D

Ervaringen met zeer asociale medewerkers van dit bedrijf die zich gewoon een weg door een drukke straat duwen.

Reactie Methorst Zuigtechniek:

Beste heer Verstoep,
Beste heer Verstoep,
Middels WhatsApp en een telefoongesprek hebben wij u om het kenteken gevraagd en om verdere informatie om uw klacht te kunnen behandelen, maar zonder reactie van u kunnen wij hierin niets betekenen. Wij hebben meerdere malen contact met u gezocht, maar helaas wilde u ons niet te woord staan en heeft u ons zelfs geblokkeerd.
Wij wensen u een prettige dag.
Team Methorst

Thuur

De collega’s van Methorst hebben mij prima geholpen met onder de fundering brengen van 4 doorvoermantelbuizen. Tegenslagen van komst van water uit de kruipruimte gaan ze onverschrokken mee om en... De collega’s van Methorst hebben mij prima geholpen met onder de fundering brengen van 4 doorvoermantelbuizen. Tegenslagen van komst van water uit de kruipruimte gaan ze onverschrokken mee om en blijven rustig om klus te klaren. Echt topteam van Arjen en zijn maat om alles in half dagje te klaren.

J. zandbergen

Betrouwbaar, werken heel netjes met uitstekende apparatuur

Ben meinen

Zeer tevreden

Thea kielman

Goed en snel geregeld, mijn kruipruimte eindelijk beter toegankelijk!

Peter Boeter

Topbedrijf goed en net personeel

Claudio Monteverdi

Wat een klereherrie maken jullie. Stelletje aso’s. In een woonwijk meer dan 4 uur lang boven de 110 decibel herrie. Jullie medewerkers lopen met oorbescherming op en de omwonenden zitten in de... Wat een klereherrie maken jullie. Stelletje aso’s. In een woonwijk meer dan 4 uur lang boven de 110 decibel herrie. Jullie medewerkers lopen met oorbescherming op en de omwonenden zitten in de overlast.

Bastiaan van Broekhoven

Keurige service en goed werk afgeleverd. Geen commentaar.

A.S.

Men arriveerde netjes op de afgesproken tijd en er werd netjes gewerkt.

Nicole Gerritsen

Leegpompen van ondergelopen kruipruimte en storten van laag zand.