W de Gier

Een bedrijf van geen gelul maar aanpakken en afspraak is afspraak.Toppie

Anne-Marie van den Hee

We zijn enorm tevreden over Methorst. Degene die ons heeft geholpen (ben zijn naam kwijt...) noemden wij de held van Nederland, hij heeft met zoveel positiviteit en vrolijkheid zijn werk gedaan en... We zijn enorm tevreden over Methorst. Degene die ons heeft geholpen (ben zijn naam kwijt...) noemden wij de held van Nederland, hij heeft met zoveel positiviteit en vrolijkheid zijn werk gedaan en dook iedere keer in de kruipruimte, daar waar zijn collega er niet in ging. Voor ons verdient hij een flinke kerstbonus, want hij doet werk dat menigeen niet wil doen en dat ook nog eens met veel verstand van zaken en een heel plezierige houding. Hij ruimde ook alles op, veegde de vloer aan, perfect!

Joop Braakman

Meedenkend en oplossingsgericht dit zijn echt Supermannen

Asp

Nette service, vriendelijk, snel.

N. ' t Hart

TIP TOP, uiterst tevreden. Goede wijn behoeft geen krans.

Oskam

Bij aanvraag adequate uitleg op vragen, snelle levering plus prima en nette uitvoering.

Hoogendoorn

Offerte voor schelpenisolatie onder ons huis was helder en duidelijk. Goede prijs. Levering perfect, kundig, bekwaam en vriendelijk personeel.. Zeer tevreden!

Korf KB

Onlangs Methorst Zuigtechniek ingeschakeld om ons te ondersteunen bij het ontgraven van een gasleiding. De samenwerking verliep uitstekend, goede communicatie en een schappelijke prijs, zeker voor... Onlangs Methorst Zuigtechniek ingeschakeld om ons te ondersteunen bij het ontgraven van een gasleiding. De samenwerking verliep uitstekend, goede communicatie en een schappelijke prijs, zeker voor herhaling vatbaar!

W de Gier

Zeer snel en erg netjes werk geleverd.Prima personeel,zeer klant vriendelijk.Zeer tevreden met m,n laag schelpen.