Metech

WEKKEBBM Schoonmaakdiensten B.V.

Goed bedrijf, goede sales en aftersales, daarnaast zeer nette en kundige onderhoudsmonteurs.

Reactie Metech:

Bedankt voor uw beoordeling. Ook in de toekomst staan we met ons team voor u klaar!

Autobedrijf van de Grootevheen

Goed en snel geholpen

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Bidfood Helmond

Prima kwaliteit

Reactie Metech:

Bedankt voor uw beoordeling!

DCS Schoonmaakorganisatie

Deskundige monteur die in overleg onderdelen vervangt welke voor vervanging in aanmerking komen. als opdrachtgever blijf je hierdoor zelf op de hoogte van de voortgang en kan/mag je altijd beslissen... Deskundige monteur die in overleg onderdelen vervangt welke voor vervanging in aanmerking komen. als opdrachtgever blijf je hierdoor zelf op de hoogte van de voortgang en kan/mag je altijd beslissen of je een onderdeel wel of niet laat vervangen. kortom een fijn bedrijf die netjes en correct het onderhoud uitvoert. bij het factuur zitten foto's van de vervangen onderdelen en de status van de machine.

Reactie Metech:

Zoals het hoort vinden wij! Bedankt voor uw mooie beoordeling!

van gennip handel beheer bv

Ze houden zijn eigen aan de afspraken als ze pas een nieuwe serie uit hebben gebracht , en er is een paar keer en probleempje daarna

Reactie Metech:

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor uw beoordeling!

Probleem doorgegeven via storingsnummer maar werd niet terug gebeld. Via e-mail contact opgenomen en toen pas afspraak kunnen inplannen.

Reactie Metech:

Bedankt voor je review. Fijn dat we er samen uit gekomen zijn. We nemen dit mee om onze dienstverlening nog verder te kunnen verbeteren.

Visscher Classique

Alles vlot, deskundig en goed.

Reactie Metech:

Bedankt voor uw beoordeling!!

smb willems

Snel geregeld en goed opgelost.

Reactie Metech:

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor uw beoordeling!

Vof van de kieft Barneveld

Reactie Metech:

Bedankt voor uw beoordeling!

Enthoven Techniek

Mijn ervaring is goed snelle reactie, vriendelijk personeel, goed geholpen

Reactie Metech:

Dat is erg fijn om te horen, daar doen we het voor! Bedankt voor uw beoordeling!