9.9/10
9.8/10

Bob Bliek

Een perfecte afhandeling!!

Iemand uit Velddriel

Uitstekende service. Aanwezig op afgesproken tijd. Bank is weer als nieuw en ruikt lekker fris, hondenlucht verwijderd en geïmpregneerd. Mensen doe zaken met dit bedrijf top bedrijf!

Correct contact, komt afspraken na en levert kwaliteit af.

Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan en er wordt doorgevraagd als iets niet duidelijk is omschreven! Daarnaast wordt er vakkundig werk geleverd! Onze bank zit weer als nieuw!

Karin

Uitermate klantvriendelijk, professioneel en zorgvuldig. De banken zien er weer uit als nieuw!

Check aan de voorkant of de stof van de bank zich leent voor reiniging.

Angélique

Heel fijn bedrijf! De medewerker was keurig op tijd en heeft onze 3-zitsbank, die er vreselijk uit zag (vol met vlekken), weer als nieuw gemaakt. We zijn superblij met het resultaat en het was een...

Professioneel bedrijf
Goede en accurate service
Fijn personeel

Olga van Leeuwen

Professioneel. Weet waar hij over praat

Kundigheid, vriendelijkheid

L. Bergsma

Wat een verademing dit bedrijf en zijn medewerkers. Ik heb mijn bank laten reinigen en repareren . Alles volgens afspraak, waren op tijd, vriendelijk en zeer correct. Mijn bank ziet er uit als...

Eerlijk, vriendelijk en correct. Doet wat het beloofd.

Klopt het dat de geur van het schoonmaakmiddel lang in huis blijft hangen, het slaat op mijn ogen en krijg er hoofdpijn van!
Verder is de bank goed schoon en prima personeel

Reactie Meubelfris.nl:

Zeer vervelend en onze welgemeende excuses.
De ruimte waarin het bankstel staat dient (tijdelijk) zo goed mogelijk gelucht te worden zoals wij hebben aangegeven na afloop van onze werkzaamheden.
Daar op uw bankstel was overgegeven moesten wij deze tevens ontgeuren, omdat met een normale dieptereiniging de penetrante geur er anders niet uit gaat.
Dit ontgeuringsmiddel heeft doorgaans een sterkere geur dan ons gangbare (biologisch afbreekbare) reinigingsmiddel en is een aantal dagen ruikbaar om zo optimaal effect te kunnen geven, hier ontkomen we helaas niet aan.

A van Eekelen

Super echte vakman

Attent en komt afspraken na

eigenlijk geen

Prima ervaring, geen gedoe en alles werd goed gereinigd....