Je aankoop wordt beschermd

Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Jeroen de Bruin

Perfecte service, heldere afspraken, niks op aan te merken

Door het hele bedrijf heen een zeer klantvriendelijke en professionele uitstraling en instelling

Ze zijn niet de goedkoopste...

Perfect.
Advies correct
Offerte volgens advies
Uitvoering netjes
Levertijd wat langer dan in eerste instantie was aangegeven.

Vertegenwoordiger erg goed. Monteurs zijn in gebreke gebleven om ons aan te geven dat het NIET goed aansloot de zijkanten.

Je krijgt precies wat er aangeboden is.

Monteurs zouden beter moeten communiceren met de klant. En eerlijk zeggen dat het opmeten niet goed is gebeurd. Daarom openingen aan de zijkant.

Theo Cruijff

Zeer vriendelijke ontvangst tijdens een onaangekondigd bezoek aan de showroom.
Leuk gesprek met vertegenwoordiger bij ons thuis.
Correcte man die kwam opmeten.
Zeer nette en...

Ontvangst in showroom.
Folder/boek (ondanks Duitse vaktermen op pag. 47 {ESG] en de onzin over het veiligheidsglas op pag. 63)
Ontwerp product (1 rail regen veel rails bij andere systemen).
Keurige plaatsing.

Vertegenwoordiger: niet meer beloven dan je kunt waarmaken

Beste heer Cruijff,

Bedankt voor uw feedback en fijn dat u blij bent met het resultaat. Ook bedankt voor uw inhoudelijke opmerkingen m.b.t. de brochure (die u ons eerder ook al gemaild hebt). Misschien leuk voor u om te weten: morgen komt de herdruk uit van onze brochure en daarin hebben we de door u genoemde punten verwerkt. Ik zal u nog een exemplaar toesturen.

Veel plezier met uw beschutte terraskamer!

Jan

Professioneel; doen wat ze beloven.

Uit Schilde

Beste

Het is echt een heel mooi systeem met de juiste balans in design/afwerking en functionaliteit.
Dat kom je niet zo vaak tegen.

Bij de installatie is er cement gemaakt voor de profielen, en mijn gloed nieuwe oprit heeft nu een grote vuile ronde cement-vlek die ik er niet meer uitkrijg en me nog jaren 'plezier' gaat geven , en dat vind ik benden alle peil dat daar niet zorgzaam mee is omgegaan, en maakt al het goede dat ik voor deze firma had kapot.

Beste heer,

Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u blij bent met het resultaat.
Uw opmerking m.b.t. het cement begrijpen we echter niet zo goed. U heeft hierover al telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en toen hebt u aangegeven dat de vlek niet door onze werkzaamheden is gekomen. Dat u het hier toch noemt, vinden wij dan ook erg jammer.
Desondanks, wensen we u veel plezier toe met uw terrasbeglazing!

Geen vergelijking

Beter communiceren dat het toch anderhalve dag duurt, i.p.v. 1dag, ondanks duidelijke navraag

Overwegend goed. Vlotte reactie om de opdracht getekend te krijgen, daarna werd het contact snel minder.

Duidelijke overeenkomst.
Keurige plaatsing van de ramen, prachtig product.

Verkoop is bijna te agressief. Op kritische vragen wordt niet gereageerd en geen antwoord gegeven, worden volledig genegeerd,

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als uitstekend beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u het verkooptraject als minder prettig heeft ervaren. We zullen het proces hier intern evalueren, zodat we kunnen zien wat er wellicht mis is gegaan bij u, zodat we daarvan kunnen leren.
We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw terrasbeglazing!

Verbert Louis

Perfecte contacten per mail, correct met afspraken

1- vakkundige plaatsing, kennis van hun stiel
2-Nu het terras afgesloten is kunnen wij er zitten tijdens de koude met de deur van de keuken open.
3-Terras is warmer en als de zon schijnt (tijdens koude) is het zelfs zo warm dat wij de verwarming in de leefkamer naar beneden kunnen zetten. Lijkt op zonneenergie.

een probleem: wij krijgen de ramen nietgoed netjes, bestaat er eventueel een product?

Beste heer Verbert,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u er zo van geniet!
Uw vraag over het schoonhouden van de ramen stuur ik door naar onze serviceafdeling. Zij nemen contact met u op om u hierover te adviseren.

c houwaard

Positief

correct gedrag , kwalitatief goed materiaal

niet altijd de juiste persoon bereikbaar