9.8/10
9.8/10

Linda

Goede ervaring met dit bedrijf. Onze bank was echt heel vies en nu ziet ie er weer als nieuw uit. Ook was de jongen die de bank kwam reinigen erg vriendelijk en proffesioneel.

Vriendelijk en professioneel

Het zou op zich wel handig zijn als je via een sms nog een bevestiging krijgt wanneer de afspraak ingepland is, als dit telefonisch gebeurd is.

Henk en Joyce Verhulst

Na offerte zeer snel een afspraak kunnen maken.
Bankstel en karpet zien er weer stralend uit.
Ze hebben waargemaakt wat ze beloofden!!
Joyce en Henk, Amsterdam

Aardige medewerker die ons vooraf goede informatie over de werkzaamheden.

Ga zo door!

Erg goede en snelle service. Er was een klein onderdeel vergeten schoon te maken maar dat hebben ze heel snel alsnog schoongemaakt, zonder extra kosten.

Snelle service en vriendelijkheid

Mevr. Bink-hanen

Fantastisch alles weer schoon.

Grandioos hoe alles is opgeknapt, o.a. Vloerbedekking, bank en fauteuil.

Geen.

Goran

Ik heb zeer prettige ervaringen met Meubelfris. Binnen afgesproken tijd kwam de meubelreiniger en mijn bank ziet er weer als nieuw uit.

Je krijgt waar voor je geld. Wat gezegd is wordt ook waargemaakt.

Ga zo door!

Zeer tevreden met het resultaat na een reinigingsopdracht.

Grondigheid reiniging, snelle service, er werd hard gewerkt.

Jack

Zeer bekwame bedrijf en beschikt over juiste kennis en ervaring.
erg content met resultaat!

G. Meurs

Een snelle reactie voor de offerte aan de hand van foto's.
Gunstige prijs en binnen twee werkdagen gerepareerd.

Snelle actie en een gunstige prijs.

Onze oude bankstellen thuis gereinigd en geimpregneerd voor een hele redelijke prijs. Super werk geleverd, absoluut de moeite waard. Nieuw bankstel kan voorlopig nog even wachten.

Thanks!!

Professionaliteit, vakbekwaamheid, vriendelijkheid

Er zijn vele bedrijfen die deze werkzaamheden uitvoeren, maar een onderscheid in de prijzen is er niet. Investeren=klantenwerving

Sabine

Na verschillende offertes aangevraagd te hebben voor een grote nagellak vlek op onze bank kwam Meubelfris als enige met een offerte voor alléén de vlek. Anderen stelden voor de hele bank te komen... Na verschillende offertes aangevraagd te hebben voor een grote nagellak vlek op onze bank kwam Meubelfris als enige met een offerte voor alléén de vlek. Anderen stelden voor de hele bank te komen reinigen om kleurverschil te voorkomen, en dus voor een veel hoger bedrag. Meubelfris kwam in 1 van de eerste mails ook meteen met een datum en tijd dat ze langs konden komen zodat er de volgende dag al iemand op de stoep stond. De medewerker heeft heel erg zijn best gedaan en wilde niet eerder weg voordat hij z'n doel bereikt had. Overigens helemaal geen kleurverschil met de andere kussens (maar dat kan aan de soort stof liggen). De vlek is nagenoeg verdwenen en we kunnen weer een tijd voort met onze bank. Ik had niet verwacht dat het zou gaan lukken. Ik ben heel erg tevreden en bel ze een volgende keer weer.

Snel reageren en goed inspelen op de wensen. Snel afspraak maken. Goedkoop.