N/a

Neen

L Roelofs

We zijn heel tevreden.

Prettige werknemers allemaal.

Er wordt vlot, en deskundig gewerkt.

Richard Rijnbeek

Wij hebben met jullie bedrijf een goede ervaring.

Ja je wordt prettig geholpen en is er wat staan ze gelijk op de stoep.

Henny van Loon

Alles is prima verlopen en ik heb er nu al veel plezier van

Fijne mensen die alles goed opruimen

Keurig en kundig personeel.
Eindresultaat ook prima.

Zie vraag 1

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review en goed om te horen dat u tevreden bent over het proces en het eindresultaat! Helaas duurde bij u het traject van goedkeuring van de architect en de woningstichting wat langer. Als Metalura doen we hard ons best om die termijn zo kort mogelijk te houden, maar zijn hierin afhankelijk van de medewerking van genoemde partijen.
Gelukkig is inmiddels alles rond en we hopen dat u vele plezierige uurtjes op uw balkon zult doorbrengen!

Soons

Prachtig product

Technisch goed product.
Plezierige mensen

Beste heer Soons,
Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u het eindresultaat als zeer goed beoordeelt.
Wel vervelend dat bij u het proces niet helemaal goed verlopen is. Onze...
Beste heer Soons,
Wel vervelend dat bij u het proces niet helemaal goed verlopen is. Onze excuses daarvoor. We hopen dat u desondanks veel plezier zult hebben van uw beschutte terraskamer!

l.j. Lamers

Wij zijn uitermate tevreden zowel van product en het plaatsen hiervan

dat de jongens heel netjes werken

Goede voorlichting ter plaatse, op locatie en deskundige medewerkers.

Er wordt snel gereageerd op vragen en bij de planning wordt goed rekening gehouden met onze agenda.

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw positieve review. En uw tip wat betreft de herinneringsmail nemen we zeker mee. Veel plezier met uw terrasbeglazing!