E. van Solingen

Vanwege een gaslek onder de vloer moest de bodemisolatie weggezogen worden. na afsluiting van het gas moest er snel gehandeld worden. Uw bedrijf kon al heel snel tijd vrij maken om ons te helpen.... Vanwege een gaslek onder de vloer moest de bodemisolatie weggezogen worden. na afsluiting van het gas moest er snel gehandeld worden. Uw bedrijf kon al heel snel tijd vrij maken om ons te helpen. Mede door uw snelle hulp kon de installateur hierna onder de vloer zijn werk komen doen.

Patty

Goed en snel geregeld

Gerjanne

Opvullen van kruipruimte met zand

Sander

Wegzuigen van 4 kuub zand uit mijn kruipruimte is zeer snel en netjes gedaan, en snel na t uitbrengen van de offerte.

M Ramdhani

Na eerder bericht geschreven goed contact gehad met het bedrijf kosten worden vergoed. De mannen die het werk hebben verricht nauwkeurig te werk gegaan na deze oplossing zeer te vrede over het... Na eerder bericht geschreven goed contact gehad met het bedrijf kosten worden vergoed. De mannen die het werk hebben verricht nauwkeurig te werk gegaan na deze oplossing zeer te vrede over het bedrijf.

M J H Ramdhani

Bij het uitzuigen isolatiemateriaal helaas afvoerbuis fonteintje
toilet afgebroken daar kwam de monteur van de verwarming achter bij controle verwarming buizen onder de vloer.

Mesman

Zeer professionele oplossing uitgevoerd door vakkundige en vriendelijke medewerkers

D

Ervaringen met zeer asociale medewerkers van dit bedrijf die zich gewoon een weg door een drukke straat duwen.

Reactie Methorst Zuigtechniek:

Beste heer Verstoep,
Beste heer Verstoep,
Middels WhatsApp en een telefoongesprek hebben wij u om het kenteken gevraagd en om verdere informatie om uw klacht te kunnen behandelen, maar zonder reactie van u kunnen wij hierin niets betekenen. Wij hebben meerdere malen contact met u gezocht, maar helaas wilde u ons niet te woord staan en heeft u ons zelfs geblokkeerd.
Wij wensen u een prettige dag.
Team Methorst

Thuur

De collega’s van Methorst hebben mij prima geholpen met onder de fundering brengen van 4 doorvoermantelbuizen. Tegenslagen van komst van water uit de kruipruimte gaan ze onverschrokken mee om en... De collega’s van Methorst hebben mij prima geholpen met onder de fundering brengen van 4 doorvoermantelbuizen. Tegenslagen van komst van water uit de kruipruimte gaan ze onverschrokken mee om en blijven rustig om klus te klaren. Echt topteam van Arjen en zijn maat om alles in half dagje te klaren.

J. zandbergen

Betrouwbaar, werken heel netjes met uitstekende apparatuur