht toegezegd. Ze pasten gemillimeterd in onze lade en de flessen staan nu helemaal geordend en netjes en stabiel op hun plaats!
Jammer dat je alleen ja of nee kan aanduiden bij de vraag of je dit bedrijf zou aanbevelen. Ik liet die vraag liever neutraal open omwille vd prijs. ( en dus NIET omwille vh produkt)

professionele lade indeling

Bas

Fijne service

Fijn contact en meedenken naar oplossing

Ronald

Heel goed

De omschrijving van het product maakte het verschil

Jack

Tv lift gekocht die 12 kg zou heffen, maar 9 kilo haalde hij niet, lift terug gestuurd en zwaardere besteld. Ik heb 200€ minder terug gehad dan ik er voor betaald heb. En meer dan 2 maanden op mijn... Tv lift gekocht die 12 kg zou heffen, maar 9 kilo haalde hij niet, lift terug gestuurd en zwaardere besteld. Ik heb 200€ minder terug gehad dan ik er voor betaald heb. En meer dan 2 maanden op mijn geld moeten wachten. 1 keer maar echt nooit meer.

Geen gevonden