Metalura

Lakenvelder Boerderij Nova Zembla

Professioneel, degelijk, kwaliteit

Presentatie, degelijk produkt, goede service

J.L.A. van Ham

Prima bedrijf en zeer deskundig en behulpzaam personeel
Bij problemen wordt er goed naar gekeken en netjes afgehandeld
Onze ervaring: een aanrader!!!!!!!!!!!!!

Vakkundig, hoge kwaliteit en vriendelijk en Vakkundig personeel

Gori van Loon

In eerste instantie prima, totdat problemen aan het licht kwamen bij de tegels in de vloer. De tegels zijn geslepen/gezaagd in opdracht van Metalura. Bij zes van de negen tegels een hoekje af, geen... In eerste instantie prima, totdat problemen aan het licht kwamen bij de tegels in de vloer. De tegels zijn geslepen/gezaagd in opdracht van Metalura. Bij zes van de negen tegels een hoekje af, geen gezicht. Bedrijf zegt: jammer, zoekt u het maar uit.

Het produkt is stijlvol en voldoet goed; de werknemers zijn vriendelijk en correct en ze werken zorgvuldig.

Reactie Metalura:

Geachte heer van Loon,
Geachte heer van Loon,
Wij betreuren dat u beschadigingen heeft aan uw tegels. Zoals met u besproken, hebben wij na het slijpen en na de montage van het systeem geen beschadigingen kunnen constateren aan de tegels. Uw melding hebben wij na 4 maanden mogen ontvangen. Er is naar onze mening geen causaal verband tussen de beschadigingen aan uw tegels en ons systeem dan wel het slijpen en de plaatsing van ons systeem.
Team Metalura.

Jan Bootsma

Eerste instantie prima, maar kan ook tegenvallen. Helaas drie roldeuren verzakt. Nul op rekest; tip, kijk goed naar de leverings voorwaarden. Wij zijn teleurgesteld over de afwikkeling.

vriendelijk en correct 2/3 van het werk top uitgevoerd.

Reactie Metalura:

Geachte heer Bootsma,
Geachte heer Bootsma,
Natuurlijk hadden wij dit ook graag anders gezien. In de leveringsvoorwaarden hebben wij diverse punten beschreven waar rekening mee gehouden kan worden ter voorbereiding op de montage. Wij hebben dit met u besproken en zo ook is onze service monteur nog bij u op locatie geweest om tot een oplossing te komen.
Team Metalura

Mark Castricum

Metalura heeft bij ons een Steel-art vouw-draaisysteem geplaatst.

Goede kwaliteit, mooie deuren! Er wordt vlot en goed gereageerd. Medewerkers zijn heel netjes en vriendelijk. Fijn bedrijf!

den Hartog

Zeer goed

Duidelijke offerte en fantastische uitvoering.

Geen bedrijf

Goede afspraken gemaakt en nette deskundige medewerkers.

Zie boven.

D Wijkhuijzen

Komen afspraken na en leveren goed werk af

Adrie Verhoef

Duidelijke uitleg, beleefde medewerkers, super hardwerkende,beschaafde mannen die de beglazing hebben geplaatst!! Top!

Erg mooi en stevig product, alles perfect verlopen, voor ieder aan te raden. Top kwaliteit!

H. Mooren

Fantastisch bedrijf, alles volgens afspraak geleverd en echt vakwerk!

Superieure kwaliteit en montage!