Metalura

Resultaat
Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Goede ervaringen,de monteurs zijn harde werkers en nette jongens.

De Monteurs

Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de...

Keurig op tijd, klantvriendelij, professionele monteurw

Hoewel bij het inmeten heel veel punten zijn besproken door de 'inmeter' die uiterst nuttig waren, is toch nèt niet de plaatsing van het hoofdraam te sprake geweest.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het proces en het eindresultaat!
Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het openingspaneel aan de verkeerde kant zit. Mijn collega van de serviceafdeling gaat graag met u in gesprek als dit een probleem voor u oplevert. Neem dus gerust contact met haar op. U kunt haar bereiken tijdens kantooruren via ons servicenummer 0184 23 02 35.

Ik wil u vanaf deze plaats heel veel plezierige en windvrije uren toewensen op uw balkon!

Metalura

Henk Dullemans

De ervaring met Metalura heeft ons niet teleurgesteld.De omgevingsvergunning was goed geregeld waardoor de balkonbeglazing snel in productie kon worden genomen. Helaas was er een fout gemaakt bij...

De verkoopadviseur heeft goed advies gegeven en zeer snel een goede en duidelijke offerte opgesteld.
Het vergunningstraject is snel en verlopen en ook de monteurs hebben uitstekend werk geleverd

A.J. Kock

Mijn bezoek aan uw bedrijf (zowel de showroom als de productie) gaf de doorslag om voor Metalura te kiezen voor mijn balkonbeglazing. De offerte was duidelijk.
Het opmeten en het plaatsen...

Heel goed

Keurig netjes

Krabbendan

Prima!

Werken netjes en correct

De begin communicatie kan iets beter

J. Kox

Prima stipt vriendelijk correct professioneel

zie punt 1

FHJ Starremans

Prettig. Goede service en feedback

De monteurs werken goed en snelen geven tussendoor ook de nodige info mbt de werking van de panelen. Ook de pauzes zijn kort. Er wordt niet onnodig getreuzeld.

Vooral zo doorgaan

Familie Derwisj A. Maddoe

Wij hebben goede ervaring met Metalura als bedrijf.
Jammer dat de plaatsing van het bestelde zo lang duurt, maar goed, wij nemen aan dat het te maken heeft met het productieproces.

Betrokken medewerkers, zowel bij productinf, opmeting en vooral behulpzame medewerkers (Tim en Theo) bij plaatsing

verkorte plaatsingstermijn (?????)

Kwalitatief