9.8/10
9.8/10

Esther

De afspraak zelf kon ook op korte termijn plaatsvinden. Men reageerde snel en professioneel op mijn informatieverzoek. Ik kreeg een gespecificeerde op naam gestelde offerte, heel netjes.
De afspraak zelf kon ook op korte termijn plaatsvinden.
Onze bank is zeer goed behandeld en ook heel goed schoon geworden. Er werd echt zorg aan besteed en de jongeman was uiterst correct. Hij zorgde ook dat de houten vloer niet natwerd, echt oog voor detail. Ik beveel meubelfris zeker aan.

L.van Diggelen

Na eerst via de mail contact te hebben gehad,en daar al uiterst correct ingelicht te zijn,kwam de medewerker binnen een week na het boeken van een afspraak keurig op de afgesproken tijd ,hij heeft... Na eerst via de mail contact te hebben gehad,en daar al uiterst correct ingelicht te zijn,kwam de medewerker binnen een week na het boeken van een afspraak keurig op de afgesproken tijd ,hij heeft eerst uitvoerig alles getest,toen de bank geimpregneerd,en dat alles rustig,vriendelijk en zorgvuldig!Hoop dat de bank,die gloednieuw was,mooi blijft!

Super net vriendelijk personeel,goede uitleg over product,uiterst zorgvuldig omgaan met mijn "dure,nieuwe"bank!
Is net gebeurd dus i weet niet of de bank echt schoner blijft,maar is in ieder geval super netjes en vakkundig aangebracht!

nee.

Mia vd S

Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Werken volgens afspraak, zeer goed bevallen.

Dave

Great job, very well done

Quick response and nice people

Website in English

Martin

Zeer tevreden, prima werk verricht

Snelle services en vriendelijk personeel

Maarten van Meteren

Maken goede afspraken, vakkundig en vriendelijk personeel. We zijn erg tevreden.

Michel Schuit

Flexibel en professioneel

Klantgerichtheid, vakkundig en vriendelijk personeel

G. Willemsen

Goed en goedkoop

Snel inplannen en zeer sympathiek personeel

F van Stol

Zeer tevreden, goed werk geleverd

Fijn dat ook op Zondag mogelijk was

C de Jong

Prima. Vriendelijk personeel. Goed werk geleverd.

Prima. Vriendelijk personeel. Goed werk geleverd.