Metalura

Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Harm Lautenbach

Vanaf ons eerste contact zijn wij geholpen door vriendelijke en accurate mensen, die hun vak verstaan.

Byzonder nette en serieuze manier van werken

Fam Rodrigues

Wij hebben voor onze veranda een glazen pui besteld. Vanaf het eerste adviesgesprek tot plaatsing van de pui zijn wij zeer goed geholpen door de adviseur. Ook de monteurs die de pui hebben geplaatst...

Service, advies, afspraken netjes nagekomen

CONY

Metalura leren kennen via internet. Toonzaal bezocht en heel vriendelijk ontvangen.
Nadien via vertegenwoordiger thuis alles geregeld. Zeer correcte afspraken en een heel
vlotte en mooie...

Zeer correcte afspraken, perfecte plaatsing.

Tip: doe zo verder!

Zeer professioneel en punctueel

Tijdens het bezoek van de adviseur werd heel goed geluisterd naar mijn wensen, die ongebruikelijk waren vanwege de montage binnenskamers (als een soort voorzetraam).

Mooi en goed product
klantvriendelijk

het product

betere vastzet mogelijkheid van openstaande glaspanelen

Snelle offerte, correcte prijs, correcte uitvoering

Betrouwbaar en zeer correct

Punctueel en ervaren medewerkers

Zou niets kunnen bedenken

Hijlkema

Zeer positief

Ze weten wat ze moeten doen en lossen problemen perfect op

Goede service nette werkers

meerts

Slechte ervaring. zodra eerste betaling is overgemaakt, kan er niet geleverd worden wat er is verkocht. Daarnaast wordt de afgesproken termijn niet gehaald, zou volgens afspraak november worden, na...

Dat ze snel zijn met factureren.

Dat de verkoper meer kennis van zaken heeft scheelt een hoop aan problemen.

Reactie Metalura:

Beste heer Meerts,

Wat vervelend om te horen dat u het zakendoen met Metalura niet als prettig hebt ervaren. Ik begreep van mijn collega’s dat er deze week nog iemand langs is gekomen en dat er inmiddels afspraken zijn gemaakt om binnen enkele weken het op te lossen. We hopen dat u daarna vele plezierige uren in uw beschutte terraskamer kunt doorbrengen.

Metalura