Metalura

MT

Perfect!

Zeer goede service, snelle communicatie, fijn ontvangst in hun showroom!

De Bruin

Heel goed afgewerkt super bedrijf

Zo mooi gedaan ben super blij

Karremans

Wij zijn zeer tevreden over iedereen die bij dit bedrijf werkt. Het is pure klasse hoe iedereen omgaat met de klant. Wat ons betreft is dit een voorbeeld voor vele andere installatie bedrijven.

Vakmanschap. De klant tevredenheid is een belangrijk doel voor dit bedrijf

D. de Graaf

Goede ervaring met kwaliteit en monteurs.
Wat alleen voor ons onduidelijk is, is of nu wel of niet verstevigings-strips moeten worden gemonteerd.

Systeem uitstraling en kwaliteit.
Monteurs werken netjes.

Reactie Metalura:

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals besproken met de monteur waren de verstevigings-strips niet nodig. Het hele Metalura team wenst u veel plezier van uw beglazing.

Kees van den Aardweg

Zeer goede informatie ontvangen voordat order werd geplaatst

Snelle levering, deskundig personeel, goede after sales

Lex Vonk

Prettig

Komen afspraken na, werken netjes daarnaast prettige mensen zowel bij de verkoop, planning en montage

M. Lensen

Prima geholpen en snel geleverd

kennis

Paul Jordaan

Zeldzaam slecht bedrijf. Drie keer een afspraak gemaakt voor een servicebeurt en 3x wordt de afspraak afgezegd. Heb nu het servicecontract zelf maar opgezegd. Er wordt namelijk geen service geleverd.

NVT

Reactie Metalura:

Geachte heer Jordaan, helaas waren wij door overmacht genoodzaakt de afspraak te verzetten. Ons aanbod om alsnog aan het einde van de middag/begin van de avond bij u langs te komen voor de... Geachte heer Jordaan, helaas waren wij door overmacht genoodzaakt de afspraak te verzetten. Ons aanbod om alsnog aan het einde van de middag/begin van de avond bij u langs te komen voor de jaarlijkse servicebeurt kwam u helaas niet gelegen. Mocht u alsnog service van ons wensen kunt u altijd contact opnemen.

Klaas Joustra

Zeer goed