Metech

IB Trading

Prima bedrijf

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

cleanfixx willemsen

Geweldig bedrijf staan altijd voor je klaar en kunnen super snel schakelen en laten je nooit staan

Reactie Metech:

Zoals het hoort vinden wij. Fijn dat u onze dienstverlening zo ervaart en bedankt voor uw beoordeling!

Goede communicatie, oplossinggericht meedenkend, flexibel

Reactie Metech:

Dankuwel voor uw positieve beoordeling!

Snel ter plaatse ,deskundig

Top

Reactie Metech:

Dankuwel voor uw beoordeling!

Goed overleg met planning, was verplaatsing nodig ivm een spoedopdracht bij een andere klant van Metech, meedenkend en snelle respons. Vanochtend de monteur precies op afgesproken tijdstip. Prettig... Goed overleg met planning, was verplaatsing nodig ivm een spoedopdracht bij een andere klant van Metech, meedenkend en snelle respons. Vanochtend de monteur precies op afgesproken tijdstip. Prettig in de omgang, senior, weet waar hij over praat. Moest wel een collega veel te woord staan aan de telefoon maar heeft ook om tijdsvermindering gevraagd op de werkbon vanwege deze support. In het algemeen tevreden tot nu toe en zal ook voor volgend onderhoud weer naar Metech bellen

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve review en uw flexibiliteit! Fijn dat de machine weer goed werkt en u de communicatie als prettig heeft ervaren. Ook volgend jaar staan we weer voor u klaar! Alvast fijne... Bedankt voor uw positieve review en uw flexibiliteit! Fijn dat de machine weer goed werkt en u de communicatie als prettig heeft ervaren. Ook volgend jaar staan we weer voor u klaar! Alvast fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling gewenst namens het team van Metech!

HGC Hanos Hasselt

Super

odink

ALGA B.V.

Fijne demonstratie van Wim. We gaan ermee aan de slag!

Reactie Metech:

Dat horen wij graag! Veel plezier met jullie nieuwe machine!

Vremac

Snel, vriendelijk en professioneel

Reactie Metech:

Dat horen we graag. Bedankt voor uw beoordeling!