Metech

Na het gesprek willen wij de beoordeling aanpassen.

Reactie Metech:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het vervelend dat er miscommunicatie is geweest. Na elkaar gesproken te hebben vinden wij het fijn dat het is opgelost. Voor... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het vervelend dat er miscommunicatie is geweest. Na elkaar gesproken te hebben vinden wij het fijn dat het is opgelost. Voor een volgende keer staan wij dan ook weer voor jullie klaar!

Snelle service

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve woorden over ons bedrijf en onze dienstverlening! Ook de volgende keer staan we weer voor jullie klaar!

Lamegro

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve review!

Karwei Ommen

Sportschool Burning Heart

Fijn bedrijf, vriendelijk en toppersoneel

Reactie Metech:

Bedankt voor uw 5-sterren review en uw fijne woorden over onze mensen. Dat waarderen we enorm.

Marcel Janssen/Polem

Snelle mogelijkheid voor naar voren halen periodiek onderhoud veegmachines. Naast onderhoud worden de machines keurig opgeleverd. Goede mondelinge toelichting van de werkzaamheden.

Fons Lohuis

Direct persoonlijk contact. Heldere afspraak over bezoek aan huis of apparaat opsturen. Correcte, vriendelijke en kundige monteur. Was er op het afgesproken moment. Binnen het uur deed de machine... Direct persoonlijk contact. Heldere afspraak over bezoek aan huis of apparaat opsturen. Correcte, vriendelijke en kundige monteur. Was er op het afgesproken moment. Binnen het uur deed de machine het weer als vanouds.

Altijd prima geregeld !

R&W Batterijen