Offerte
Resultaat
Nazorg
Adviestraject
Communicatie

die ervaring heb ik niet

zou niet weten

Evert Jan Sibinga Mulder

Dit is de 2e tuinkamer die ik bij Metalura heb besteld en gekocht. Communicatielijnen zijn kort en plezierig. Aflevering en montage van het product worden professioneel uitgevoerd.

Communicatie en bereikbaarheid. Snel traject.

Samenwerking en integratie met de vloerenfirma zou naadloos moeten zijn.

M Bethlehem

TOP ! Afspraak is afspraak, vanaf het moment van het eerste contact tot de oplevering.

Alle medewerkers die ik gesproken heb zijn trots op hun bedrijf/product, dat geeft veel vertrouwen. De kwaliteit van de door ons uitgezochte tuinkamer voldoet aan alle verwachting. Een verrijking van onze woning.

Zo doorgaan is het beste.

W. Lamens

De mensen werken netjes, er is altijd tijd om te overleggen.
De showroom ziet er mooi uit en je kan er een idee vormen over hoe het er bij jezelf uit gaat zien.

De monteurs werken zeer netjes, daar kan menigeen een voorbeeld aannemen.

fam v Wijk.

Prettige deskundige jongens.

Frank en Diane Lavrysen-Bertels

Mooi product geleverd. Plaatsen verliep netjes en vlot. Resultaat is naar wens .
Heel goede monteurs. Ze laten alles netjes en proper achter.

Vlotte en nette plaatsing. Problemen zeer snel opgelost in
gunstige zin. Pluim voor de monteurs.

Zo verder werken.

Reactie Metalura:

Beste heer en mevrouw Lavrysen-Bertels,

Hartelijk dank voor uw positieve review en mooie woorden. Heel veel plezier met uw beschutte terras!

Metalura

Goede kwaliteit tuinkamer geplaatst door goede monteurs. Slecht advies en niet bereid om in ontwerpfase tegemoet te komen aan onze wensen tav plaatsen zonnescherm. Eindresultaat is een mooie...

goede en nette monteurs.

1. Beter advies vooraf en zaken zorgvuldiger doorspreken met klant.
2. Meer bereid zijn om te luisteren naar klantwensen en niet meteen te zeggen "kan niet".
3. Zorgen voor een duidelijk aanspreekpunt bij Metalura waarmee vooraf en tijdens het bouwproces wordt gecommuniceerd
4. Vooraf duidelijk aangeven wanneer wat gaat gebeuren.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer te horen dat u niet tevreden bent over het gegeven advies. Onze adviseurs en technici streven er altijd naar tegemoet te komen aan de wensen van de klant, maar helaas was dat in uw geval technisch gezien niet mogelijk. We nemen uw tips intern mee en wensen u, ondanks dat niet alles naar wens is verlopen, veel plezierige uren toe in uw tuinkamer!

Metalura

Duidelijke informatie, Snelle montage, Kwaliteit?

Kwalitatieve oplossing

We hebben glazen terraspanelen aangeschaft bij Metalura. De voorlichting, de offerte en de plaatsing waren uitstekend. Ik zou niet zo gauw weten waar verbeterpunten zitten. De medewerkers van...