9.8/10
9.8/10

Lisette

Super goed !

Betrouwbaar , komt op tijd, levert goed werk, mijn bank weer helemaal schoon en als nieuw! Voor tweede keer gebruik gemaakt van dit bedrijf en alleen maar lof . Buiten super goed werk ook zeer... Betrouwbaar , komt op tijd, levert goed werk, mijn bank weer helemaal schoon en als nieuw! Voor tweede keer gebruik gemaakt van dit bedrijf en alleen maar lof . Buiten super goed werk ook zeer vriendelijk en nauwkeurig !

Dave Runner

Fijn en goed bedrijf

Inmiddels in 7 jaar tijd voor de 3e keer gebruik gemaakt vd diensten van Meubelfris en wederom zeer tevreden.

Fantastisch!

Punctueel, eerlijk, professioneel.

Telefonische bereikbaarheid kan beter, al werd er aangegeven dat er een technisch probleem was met de telefoon.

Kathinka

Snelle reactie op mijn aanvraag, snelle inplanting. Perfect resultaat, verzorgd door een uiterst vriendelijke medewerker van het bedrijf.

De reiniging werd op snelle, correcte wijze uitgevoerd met aandacht voor de rest van het interieur. Alles ziet er weer als nieuw uit. Wij zijn zeer tevreden.

Nvt

Snelle reactie op mijn aanvraag, keurig op de afgesproken dag en tijd aanwezig, alles bij om ook de vloer af te dekken, en netjes zijn schoenen uit doen wanneer hij van buiten naar binnen kwam.

Bob Bliek

Een perfecte afhandeling!!

Iemand uit Velddriel

Uitstekende service. Aanwezig op afgesproken tijd. Bank is weer als nieuw en ruikt lekker fris, hondenlucht verwijderd en geïmpregneerd. Mensen doe zaken met dit bedrijf top bedrijf!

Correct contact, komt afspraken na en levert kwaliteit af.

Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan en er wordt doorgevraagd als iets niet duidelijk is omschreven! Daarnaast wordt er vakkundig werk geleverd! Onze bank zit weer als nieuw!

Karin

Uitermate klantvriendelijk, professioneel en zorgvuldig. De banken zien er weer uit als nieuw!

Check aan de voorkant of de stof van de bank zich leent voor reiniging.

Angélique

Heel fijn bedrijf! De medewerker was keurig op tijd en heeft onze 3-zitsbank, die er vreselijk uit zag (vol met vlekken), weer als nieuw gemaakt. We zijn superblij met het resultaat en het was een... Heel fijn bedrijf! De medewerker was keurig op tijd en heeft onze 3-zitsbank, die er vreselijk uit zag (vol met vlekken), weer als nieuw gemaakt. We zijn superblij met het resultaat en het was een goede keuze om Meubelfris in te schakelen om de bank te reinigen! Tevens heeft de medewerker tips meegegeven om de bank netjes te houden.

Professioneel bedrijf
Goede en accurate service