Metalura

Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Matig

de mensen die het thuis komen monteren waren prima en dachten ook mee.

De communicatie vindt ik slecht.
verschillende keren terug moeten bellen over een vraag die ik had.

Reactie Metalura:

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat onze communicatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen intern nakijken wat er bij u mis is gegaan, zodat we hier lessen uit... Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat onze communicatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen intern nakijken wat er bij u mis is gegaan, zodat we hier lessen uit kunnen trekken voor de toekomst. Fijn dat u het resultaat wel als prima beoordeelt. We hopen dat u vele plezierige uren zult doorbrengen in uw terraskamer! Met vriendelijke groet, Metalura

Na een bezoek aan Metalura,rondgekeken,en goed advies gehad,en telefoonnummer achtergelaten om later een afspraak te maken

Na goed advies thuis,gelijk besloten tot aankoop van beglazing van het balkon,daarna goed geholpen met de aanvraag bij de Gemeente Westland

Ben vanaf het begin goed geholpen tot aan de plaatsing

Goede ervaringen,de monteurs zijn harde werkers en nette jongens.

De Monteurs

Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de... Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de verkeerde kant is geplaatst. Dat was kortgesloten/overlegd bij het inmeten. Wij hadden in ins hoofd, dat t altijd rechts was. Voor de rest niets dan lof en vakmanschap.

Keurig op tijd, klantvriendelij, professionele monteurw

Hoewel bij het inmeten heel veel punten zijn besproken door de 'inmeter' die uiterst nuttig waren, is toch nèt niet de plaatsing van het hoofdraam te sprake geweest.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het proces en het eindresultaat! Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het proces en het eindresultaat! Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het openingspaneel aan de verkeerde kant zit. Mijn collega van de serviceafdeling gaat graag met u in gesprek als dit een probleem voor u oplevert. Neem dus gerust contact met haar op. U kunt haar bereiken tijdens kantooruren via ons servicenummer 0184 23 02 35. Ik wil u vanaf deze plaats heel veel plezierige en windvrije uren toewensen op uw balkon! Met vriendelijke groet, Metalura

Henk Dullemans

De ervaring met Metalura heeft ons niet teleurgesteld.De omgevingsvergunning was goed geregeld waardoor de balkonbeglazing snel in productie kon worden genomen. Helaas was er een fout gemaakt bij... De ervaring met Metalura heeft ons niet teleurgesteld.De omgevingsvergunning was goed geregeld waardoor de balkonbeglazing snel in productie kon worden genomen. Helaas was er een fout gemaakt bij het coating bedrijf waardoor de planning niet helaas niet gehaald werd. De project planner heeft toch binnen redelijke tijd ons inplannen voor het plaatsen van de balkonbeglazing.

De verkoopadviseur heeft goed advies gegeven en zeer snel een goede en duidelijke offerte opgesteld.
Het vergunningstraject is snel en verlopen en ook de monteurs hebben uitstekend werk geleverd

A.J. Kock

Mijn bezoek aan uw bedrijf (zowel de showroom als de productie) gaf de doorslag om voor Metalura te kiezen voor mijn balkonbeglazing. De offerte was duidelijk.
Het opmeten en het plaatsen...
Het opmeten en het plaatsen gebeurde door professionele en vriendelijke mensen.

Heel goed

Keurig netjes

Krabbendan

Prima!

Werken netjes en correct

De begin communicatie kan iets beter

J. Kox

Prima stipt vriendelijk correct professioneel

zie punt 1

FHJ Starremans

Prettig. Goede service en feedback

De monteurs werken goed en snelen geven tussendoor ook de nodige info mbt de werking van de panelen. Ook de pauzes zijn kort. Er wordt niet onnodig getreuzeld.

Vooral zo doorgaan