Metalura

Overwegend goed. Vlotte reactie om de opdracht getekend te krijgen, daarna werd het contact snel minder.

Duidelijke overeenkomst.
Keurige plaatsing van de ramen, prachtig product.

Reactie Metalura:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als uitstekend beoordeelt.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als uitstekend beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u het verkooptraject als minder prettig heeft ervaren. We zullen het proces hier intern evalueren, zodat we kunnen zien wat er wellicht mis is gegaan bij u, zodat we daarvan kunnen leren.
We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw terrasbeglazing!

Verbert Louis

Perfecte contacten per mail, correct met afspraken

1- vakkundige plaatsing, kennis van hun stiel
2-Nu het terras afgesloten is kunnen wij er zitten tijdens de koude met de deur van de keuken open.
3-Terras is warmer en als de zon...
1- vakkundige plaatsing, kennis van hun stiel
3-Terras is warmer en als de zon schijnt (tijdens koude) is het zelfs zo warm dat wij de verwarming in de leefkamer naar beneden kunnen zetten. Lijkt op zonneenergie.

Reactie Metalura:

Beste heer Verbert,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u er zo van geniet!
Beste heer Verbert,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u er zo van geniet!
Uw vraag over het schoonhouden van de ramen stuur ik door naar onze serviceafdeling. Zij nemen contact met u op om u hierover te adviseren.

c houwaard

Positief

correct gedrag , kwalitatief goed materiaal

Prima bedrijf. Duidelijk advies gegeven over balkonbeglazing. Netjes en vakkundig gewerkt.

Geen opmerkingen.

Foolen

Prima ervaring met jullie, zowel de verkoop als plaatsing is helemaal netjes en naar wens verlopen.

Erg vriendelijk en fijn dat jullie eerst thuis komen voor informatie.

Harm Lautenbach

Vanaf ons eerste contact zijn wij geholpen door vriendelijke en accurate mensen, die hun vak verstaan.

Byzonder nette en serieuze manier van werken

Fam Rodrigues

Wij hebben voor onze veranda een glazen pui besteld. Vanaf het eerste adviesgesprek tot plaatsing van de pui zijn wij zeer goed geholpen door de adviseur. Ook de monteurs die de pui hebben geplaatst... Wij hebben voor onze veranda een glazen pui besteld. Vanaf het eerste adviesgesprek tot plaatsing van de pui zijn wij zeer goed geholpen door de adviseur. Ook de monteurs die de pui hebben geplaatst zijn super netjes. Wij zijn heel tevreden met de schuifpui en met de service en kwaliteit van Metalura.

Service, advies, afspraken netjes nagekomen

CONY

Metalura leren kennen via internet. Toonzaal bezocht en heel vriendelijk ontvangen.
Nadien via vertegenwoordiger thuis alles geregeld. Zeer correcte afspraken en een heel
vlotte en mooie...
vlotte en mooie afwerking. Super tevreden!

Zeer correcte afspraken, perfecte plaatsing.

Zeer professioneel en punctueel

Tijdens het bezoek van de adviseur werd heel goed geluisterd naar mijn wensen, die ongebruikelijk waren vanwege de montage binnenskamers (als een soort voorzetraam).

Mooi en goed product
klantvriendelijk