Gerard

Ervaren personeel en werken netjes en hebben goed apparatuur

Merkxdakwerk

Zeer tevreden Er wordt efficiënt gewerkt alles wordt netjes schoon achtergelaten personeel doet met veel passie zijn werk Ik ga jullie zeer zeker aanbevelen en zal in de toekomst vaker met jullie... Zeer tevreden Er wordt efficiënt gewerkt alles wordt netjes schoon achtergelaten personeel doet met veel passie zijn werk Ik ga jullie zeer zeker aanbevelen en zal in de toekomst vaker met jullie willen samenwerken

Jan Rijsdam

Een fantastisch bedrijf met dito service. Duidelijke offerte met dito afrekening.

E. van Solingen

Vanwege een gaslek onder de vloer moest de bodemisolatie weggezogen worden. na afsluiting van het gas moest er snel gehandeld worden. Uw bedrijf kon al heel snel tijd vrij maken om ons te helpen.... Vanwege een gaslek onder de vloer moest de bodemisolatie weggezogen worden. na afsluiting van het gas moest er snel gehandeld worden. Uw bedrijf kon al heel snel tijd vrij maken om ons te helpen. Mede door uw snelle hulp kon de installateur hierna onder de vloer zijn werk komen doen.

Patty

Goed en snel geregeld

Gerjanne

Opvullen van kruipruimte met zand

Sander

Wegzuigen van 4 kuub zand uit mijn kruipruimte is zeer snel en netjes gedaan, en snel na t uitbrengen van de offerte.

M Ramdhani

Na eerder bericht geschreven goed contact gehad met het bedrijf kosten worden vergoed. De mannen die het werk hebben verricht nauwkeurig te werk gegaan na deze oplossing zeer te vrede over het... Na eerder bericht geschreven goed contact gehad met het bedrijf kosten worden vergoed. De mannen die het werk hebben verricht nauwkeurig te werk gegaan na deze oplossing zeer te vrede over het bedrijf.

M J H Ramdhani

Bij het uitzuigen isolatiemateriaal helaas afvoerbuis fonteintje
toilet afgebroken daar kwam de monteur van de verwarming achter bij controle verwarming buizen onder de vloer.

Mesman

Zeer professionele oplossing uitgevoerd door vakkundige en vriendelijke medewerkers