Mooi en goed product
klantvriendelijk

het product

Snelle offerte, correcte prijs, correcte uitvoering

Betrouwbaar en zeer correct

Punctueel en ervaren medewerkers

Hijlkema

Zeer positief

Ze weten wat ze moeten doen en lossen problemen perfect op

Goede service nette werkers

meerts

Slechte ervaring. zodra eerste betaling is overgemaakt, kan er niet geleverd worden wat er is verkocht. Daarnaast wordt de afgesproken termijn niet gehaald, zou volgens afspraak november worden, na... Slechte ervaring. zodra eerste betaling is overgemaakt, kan er niet geleverd worden wat er is verkocht. Daarnaast wordt de afgesproken termijn niet gehaald, zou volgens afspraak november worden, na zelf er achteraan bellen werd half december. Toen bleek het niet allemaal goed was, moesten ze weer terugkomen, weer niet goed en vervolgens is het februari en het is niet nog niet opgelost.
Ik zal zeker metalura niet bij andere adviseren

Dat ze snel zijn met factureren.

Beste heer Meerts,
Beste heer Meerts,
Wat vervelend om te horen dat u het zakendoen met Metalura niet als prettig hebt ervaren. Ik begreep van mijn collega’s dat er deze week nog iemand langs is gekomen en dat er inmiddels afspraken zijn gemaakt om binnen enkele weken het op te lossen. We hopen dat u daarna vele plezierige uren in uw beschutte terraskamer kunt doorbrengen.

Caubergh

Wij waren aangenaam verrast door de snelheid waarmee we gecontacteerd werden en de verkoper ons meermaals een bezoek bracht totdat alles tot in de puntjes besproken was.
Alles werd in detail...
Alles werd in detail uitgewerkt, ook met de technische dienst verliep de samenwerking en communicatie heel vlot!

De kwaliteit van het produkt is TOP, zoals een prachtige en verfijnde afwerking in alle details en gebruik van oerdegelijke materialen. De keuzemogelijkheden zijn zeer ruim (zowel qua kleuren,... De kwaliteit van het produkt is TOP, zoals een prachtige en verfijnde afwerking in alle details en gebruik van oerdegelijke materialen. De keuzemogelijkheden zijn zeer ruim (zowel qua kleuren, grootte van de ruimte en de ramen, dessin zonnewering ...)
De mogelijkheden evenals de flexibiliteit van de constructie van onze tuinkamer zijn eveneens hoogstaand! We gaan hier elk seizoen van kunnen genieten, dat doen we nu al in de winter en wij kijken al uit naar de mooie lentedagen!

Beste mevrouw Caubergh,
Bedankt voor uw mooie review! We wensen u heel veel plezier toe met uw tuinkamer!
Metalura

Inhoudelijk zeer deskundig. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Zie boven

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over het proces en het resultaat!
Ook bedankt voor uw tips. Die nemen we zeker intern mee!
Met...
Beste heer/mevrouw,
Ook bedankt voor uw tips. Die nemen we zeker intern mee!

Fam. k.kik

Wij kwamen in contact met uw bedrijf toen wij vrienden ontmoetten in hun pas gekochte appartement in Sommelsdijk.Daar zagen wij een mooi systeem van een glaswand die ook te openen was. De wand was... Wij kwamen in contact met uw bedrijf toen wij vrienden ontmoetten in hun pas gekochte appartement in Sommelsdijk.Daar zagen wij een mooi systeem van een glaswand die ook te openen was. De wand was gemonteerd op de windzijde en was verder open.Wijzelf hadden een buiten balkon met twee open zijden dat altijd tochtte.wij konden er eigenlijk nooit door buiten zitten.Altijd wind en zelfs zonder wind was er vaak geen zon. de constructie leende zich ook goed om de openingen groter of kleiner te maken. Verder het ramen lappen kon ook goed gedaan worden. Dus info gevraagd.

klantvriendelijkheid en ook direct een goed overzicht van kosten en montage+ de gebruikte materialen.

Duur product,ziet er mooi uit

contact ging soepel

ziet er keurig uit