9.8/10
9.8/10

Dandy

Ik heb een witte bank en het ziet er weer als nieuw uit. Ben er heel blij mee. Er zaten o.a. urinevlekken van mijn hondje erop, het is eruit. Ik wilde eigenlijk ook mijn ingezakte zitplaatsen... Ik heb een witte bank en het ziet er weer als nieuw uit. Ben er heel blij mee. Er zaten o.a. urinevlekken van mijn hondje erop, het is eruit. Ik wilde eigenlijk ook mijn ingezakte zitplaatsen herstellen en gaven eerlijk advies.

Vriendelijk en eerlijk. Goeie service. Bank ziet er echt opgeknapt uit.

Ron Dikken

Goed bedrijf met zeer bekwame medewerkers en duidelijk met uitleg met wat ze doen.
Komen afspraken na.

Joeri

Vanaf minuut 1 een goed gevoel over dit bedrijf. Vooraf Duidelijke informatie per email ontvangen en beantwoord snel de vragen. Bankstel is vandaag gereinigd en ziet er weer uit als nieuw .... Vanaf minuut 1 een goed gevoel over dit bedrijf. Vooraf Duidelijke informatie per email ontvangen en beantwoord snel de vragen. Bankstel is vandaag gereinigd en ziet er weer uit als nieuw . Medewerker geeft daarbij handige tips en informatie.

Duidelijke informatie en komen afspraken na. Dus geen nare verassingen achteraf.

Harry Koch

Wat een geweldig personeel. Correct, netjes en verzorgt. Doet niet moeilijk en past alles aan. Redelijk snel een offerte en een afspraak welke men keurig is nagekomen. Prima bedrijf.

Keurig op de afgesproken tijd aanwezig.

Blijkbaar is impregneren niet altijd mogelijk bij bepaalde stoffen.

Super!!!!!

Perfecte service

Adrie

Zeer tevreden

Snelle reactie en goed werk geleverd

Threa Hol

Snelle reactie op de aanvraag, duidelijke offerte en binnen een week al beschikbaar om te komen. Heel vriendelijk en correct ter woord gestaan!!

Snel beschikbaar

Er werd gevraagd om een handdoek, dit zou het bedrijf zelf ook kunnen meenemen (maar dit is echt zoeken naar een puntje...)

optekamp

Alles heel prettig verlopen

veel ervaring

zou niet weten wat

D.Runner

Voor de 2e keer Meubelfris ingeschakeld nu voor het reinigen van ons bankstel. Dit ziet er weer uit als nieuw.
Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen, wederom voor herhaling vatbaar.

Net bedrijf en nette mensen/medewerkers

D. Spencer

Gister mijn oude bankstel laten reinigen nadat de bank geheel gedroogd was, is het resultaat duidelijk zichtbaar zeer tevreden hiermee. De nette jongeman heeft vooraf duidelijke informatie gegeven... Gister mijn oude bankstel laten reinigen nadat de bank geheel gedroogd was, is het resultaat duidelijk zichtbaar zeer tevreden hiermee. De nette jongeman heeft vooraf duidelijke informatie gegeven hoe alles in zijn werking gaat. Zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Goede service, nette mensen, goed werk geleverd.