Offerte
Adviestraject
Communicatie

Uit Schilde

Beste

Het is echt een heel mooi systeem met de juiste balans in design/afwerking en functionaliteit.
Dat kom je niet zo vaak tegen.

Bij de installatie is er cement gemaakt voor de profielen, en mijn gloed nieuwe oprit heeft nu een grote vuile ronde cement-vlek die ik er niet meer uitkrijg en me nog jaren 'plezier' gaat geven , en dat vind ik benden alle peil dat daar niet zorgzaam mee is omgegaan, en maakt al het goede dat ik voor deze firma had kapot.

Beste heer,

Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u blij bent met het resultaat.
Uw opmerking m.b.t. het cement begrijpen we echter niet zo goed. U heeft hierover al telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en toen hebt u aangegeven dat de vlek niet door onze werkzaamheden is gekomen. Dat u het hier toch noemt, vinden wij dan ook erg jammer.
Desondanks, wensen we u veel plezier toe met uw terrasbeglazing!

Geen vergelijking

Beter communiceren dat het toch anderhalve dag duurt, i.p.v. 1dag, ondanks duidelijke navraag

Overwegend goed. Vlotte reactie om de opdracht getekend te krijgen, daarna werd het contact snel minder.

Duidelijke overeenkomst.
Keurige plaatsing van de ramen, prachtig product.

Verkoop is bijna te agressief. Op kritische vragen wordt niet gereageerd en geen antwoord gegeven, worden volledig genegeerd,

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als uitstekend beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u het verkooptraject als minder prettig heeft ervaren. We zullen het proces hier intern evalueren, zodat we kunnen zien wat er wellicht mis is gegaan bij u, zodat we daarvan kunnen leren.
We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw terrasbeglazing!

Verbert Louis

Perfecte contacten per mail, correct met afspraken

1- vakkundige plaatsing, kennis van hun stiel
2-Nu het terras afgesloten is kunnen wij er zitten tijdens de koude met de deur van de keuken open.
3-Terras is warmer en als de zon schijnt (tijdens koude) is het zelfs zo warm dat wij de verwarming in de leefkamer naar beneden kunnen zetten. Lijkt op zonneenergie.

een probleem: wij krijgen de ramen nietgoed netjes, bestaat er eventueel een product?

Beste heer Verbert,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u er zo van geniet!
Uw vraag over het schoonhouden van de ramen stuur ik door naar onze serviceafdeling. Zij nemen contact met u op om u hierover te adviseren.

c houwaard

Positief

correct gedrag , kwalitatief goed materiaal

niet altijd de juiste persoon bereikbaar

Prima bedrijf. Duidelijk advies gegeven over balkonbeglazing. Netjes en vakkundig gewerkt.

Geen opmerkingen.

Geen verbeterpunten.

Foolen

Prima ervaring met jullie, zowel de verkoop als plaatsing is helemaal netjes en naar wens verlopen.

Erg vriendelijk en fijn dat jullie eerst thuis komen voor informatie.

Nee hoor het is allemaal prima verlopen.

Harm Lautenbach

Vanaf ons eerste contact zijn wij geholpen door vriendelijke en accurate mensen, die hun vak verstaan.

Byzonder nette en serieuze manier van werken

Fam Rodrigues

Wij hebben voor onze veranda een glazen pui besteld. Vanaf het eerste adviesgesprek tot plaatsing van de pui zijn wij zeer goed geholpen door de adviseur. Ook de monteurs die de pui hebben geplaatst...

Service, advies, afspraken netjes nagekomen

CONY

Metalura leren kennen via internet. Toonzaal bezocht en heel vriendelijk ontvangen.
Nadien via vertegenwoordiger thuis alles geregeld. Zeer correcte afspraken en een heel
vlotte en mooie...

Zeer correcte afspraken, perfecte plaatsing.

Tip: doe zo verder!