J. Weiland

Uitstekend geholpen, snel geregeld, professioneel uitgevoerd

Frank Mollevanger

Ze konden mij zelf niet helpen maar dachten goed mee met de te verrichten werkzaamheden en de communicatie verliep prima. Ze hebben mij top geholpen om de opdracht belangeloos door te zetten naar... Ze konden mij zelf niet helpen maar dachten goed mee met de te verrichten werkzaamheden en de communicatie verliep prima. Ze hebben mij top geholpen om de opdracht belangeloos door te zetten naar een ander die het wel kon en die te informeren en mij daar mee in contact te brengen. Fijn geholpen !!

Mark van Bodegraven

Werk is netjes en snel uitgevoerd en na enkele mailtjes / gesprekken over de rekening is dit uiteindelijk ook goed opgelost.

Reactie Methorst Zuigtechniek:

Hartelijk dank! Fijn dat het uiteindelijk goed is opgelost.
Team Methorst

Richard Uitzinger Van Doorn Dakspecialist

Prima bedrijf met een uitstekende communicatie en perfecte uitvoering van de werkzaamheden

Particulier

Heel goed, duidelijke offerte en na ons akkoord al heel snel afspraak voor uitvoering. Binnen 2 uur was alles gedaan.

van bockel

Ja goed werken netjes en reageren als je wat vraagt dus top

Sebastiaan Donga

Helemaal top!
Super snel offerte!
Daarna super snel antwoord op vragen.
Snel beschikbaar dus geen lange levertijden.
Vriendelijk, nette en aardige mensen, zowel aan de telefoon...
Helemaal top!
Super snel offerte!
Daarna super snel antwoord op vragen.
Snel beschikbaar dus geen lange levertijden.
Vriendelijk, nette en aardige mensen, zowel aan de telefoon en die de klus komen doen!
Dikke aanrader, niet twijfelen!

Brink

Niet helemaal tevereden. Kreeg factuur waarop niet de hoeveelheid m3 schelpen was opgegeven die waren gebruikt!.

Reactie Methorst Zuigtechniek:

Beste heer Brink,
Beste heer Brink,
Vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Na het ontvangen van uw e-mail hebben wij u dan ook direct de gecorrigeerde factuur toegestuurd. Het werk hebben wij overigens naar behoren uitgevoerd. Wij vragen u vriendelijk om deze review te herzien of te verwijderen. Mocht u meer vragen hebben, dan weet u ons te bereiken per e-mail of telefoon.
Alvast hartelijk dank!
Team Methorst Projecten B.V.

Robert Hanssen

Goede informatie, duidelijke offerte en kundig personeel.

Rob Woud

Vakkundig gewerkt