Metalura

Thom Oderkerk

Hele prettige samenwerking ; alleen in de vakantietijd moeilijker bereikbaar

Hele aardige en deskundige verkoper ( die nu alleen niet meer bij Metalura werkt) en monteurs ; bovendien zijn we erg tevreden over de kwaliteit van de balkonbeglazing.

Margriet Groen

Prima, komen afspraken na, heldere informatie, snelle reactie na vragen.

Kwaliteit

vester

Komen deskundig over en komen afspraken na.

Komen deskundig over en komen afspraken na.

Hoek

Uitstekend

Vakkundig,nette en correcte werkers met een goede en vriendelijke klantgerichtheid!

Prins

Heel goed, werkt geheel naar uw wensen

kwaliteit en service

M. den Uijl

Prima verlopen. vanaf het eerste contact is er goede communicatie geweest

snel en duidelijk handelen. leveren van goede kwaliteit

Patrick Brog

Uitstekende ervaring, zowel tijdens het verkoop proces, als tijdens de montage en bij de nazorg. Levering was ruim binnen de afgesproken tijd, alles werd netjes gemonteerd. De paar kleine oplever... Uitstekende ervaring, zowel tijdens het verkoop proces, als tijdens de montage en bij de nazorg. Levering was ruim binnen de afgesproken tijd, alles werd netjes gemonteerd. De paar kleine oplever puntjes werden snel en volledig opgelost.

Kwaliteit en sterkte van het systeem, toch al een aantal stevige stormen gehad en geen enkel effect op het glazenwand systeem. Goede nazorg met betrekking tot nastellen van het systeem door werking... Kwaliteit en sterkte van het systeem, toch al een aantal stevige stormen gehad en geen enkel effect op het glazenwand systeem. Goede nazorg met betrekking tot nastellen van het systeem door werking van kou en warmte.

Koelman

Goed alles keurig geregeld

Hun product, na vele hevige stormen, beglazing nog steeds oke

Wim Segers

Goed geholpen, deskundig advies, vertrouwen en geduld. Goede afspraken en ook allemaal punctueel nagekomen. Kortom zeer blij met de ervaring.

Goede kwaliteit met gevoel voor klantwensen totaal pakket geleverd en uitgevoerd

Kroodsma

Door hoogte van tuinkamer (bijna 3 meter) konden we niet terecht bij de doorsnee leveranciers dus Metalura gevraagd. Zij hebben een prachtig systeem voor ons gemaakt. Is best wel prijzig maar is dan... Door hoogte van tuinkamer (bijna 3 meter) konden we niet terecht bij de doorsnee leveranciers dus Metalura gevraagd. Zij hebben een prachtig systeem voor ons gemaakt. Is best wel prijzig maar is dan ook maatwerk. Bij ons is het in twee fases geïnstalleerd (was ons eigen beslissing). Bij tweede fase hebben ze uit zichzelf enkele dingen vervangen die onze hond al had aangevroten/beschadigd dus top-service.

Mooi maatwerk, vakkundige monteurs. Tot nu toe goede ervaring met product. Gegarandeerd tot en met windkracht 12; dit laatste gelukkig nog niet meegemaakt.