Metech

Prima overleg met planning vooraf en met monteur ter plaatse. Monteur neemt de tijd om vragen te beantwoorden. klein dingetje. Wij spreken onze monteurs die bij klanten gaan servicen aan dat ze ook... Prima overleg met planning vooraf en met monteur ter plaatse. Monteur neemt de tijd om vragen te beantwoorden. klein dingetje. Wij spreken onze monteurs die bij klanten gaan servicen aan dat ze ook de gemaakte rommel opruimen. Is een klein dingetje maar we zijn prima tevreden over Metech.

Reactie Metech:

Dankuwel voor uw feedback. Wij gaan dit gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Ook in de toekomst staat we graag weer voor u klaar.

GoodLife Foods Katwijk BV

Metech was nieuw voor mij. Ik heb ze gevonden omdat de vorige onderhoudspartij geen service binnen een acceptabele termijn kon leveren. Ze hebben on zeer goed en snel geholpen.

Reactie Metech:

Fijn dat we u zo goed van dienst konden zijn. Ook in de toekomst staan we graag weer voor u klaar! Bedankt voor uw beoordeling.

Gerrit Komrij College

Vriendelijk, kundig, correct

Jansen-Hubers

Snelle service door vriendelijke medewerkers

Reactie Metech:

Fijn om te horen, dankuwel voor uw beoordeling!

leegwater

Bedankt voor uw review!

Prins maurits

Goed contact doen wat ze zeggen

Reactie Metech:

Dankuwel voor uw beoordeling!

Freddomatic B.V

Monteur heeft netjes het probleem verholpen en onderhoud uitgevoerd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Dirk (de monteur) zijn we erg blij mee.

Dirk (de monteur) zijn we erg blij mee.

Aandachtspunt: we zitten nog steeds op onderdelen te wachten, helaas is dit bij jullie op kantoor niet goed doorgekomen, waardoor we nu al een aantal weken moeten wachten op onze onderdelen.

Reactie Metech:

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u nog steeds op de onderdelen wacht. Helaas waren er enkele problemen tijdens het transport, waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. We... Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u nog steeds op de onderdelen wacht. Helaas waren er enkele problemen tijdens het transport, waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. We willen u graag laten weten dat de betreffende onderdelen inmiddels onderweg zijn.

Machine is nu al voor de 2e keer nagekeken en voor 44 uur op de teller al 2 sets borstel vervangen en een zekering stuk al met al toch wel snel vind ik

Reactie Metech:

Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat het vervelend is om problemen te ervaren met uw machine. Bij de inspecties hebben we geconstateerd dat de schade is veroorzaakt door onjuist... Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat het vervelend is om problemen te ervaren met uw machine. Bij de inspecties hebben we geconstateerd dat de schade is veroorzaakt door onjuist gebruik, en hebben we dat vervolgens weer opgelost. Ook in de toekomst staan we graag weer voor u klaar.

Storing oplossen aan veegmachine en onderhoud.