Offerte
Communicatie

fam v Wijk.

Prettige deskundige jongens.

Frank en Diane Lavrysen-Bertels

Mooi product geleverd. Plaatsen verliep netjes en vlot. Resultaat is naar wens .
Heel goede monteurs. Ze laten alles netjes en proper achter.

Vlotte en nette plaatsing. Problemen zeer snel opgelost in
gunstige zin. Pluim voor de monteurs.

Zo verder werken.

Reactie Metalura:

Beste heer en mevrouw Lavrysen-Bertels,

Hartelijk dank voor uw positieve review en mooie woorden. Heel veel plezier met uw beschutte terras!

Metalura

Goede kwaliteit tuinkamer geplaatst door goede monteurs. Slecht advies en niet bereid om in ontwerpfase tegemoet te komen aan onze wensen tav plaatsen zonnescherm. Eindresultaat is een mooie...

goede en nette monteurs.

1. Beter advies vooraf en zaken zorgvuldiger doorspreken met klant.
2. Meer bereid zijn om te luisteren naar klantwensen en niet meteen te zeggen "kan niet".
3. Zorgen voor een duidelijk aanspreekpunt bij Metalura waarmee vooraf en tijdens het bouwproces wordt gecommuniceerd
4. Vooraf duidelijk aangeven wanneer wat gaat gebeuren.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer te horen dat u niet tevreden bent over het gegeven advies. Onze adviseurs en technici streven er altijd naar tegemoet te komen aan de wensen van de klant, maar helaas was dat in uw geval technisch gezien niet mogelijk. We nemen uw tips intern mee en wensen u, ondanks dat niet alles naar wens is verlopen, veel plezierige uren toe in uw tuinkamer!

Metalura

Duidelijke informatie, Snelle montage, Kwaliteit?

Kwalitatieve oplossing

We hebben glazen terraspanelen aangeschaft bij Metalura. De voorlichting, de offerte en de plaatsing waren uitstekend. Ik zou niet zo gauw weten waar verbeterpunten zitten. De medewerkers van...

Prima ontvangst, goede informatie, erg tevreden met het resultaat.

Accurate montage, prima service.

Minpuntje is de planning. Op verzoek agenda vrijgemaakt voor het verzetten van de oorspronkelijke afspraak voor de montage. Drie dagen voor die dag weer een verzoek om die afspraak te verzetten. Daar hebben we dus niet aan meegewerkt.

Heel correct, vakwerk!

correct personeel, netjes afgeleverd

Goede voorlichting en komt betrouwbaar over zowel technisch als kwalitatief.

Vaktechnische monteurs en zorg voor de klant en houden de werkplek netjes achter.

De dienstverlening is prima gebleken dus houden zo.

Hans van Velzen

Kwaliteit van de balkon beglazing is perecf ook de afwerking.
Inmeten van de beglazing wordt zeer vakkundig gedaan zodat bij installatie alles moeiteloos past.
Monteurs die de beglazing...

Weten waar ze over praten en zijn vaklieden