Metech

Wouter

De beste veegmachine voor fijnstof en goede service.

Forehand

Super, geweldig, vriendedelijk

Reactie Metech:

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat u onze service als super, geweldig en vriendelijk hebt ervaren. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we blijven ons... Hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat u onze service als super, geweldig en vriendelijk hebt ervaren. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we blijven ons inzetten om u de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen.

Waterwel

Top, netjes en snel. duidelijke communicatie! Aanbevolen

Reactie Metech:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, ook in de toekomst staan we weer voor u klaar!

Vriendelijk en hulpvaardig

Reactie Metech:

Bedankt voor uw beoordeling.

Autobedrijf Pels

Gewoon lekker ouwerwetse service geen omkijken naar de machine en alleen doen wat nodig is.

Reactie Metech:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Hogervorst

Goede snelle reactie mop reparatieopdracht

Reactie Metech:

Bedankt voor uw beoordeling!

H.O Daniel Meijer

Onze ervaring met Metech is duidelijk!
Wij weten geen ander bedrijf ,waar het zo fijn is om zaken mee te doen ! die ze gespecialiseerd is op schoon maak machines!
vooral de kennis op dit...
Onze ervaring met Metech is duidelijk!
vooral de kennis op dit gebied !!
Aanrader!

Reactie Metech:

Dankuwel voor uw beoordeling, dat is altijd fijn om te horen! Ook in de toekomst staan we uiteraard weer voor u klaar.

Differs Group

Top!

Corral N.V.

Zeer vriendelijk persoon en zorgde voor een snel onderhoud van het toestel op Corral

Reactie Metech:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!