Offerte
Resultaat
Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Goede voorlichting ter plaatse, op locatie en deskundige medewerkers.

Er wordt snel gereageerd op vragen en bij de planning wordt goed rekening gehouden met onze agenda.

Dat er een paar dagen voor de montage een herinnering (mail) wordt verstuurd waarin is aangegeven wat er ter voorbereiding door de klant moet worden gedaan.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve review. En uw tip wat betreft de herinneringsmail nemen we zeker mee. Veel plezier met uw terrasbeglazing!

Metalura

Prima. Goede voorlichting. Gastvrije omtvangst. Duidelijkheid over offerte en oplevering. Enige mankementje na oplevering snel verholpen.

Behoorlijk persoonlijk

Prima, goed adviezen gehad. Heel netjes gemonteerd .

Betrouwbaar, goede monteurs. Zeer netjes en goed gewerkt.

Geen verbeterpunten

Pabm van der Pennen

Hele traject goed contact.

Snel en goed werk

nee

Jeroen de Bruin

Perfecte service, heldere afspraken, niks op aan te merken

Door het hele bedrijf heen een zeer klantvriendelijke en professionele uitstraling en instelling

Ze zijn niet de goedkoopste...

Perfect.
Advies correct
Offerte volgens advies
Uitvoering netjes
Levertijd wat langer dan in eerste instantie was aangegeven.

Vertegenwoordiger erg goed. Monteurs zijn in gebreke gebleven om ons aan te geven dat het NIET goed aansloot de zijkanten.

Je krijgt precies wat er aangeboden is.

Monteurs zouden beter moeten communiceren met de klant. En eerlijk zeggen dat het opmeten niet goed is gebeurd. Daarom openingen aan de zijkant.

Theo Cruijff

Zeer vriendelijke ontvangst tijdens een onaangekondigd bezoek aan de showroom.
Leuk gesprek met vertegenwoordiger bij ons thuis.
Correcte man die kwam opmeten.
Zeer nette en...

Ontvangst in showroom.
Folder/boek (ondanks Duitse vaktermen op pag. 47 {ESG] en de onzin over het veiligheidsglas op pag. 63)
Ontwerp product (1 rail regen veel rails bij andere systemen).
Keurige plaatsing.

Vertegenwoordiger: niet meer beloven dan je kunt waarmaken

Beste heer Cruijff,

Bedankt voor uw feedback en fijn dat u blij bent met het resultaat. Ook bedankt voor uw inhoudelijke opmerkingen m.b.t. de brochure (die u ons eerder ook al gemaild hebt). Misschien leuk voor u om te weten: morgen komt de herdruk uit van onze brochure en daarin hebben we de door u genoemde punten verwerkt. Ik zal u nog een exemplaar toesturen.

Veel plezier met uw beschutte terraskamer!

Jan

Professioneel; doen wat ze beloven.

Uit Schilde

Beste

Het is echt een heel mooi systeem met de juiste balans in design/afwerking en functionaliteit.
Dat kom je niet zo vaak tegen.

Bij de installatie is er cement gemaakt voor de profielen, en mijn gloed nieuwe oprit heeft nu een grote vuile ronde cement-vlek die ik er niet meer uitkrijg en me nog jaren 'plezier' gaat geven , en dat vind ik benden alle peil dat daar niet zorgzaam mee is omgegaan, en maakt al het goede dat ik voor deze firma had kapot.

Beste heer,

Bedankt voor uw review en goed om te horen dat u blij bent met het resultaat.
Uw opmerking m.b.t. het cement begrijpen we echter niet zo goed. U heeft hierover al telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en toen hebt u aangegeven dat de vlek niet door onze werkzaamheden is gekomen. Dat u het hier toch noemt, vinden wij dan ook erg jammer.
Desondanks, wensen we u veel plezier toe met uw terrasbeglazing!