Metalura

Tijdlijn
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Duidelijke informatie, Snelle montage, Kwaliteit?

Kwalitatieve oplossing

We hebben glazen terraspanelen aangeschaft bij Metalura. De voorlichting, de offerte en de plaatsing waren uitstekend. Ik zou niet zo gauw weten waar verbeterpunten zitten. De medewerkers van...

Prima ontvangst, goede informatie, erg tevreden met het resultaat.

Accurate montage, prima service.

Minpuntje is de planning. Op verzoek agenda vrijgemaakt voor het verzetten van de oorspronkelijke afspraak voor de montage. Drie dagen voor die dag weer een verzoek om die afspraak te verzetten. Daar hebben we dus niet aan meegewerkt.

Heel correct, vakwerk!

correct personeel, netjes afgeleverd

Goede voorlichting en komt betrouwbaar over zowel technisch als kwalitatief.

Vaktechnische monteurs en zorg voor de klant en houden de werkplek netjes achter.

De dienstverlening is prima gebleken dus houden zo.

Hans van Velzen

Kwaliteit van de balkon beglazing is perecf ook de afwerking.
Inmeten van de beglazing wordt zeer vakkundig gedaan zodat bij installatie alles moeiteloos past.
Monteurs die de beglazing...

Weten waar ze over praten en zijn vaklieden

F. de Ruyter

Van het eerste contact tot en met de oplevering is alles naar wens verlopen

De showroom, waar je de verschillende tuinkamers kunt bezichtigen.

Aan de klant vermelden dat de keralitwand door een andere firma wordt geleverd en gemonteerd. Was nu niet duidelijk zodat wij dachten dat alles in 1 keer gemonteerd zou worden.

Produkt goed, monteurs ter plaatse kundig maar laten een grote troep achter en dan voor zoveel geld !

opname offerte en afspraken prima nagekomen

tijdens en na werkzaamheden meer zorg en schoonhouden, dit slaat nergens op

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u in het algemeen tevreden bent over het proces en het resultaat!
Mijn collega van de serviceafdeling heeft u inmiddels hierover gemaild en uw feedback ook besproken met het desbetreffende montageteam, zodat zij hier lering uit kunnen trekken. Dit past namelijk echt niet in onze werkwijze.

Ik wens u vele prettige uren op uw beschutte balkon toe!

Metalura

Ik ben zeer tevreden

Niet in het bijzonder

Geen idee

Marie josee Delhoux - Fastenaekels

Was op zoek naar een firma die een veranda met slidingglas kon plaatsen. 2 firmas gevonden in Belgie en 1 in Nederland Metalura. 1 firma heeft zelfs niet geantwoord op onze vraag en de andere ging...

Hun kundigheid, vriendelijkheid. De manier waarop ze werken van begin tot het einde is puur vakmanschap. Proficiat

Afspraken maken en zien dat die doorgaan op de geplande datum en niet zoals bij ons 2 x herschoven. Niet leuk want hebben 14 dagen extra moeten wachten. Dit is een heel klein minpuntje.