Metech

kaandorp

Service beurt machine netjes en correct uitgevoerd

Reactie Metech:

Ook voor een kleine beurt staan we voor jullie klaar. Bedankt voor de review en tot de volgende keer!

Blinck Schoon

Snel, professioneel en goede kwaliteit veegmachine

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve review!

DCS schoonmaakorganisatie

Vervangen/vernieuwen van de wielen van onze veegwagen was zo "gepiept"

Reactie Metech:

Bedankt voor deze positieve review. Ook de volgende keer staan we weer voor jullie klaar!

DCS Schoonmaakorganisatie

Na onderhud van onze machine kwamen wat vervangings-reparaties aan het licht. Na goed overleg met monteur deze reparaties in werking gezet en op zeer korte termijn kon dit gerealiseerd worden. TOP!

Reactie Metech:

Bedankt voor deze positieve woorden! De volgende keer staan we weer voor jullie klaar!

Schoonmaakbedrijf Dubru

Goede service !!

Snelle srevice nadat je een melding hebt gedaan.

Reactie Metech:

We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen… we hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.

DCS schoonmaakorg.

Keurige vakmensen die weten waar ze over praten.

Hi Dik,
Bedankt voor uw beoordeling. We stellen de vijf sterren zeer op prijs. Ook de volgende keer staan we weer voor jullie klaar!

DCS Schoonmaakorganisatie

Professioneel bedrijf met snelle terugkoppeling en vakkundig personeel.

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve review. We verwachten dat jullie veel plezier gaan hebben met de veegwagen!

hanos breda

Reactie Metech:

Bedankt voor de goede beoordeling!

Autobedrijf van Hal

Afspraak ingepland voor onderhoud schrobmachine. Netjes te woord gestaan tijdens afspraak maken. De monteur was snel ter plaatse en deed zijn werk netjes en communiceerde goed over eventuele... Afspraak ingepland voor onderhoud schrobmachine. Netjes te woord gestaan tijdens afspraak maken. De monteur was snel ter plaatse en deed zijn werk netjes en communiceerde goed over eventuele problemen met de machine.

Reactie Metech:

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Dit is precies wat wij belangrijk vinden en we waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Onze monteurs gaan altijd voor het... Bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Dit is precies wat wij belangrijk vinden en we waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Onze monteurs gaan altijd voor het maximale resultaat. Fijn dat dit ook dit keer het geval was!
De volgende keer weet u ons weer te vinden!