Offerte
Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Hans van Velzen

Kwaliteit van de balkon beglazing is perecf ook de afwerking.
Inmeten van de beglazing wordt zeer vakkundig gedaan zodat bij installatie alles moeiteloos past.
Monteurs die de beglazing...

Weten waar ze over praten en zijn vaklieden

F. de Ruyter

Van het eerste contact tot en met de oplevering is alles naar wens verlopen

De showroom, waar je de verschillende tuinkamers kunt bezichtigen.

Aan de klant vermelden dat de keralitwand door een andere firma wordt geleverd en gemonteerd. Was nu niet duidelijk zodat wij dachten dat alles in 1 keer gemonteerd zou worden.

Produkt goed, monteurs ter plaatse kundig maar laten een grote troep achter en dan voor zoveel geld !

opname offerte en afspraken prima nagekomen

tijdens en na werkzaamheden meer zorg en schoonhouden, dit slaat nergens op

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u in het algemeen tevreden bent over het proces en het resultaat!
Mijn collega van de serviceafdeling heeft u inmiddels hierover gemaild en uw feedback ook besproken met het desbetreffende montageteam, zodat zij hier lering uit kunnen trekken. Dit past namelijk echt niet in onze werkwijze.

Ik wens u vele prettige uren op uw beschutte balkon toe!

Ik ben zeer tevreden

Niet in het bijzonder

Geen idee

Marie josee Delhoux - Fastenaekels

Was op zoek naar een firma die een veranda met slidingglas kon plaatsen. 2 firmas gevonden in Belgie en 1 in Nederland Metalura. 1 firma heeft zelfs niet geantwoord op onze vraag en de andere ging...

Hun kundigheid, vriendelijkheid. De manier waarop ze werken van begin tot het einde is puur vakmanschap. Proficiat

Afspraken maken en zien dat die doorgaan op de geplande datum en niet zoals bij ons 2 x herschoven. Niet leuk want hebben 14 dagen extra moeten wachten. Dit is een heel klein minpuntje.

Matig

de mensen die het thuis komen monteren waren prima en dachten ook mee.

De communicatie vindt ik slecht.
verschillende keren terug moeten bellen over een vraag die ik had.

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat onze communicatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen intern nakijken wat er bij u mis is gegaan, zodat we hier lessen uit kunnen trekken voor de toekomst.
Fijn dat u het resultaat wel als prima beoordeelt. We hopen dat u vele plezierige uren zult doorbrengen in uw terraskamer!

Metalura

Na een bezoek aan Metalura,rondgekeken,en goed advies gehad,en telefoonnummer achtergelaten om later een afspraak te maken

Na goed advies thuis,gelijk besloten tot aankoop van beglazing van het balkon,daarna goed geholpen met de aanvraag bij de Gemeente Westland

Ben vanaf het begin goed geholpen tot aan de plaatsing

Goede ervaringen,de monteurs zijn harde werkers en nette jongens.

De Monteurs

Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de...

Keurig op tijd, klantvriendelij, professionele monteurw

Hoewel bij het inmeten heel veel punten zijn besproken door de 'inmeter' die uiterst nuttig waren, is toch nèt niet de plaatsing van het hoofdraam te sprake geweest.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het proces en het eindresultaat!
Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het openingspaneel aan de verkeerde kant zit. Mijn collega van de serviceafdeling gaat graag met u in gesprek als dit een probleem voor u oplevert. Neem dus gerust contact met haar op. U kunt haar bereiken tijdens kantooruren via ons servicenummer 0184 23 02 35.

Ik wil u vanaf deze plaats heel veel plezierige en windvrije uren toewensen op uw balkon!

Henk Dullemans

De ervaring met Metalura heeft ons niet teleurgesteld.De omgevingsvergunning was goed geregeld waardoor de balkonbeglazing snel in productie kon worden genomen. Helaas was er een fout gemaakt bij...

De verkoopadviseur heeft goed advies gegeven en zeer snel een goede en duidelijke offerte opgesteld.
Het vergunningstraject is snel en verlopen en ook de monteurs hebben uitstekend werk geleverd