Metalura

Kroodsma

Door hoogte van tuinkamer (bijna 3 meter) konden we niet terecht bij de doorsnee leveranciers dus Metalura gevraagd. Zij hebben een prachtig systeem voor ons gemaakt. Is best wel prijzig maar is dan... Door hoogte van tuinkamer (bijna 3 meter) konden we niet terecht bij de doorsnee leveranciers dus Metalura gevraagd. Zij hebben een prachtig systeem voor ons gemaakt. Is best wel prijzig maar is dan ook maatwerk. Bij ons is het in twee fases geïnstalleerd (was ons eigen beslissing). Bij tweede fase hebben ze uit zichzelf enkele dingen vervangen die onze hond al had aangevroten/beschadigd dus top-service.

Mooi maatwerk, vakkundige monteurs. Tot nu toe goede ervaring met product. Gegarandeerd tot en met windkracht 12; dit laatste gelukkig nog niet meegemaakt.

Arne Kouwenberg

Bij de uitbreiding van ons glazenwand systeem, wederom perfecte begeleiding gehad om het te realiseren. Plaatsing en nazorg waren zoals een goed bedrijf dat doet. Zeer tevreden.

deskundige begeleiding, komen afspraken na, Uitstekende kwaliteit kwaliteit, prima communicatie. Zeer correct

Yvonne Willebrands

Een fantastische en heel prettige ervaring

Van het 1ste telefoontje tot en met de de plaatsing van het balkonglas. is alles tot in de perfectie verlopen.
Alleen maar sterke punten dus.

Beex

Erg goed

Komt afspraken goed na

Andries

Goed bedrijf vriendelijk

snelle levertijd/snel gemonteerd

Elly de Back

Punctueel, netjes en heel vriendelijk personeel en een hele mooie tuinkamer gerealiseerd

Het nakomen van afspraken en leveren van een goed product voor zover ik dat nu al kan beoordelen

B.A. Roskam

Goed, vriendelijk, duidelijk

Snelle levering (binnen 2 maanden een maatwerkproduct) en op de dag zelf snelle montage (4 uur)

Theo Goes

Goed bedrijf. Reageert alert. Komt afspraken na.

Komt afspraken na.

Mia

Positieve ervaring met dit bedrijf. Komt afspraken goed na.

Snelle levering, plaatsing beglazing ging snel maar goed en netjes. Vriendelijk personeel.

Papa

Snelle respons, vakkundige en slimme advisering, goede bereikbaarheid en snelle opvolging vragen

Kwaliteit van het beglazingssysteem, deskundigheid en meedenken van medewerkers voor slimme oplossingen, snel afspraken kunnen maken - geen lange wachttijden