Metalura

Mastenbroek

In een woord …GRANDIOOS

doen wat ze beloven

John Walraven

Goed geholpen in showroom, netjes ingemeten en keurig geplaatst, helaas geen reactie op de melding dat een van de panelen onder spanning is komen te staan

verkoop en kwaliteit georienteerd

Reactie Metalura:

Beste meneer Walraven,
Beste meneer Walraven,
Fijn om te horen dat alles netjes verlopen is. Spijtig om te horen dat u nu problemen heeft met uw panelen. Helaas kan ik niet terug vinden dat wij een melding hebben ontvangen over panelen die onder spanning staan. Mijn collega's van de service afdeling zijn momenteel met vakantie. Vanaf 21 augustus zijn zij weer aanwezig. Zij zullen dan contact met u opnemen hierover.
Met vriendelijke groet, Metalura

J.L. van Eeten

Alles volgens afspraak verlopen. Mooie showroom, goede uitleg.

Mooie showroom, vakkundige uitleg, net en professioneel personeel. Afspraken worden keurig nagekomen.

Zegwaard

Prettig contact gelegd/ gehouden. Helder en duidelijke voorlichting. Gedegen voorbereiding en plaatsing. Netjes gewerkt en alles werkt vanaf moment 0 perfect.

Zie boven

H. Stofkoper

Tot de montage liep het allemaal uitstekend. Voor de montage was een dag uitgetrokken, met mogelijke uitloop naar de volgende dag. Die 'uitloopdag' was wel nodig, want de eerste dag waren de... Tot de montage liep het allemaal uitstekend. Voor de montage was een dag uitgetrokken, met mogelijke uitloop naar de volgende dag. Die 'uitloopdag' was wel nodig, want de eerste dag waren de monteurs al om 13:15-13:30 vertrokken, omdat de verder benodigde materialen niet bij zich hadden. De tweede dag dus ook weer vroeg op voor het resterende werk, dat in twee uurtjes geklaard was. De klus had dus ook makkelijk in een dag gedaan kunnen worden.
In ieder geval één paneel moet nog bijgesteld worden.

Kwaliteit van het geleverde materiaal waardoor er in het geheel een goede en mooie balkonbeglazing staat.

Metalura

Wouter Hofland en Sander Zimmer hebben glazen schuifdeuren in onze tuinkamer aangebracht en het resultaat is geweldig! Het ziet er bijzonder stijlvol uit en het schuifsysteem werkt erg soepel.... Wouter Hofland en Sander Zimmer hebben glazen schuifdeuren in onze tuinkamer aangebracht en het resultaat is geweldig! Het ziet er bijzonder stijlvol uit en het schuifsysteem werkt erg soepel. Wouter en Sander hebben we bovendien ervaren als zeer deskundige, aardige en bescheiden mannen die -wanneer het nodig was- goed met ons afstemden. Top gedaan!

Prachtig product, deskundige aanpak en vriendelijke bejegening.

Renger Bos

Niet verder zoeken ook al scheelt het een paar Euro met een ander, kwaliteit en uitvoering top

Van begin tot einde , goede communicatie, top vakmensen en uitstekend materiaal

Familie Clements

Wij zijn bijzonder tevreden over Metalura en bevelen dit bedrijf aan iedereen aan.

Metalura levert opvallend goede service. De vriendelijkheid van de mensen in de showroom, het meedenken en adviseren door vakkundige en vriendelijke mensen die bij ons thuis kwamen meten waren voor... Metalura levert opvallend goede service. De vriendelijkheid van de mensen in de showroom, het meedenken en adviseren door vakkundige en vriendelijke mensen die bij ons thuis kwamen meten waren voor ons een grote plus. Er wordt heel netjes gewerkt. Het wordt keurig opgeruimd en aangeveegd opgeleverd. Van ons krijgt dit bedrijf een dikke tien.

Londema

Komt afspraak na

Els

Prima bedrijf, goede informatie en breukbaarheid

Komen afspraken na