Leers Infra BV

Helemaal tevreden over de samenwerking met Bas, zeer flexibel en kundig personeel!

Van der Kroon, Wilnis, Utrecht

Methorst Zuig- en Blaastechniek beschikt over superieure vakmensen die snel, adequaat en klantvriendelijk optreden. De gebruikte technieken zijn werkelijk innovatief en daardoor effectief. We hadden... Methorst Zuig- en Blaastechniek beschikt over superieure vakmensen die snel, adequaat en klantvriendelijk optreden. De gebruikte technieken zijn werkelijk innovatief en daardoor effectief. We hadden nog nooit gehoord van schelpen in en op kruipruimtes spuiten, ter verdelging van ongedierte. Superieur uitgevoerd, onder veilige omstandigheden. De professionals van Methorst maken het verschil. De buurt liep ervoor uit, perfecte reclame en marketing, daardoor. Keurige, propere werkers. ChapeaušŸ‘»šŸ’Ŗ

Reactie Methorst Zuigtechniek:

Hartelijk bedankt voor uw complimenten! Erg leuk om te lezen. Wij zullen dit dan ook zeker doorgeven aan de betreffende heren. Nogmaals hartelijk dank voor de review en wellicht mogen wij u in de... Hartelijk bedankt voor uw complimenten! Erg leuk om te lezen. Wij zullen dit dan ook zeker doorgeven aan de betreffende heren. Nogmaals hartelijk dank voor de review en wellicht mogen wij u in de toekomst nog eens van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Medewerkers van Methorst Zuigtechniek

Vooraf opgegeven inschatting van de prijs werd het dubbele.
Vooraf opgegeven inschatting van de prijs werd het dubbele.
Medewerker staat vervolgens op 18 meter hoog op de dakrand zonder enige beveiliging met een slang boven zijn hoofd en gooit deze naar beneden.
Aanwezige blikseminstallatie op het dak is volledig vernield omdat medewerker bij het grind afzuigen kennelijk geen zin had om hier fatsoenlijk mee om te gaan.

Zelden dit soort acties gezien.

Fijn zaken gedaan. Snelle reactie en maken waar wat ze pretenderen

Ja, netjes en hard gewerkt.
Factuur zonder overleg 2 volle dagen en reinigingskosten berekend.
Had graag meer informatie over de manier van factureren gehad.

Goede service, scherpe prijzen.

jaap davelaar frank van woerden bouw

Mijn ervaring met methorst is goed

Klussenbedrijf Piet van Walsem

Ingeschakeld voor het uitzuigen van een kruipruimte en het opspuiten van schoon zand. Alles was zeer snel geregeld en ingepland en keurig netjes uitgevoerd.

Snelle service en actie. Top!