Metalura

MA Schuurhof

Goede service, goede kwaliteit

Vin

Van A tot Z een bedrijf die klantgericht is en kwaliteit belangrijk vindt. Van verkoop tot inmeten tot daadwerkelijk plaatsen van glazenwand in onze veranda is uitstekend verlopen. Was de eerste... Van A tot Z een bedrijf die klantgericht is en kwaliteit belangrijk vindt. Van verkoop tot inmeten tot daadwerkelijk plaatsen van glazenwand in onze veranda is uitstekend verlopen. Was de eerste offerte die we kregen maar gevoel was goed vanaf het begin en ze hebben ons hierin absoluut niet teleurgesteld.

Kwaliteit
Communicatie
Personeel

Jan en Roelie van Komen

Wij hebben hele goede ervaringen met Metalura. Wij zijn één keer in de showroom geweest waar wij hartelijk werden ontvangen en een goede uitleg kregen over de mogelijkheden. Daarna een huisbezoek... Wij hebben hele goede ervaringen met Metalura. Wij zijn één keer in de showroom geweest waar wij hartelijk werden ontvangen en een goede uitleg kregen over de mogelijkheden. Daarna een huisbezoek met goed advies. Wij wonen op een woonark, waarbij wat beperkingen waren met betrekking tot gewicht en montage, maar Metalura maakte niet de indruk dat zij koste wat kost wilden verkopen. Zij gingen voor kwaliteit en dat sprak ons aan. Nadat wij akkoord waren gegaan met de offerte is er uiteindelijk twee keer ingemeten. De monteurs, die uiteindelijk in drie dagen tijd de schuifwand hebben geplaatst, hebben keurig gewerkt. Bij het boren werd telkens een stofzuiger gebruikt waardoor er nagenoeg geen stof was. Alle andere rommel werd telkens opgeruimd. Tot nu toe zeer tevreden.

Gaan voor kwaliteit, maken duidelijke afspraken en komen die ook na.

Bob Janssen

Duidelijke uitleg en advies aan huis.
Inmeten door engineer, foutloos.
Productie in eigen hand. Prachtig ontwerp en uitstekende kwaliteit.
Snel geleverd, geïnstalleerd en op verzoek...
Duidelijke uitleg en advies aan huis.
Inmeten door engineer, foutloos.
Productie in eigen hand. Prachtig ontwerp en uitstekende kwaliteit.
Snel geleverd, geïnstalleerd en op verzoek hier en daar wat aangepast.

Zeer goed product, snel geleverd.
We hebben er nu bijna een jaar ervaring mee.
Balkon langer bruikbaar (temperatuur en/of regen).
Afname geluidsoverlast en stoorkosten. Zeer goed product, snel geleverd.
We hebben er nu bijna een jaar ervaring mee.
Balkon langer bruikbaar (temperatuur en/of regen).
Afname geluidsoverlast en stoorkosten.
Wintertuin voor onze planten.

J.Matze

Heel goed keurig gestofzuigd en alles opgeruimd

Vakkundig in montage en uitleg

Peter Kuijpers

Van A tot Z in orde, ofwel vanaf het eerste oriënterend gesprek tot de uiteindelijke plaatsing prima geregeld.

Goede afspraken en vakkundige uitvoering door vriendelijke mensen

A.G. Jansen

Van opdracht tot oplevering uitstekend!

Communicatie, kwaliteit en afwerking.

Fam verwer

Net werk geleverd

Zeer tevreden

Tom Sanderse

Prima bedrijf! In de uitvoering goeie monteurs.

Ze komen de afspraken na en leveren top prestatie! We hebben een mooie tuinkamer gekregen van goeie kwaliteit en zijn erg te vreden. We genieten er elke dag van!

Boeters

Uitstekend