Metalura

Wij hebben sinds oktober 2018 een serre van Metalura. Over het bedrijf ben ik zeer te spreken. Afspraken worden netjes nagekomen. Hier is de klant nog koning.

Iedereen luistert goed naar je wensen.

Jerry van Soolen

Geeft het gevoel een familiebedrijf te zijn waar verantwoordelijkheid, service en deskundigheid voorop staat.

Prijsstelling, service, Nederlands personeel

Beste heer Van Soolen,
Bedankt voor uw mooie review!
Onze excuses voor de kleine miscommunicaties die er waren.
We wensen u heel veel plezier toe met uw tuinkamer!
Met...
Beste heer Van Soolen,
Bedankt voor uw mooie review!
Onze excuses voor de kleine miscommunicaties die er waren.
We wensen u heel veel plezier toe met uw tuinkamer!

Wout Hagenaars

Geweldige afwerking, goed kwaliteit, vakmensen, op het gebied van inmeten en plaatsen

Het ziet er geweldig uit

Reactie Metalura:

Beste heer Hagenaars, vriendelijk dank voor uw mooie review. Ik zal de complimenten overbrengen aan mijn collega`s van Engineering en Montage. Geniet van uw balkon !
Namens, Team Metalura

Blok

Alles tot op mijn laatste opmerking na, keurig geregeld.

Reactie Metalura:

Beste heer Blok, uw melding hebben wij natuurlijk serieus genomen. Van de serviceafdeling heb ik vernomen dat het plaatsen van de strips staat gepland. Geniet van uw balkon !
Namens, Team...
Namens, Team Metalura

B van der Hout

Solide en degelijk bedrijf !
Komen alle beloftes na, en keurig en vriendelijk personeel.
Deskundige uitleg over de aankoop van onze balconbeglazing.

Prijs kwaliteit uitmuntend!

Beste heer Van der Hout,
vriendelijk dank voor uw mooie review.
Fijn dat u er zo van geniet!
Team Metalura

Wat een verassing. In mijn vakantie vroeg een dame van Metalura of iemand uit de buurt de balkonbeglazing mocht bekijken. Geen probleem zei ik mijn zoon is thuis. De mensen die hebben gekeken waren... Wat een verassing. In mijn vakantie vroeg een dame van Metalura of iemand uit de buurt de balkonbeglazing mocht bekijken. Geen probleem zei ik mijn zoon is thuis. De mensen die hebben gekeken waren erg blij met deze bezichtiging. Van Metalura lag er na de vakantie een mooi cadeau op ons te wachten omdat wij oms mooie balkon hebben mogen laten zien. Niet alleen prima service maar ook nog eens verassend! Bedankt voor het onverwchte cadeautje.

De service en vakbekwaamheid van de monteurs.

Reactie Metalura:

Dank u wel voor het schrijven van deze mooie review. Geniet van uw beglazing en het cadeau!
Met hartelijke groet,

Martin Koijen

De balkonbeglazing is geplaatst. We zijn zeer tevreden over het advies en zeker ook over de plaatsing. Er wordt vakkundig gewerkt en alles wordt netjes opgeruimd. Na de montage wordt er een... De balkonbeglazing is geplaatst. We zijn zeer tevreden over het advies en zeker ook over de plaatsing. Er wordt vakkundig gewerkt en alles wordt netjes opgeruimd. Na de montage wordt er een duidelijke uitleg gegeven. Ik kan daarom iedereen adviseren om met Metalura in zee te gaan. Ze doen wat ze beloven en het ziet er schitterend uit!
Martin en José Koijen

Ze doen wat ze beloven.

Reactie Metalura:

Beste heer en mevrouw Koijen, namens ons hele team: dank u wel voor deze prachtige review. Fijn dat u er zo van geniet. Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.
Met hartelijke groet, Team...
Met hartelijke groet, Team Metalura

F.W.Schenk

Mooie balkonbeglazing, ziet er solide uit. Redelijk snel geplaatst, maar, door verkeerd inmeten van een zetstuk
6 weken moeten wachten voor alles klaar was.
In de 6 weken heel weinig...
6 weken moeten wachten voor alles klaar was.
In de 6 weken heel weinig of geen feedback.
Monteurs verder netjes en vriendelijk.

Beste heer Schenk,
Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als prima beoordeelt.
Beste heer Schenk,
Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als prima beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u de communicatie als minder prettig heeft ervaren. 6 weken is inderdaad lang, langs deze weg nogmaals onze excuses. Inmiddels hebben we dit proces aangepast. We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!
Team Metalura

Hele mooie beglazing. Niet alles is in 1 keer goed gegaan, maar Metalura heeft alles vakkundig afgehandeld.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review! We wensen u heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!

T.H. Hoogenboom

Mag ik als goed omschrijven.

Het montageteam was uitstekend.