Metech

Zwolse Theaters

Aardige monteur die exact wist wat het probleem was en goed heeft opgelost en laten zien wat we in het vervolg zelf kunnen doen om het probleem te verhelpen.

Reactie Metech:

Bedankt voor je positieve review Andre! Fijn om te horen dat onze monteur jullie zo goed verder heeft geholpen. Mocht je in de toekomst ergens vragen over hebben, schroom dan niet om contact op te... Bedankt voor je positieve review Andre! Fijn om te horen dat onze monteur jullie zo goed verder heeft geholpen. Mocht je in de toekomst ergens vragen over hebben, schroom dan niet om contact op te nemen, we staan altijd voor jullie klaar.

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Top bedrijf met hele goede monteur, maar alleen het plannen(datum en tijd) van de service beurt kan beter.

Reactie Metech:

Dank u wel voor uw aanbeveling en beoordeling! We zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren en zijn blij met de waardevolle feedback.

Digicar Engineering

Reactie Metech:

Dank u voor deze positieve beoordeling!

Cheikhi Mbaye, Bidfood Amsterdam

Ik ben tevreden met de werkzaamheden aan onze schrobmachine. Zeer klantgerichte service

Reactie Metech:

Bedankt voor deze positieve review! Onze monteurs staan ook de volgende keer weer voor u klaar!

Vlotte service

Reactie Metech:

Bedankt voor de review! We staan de volgende keer weer voor jullie klaar. Aan uw cijfer ziet u ruimte voor verbetering voor ons. Zou u aan kunnen geven wat we de volgende keer beter kunnen doen? Zo... Bedankt voor de review! We staan de volgende keer weer voor jullie klaar. Aan uw cijfer ziet u ruimte voor verbetering voor ons. Zou u aan kunnen geven wat we de volgende keer beter kunnen doen? Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren!

Hans smit

Zeer goede en vlotte service

Reactie Metech:

Bedankt voor deze positieve review Heer Smit!

e.v.d.vlerk,bidfood emmen

Snelle service,vakkundig maar wel prijzig

Reactie Metech:

Bedankt voor deze positieve review. Anders dan andere onderhoudsmonteurs kijken onze monteurs alle machines 100% goed na. Dit kan ervoor zorgen dat onze monteur langer bezig is dan andere monteurs... Bedankt voor deze positieve review. Anders dan andere onderhoudsmonteurs kijken onze monteurs alle machines 100% goed na. Dit kan ervoor zorgen dat onze monteur langer bezig is dan andere monteurs van andere bedrijven. Echter weet u wel dat uw machine grondig is nagekeken en de juiste onderhoud heeft gehad.
De volgende keer staan we weer voor jullie klaar!

kaandorp

Service beurt machine netjes en correct uitgevoerd

Reactie Metech:

Ook voor een kleine beurt staan we voor jullie klaar. Bedankt voor de review en tot de volgende keer!

Blinck Schoon

Snel, professioneel en goede kwaliteit veegmachine

Reactie Metech:

Bedankt voor uw positieve review!