Metalura

Prima. Goede voorlichting. Gastvrije omtvangst. Duidelijkheid over offerte en oplevering. Enige mankementje na oplevering snel verholpen.

Behoorlijk persoonlijk

Prima, goed adviezen gehad. Heel netjes gemonteerd .

Betrouwbaar, goede monteurs. Zeer netjes en goed gewerkt.

Pabm van der Pennen

Hele traject goed contact.

Snel en goed werk

Jeroen de Bruin

Perfecte service, heldere afspraken, niks op aan te merken

Door het hele bedrijf heen een zeer klantvriendelijke en professionele uitstraling en instelling

Perfect.
Advies correct
Offerte volgens advies
Uitvoering netjes
Levertijd wat langer dan in eerste instantie was aangegeven.

Vertegenwoordiger erg goed. Monteurs zijn in gebreke gebleven om ons aan te geven dat het NIET goed aansloot de zijkanten.

Je krijgt precies wat er aangeboden is.

Theo Cruijff

Zeer vriendelijke ontvangst tijdens een onaangekondigd bezoek aan de showroom.
Leuk gesprek met vertegenwoordiger bij ons thuis.
Correcte man die kwam opmeten.
Zeer nette en...
Zeer vriendelijke ontvangst tijdens een onaangekondigd bezoek aan de showroom.
Leuk gesprek met vertegenwoordiger bij ons thuis.
Correcte man die kwam opmeten.
Zeer nette en beleefde mensen die kwamen plaatsen en vakkundige plaatsing.
Minpunt: vertegenwoordiger vertelde in december 2017 dat plaatsing van alleen de rails mogelijk was en plaatsing van de deuren later. Maar in februari 2018 kon dat niet.

Ontvangst in showroom.
Folder/boek (ondanks Duitse vaktermen op pag. 47 {ESG] en de onzin over het veiligheidsglas op pag. 63)
Ontwerp product (1 rail regen veel rails bij andere...
Ontvangst in showroom.
Ontwerp product (1 rail regen veel rails bij andere systemen).
Keurige plaatsing.

Reactie Metalura:

Beste heer Cruijff,
Beste heer Cruijff,
Bedankt voor uw feedback en fijn dat u blij bent met het resultaat. Ook bedankt voor uw inhoudelijke opmerkingen m.b.t. de brochure (die u ons eerder ook al gemaild hebt). Misschien leuk voor u om te weten: morgen komt de herdruk uit van onze brochure en daarin hebben we de door u genoemde punten verwerkt. Ik zal u nog een exemplaar toesturen.
Veel plezier met uw beschutte terraskamer!

Jan

Professioneel; doen wat ze beloven.

Uit Schilde

Beste

Het is echt een heel mooi systeem met de juiste balans in design/afwerking en functionaliteit.
Dat kom je niet zo vaak tegen.

Reactie Metalura:

Beste heer,
Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u blij bent met het resultaat.
Beste heer,
Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u blij bent met het resultaat.
Uw opmerking m.b.t. het cement begrijpen we echter niet zo goed. U heeft hierover al telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en toen hebt u aangegeven dat de vlek niet door onze werkzaamheden is gekomen. Dat u het hier toch noemt, vinden wij dan ook erg jammer.
Desondanks, wensen we u veel plezier toe met uw terrasbeglazing!

Geen vergelijking