Metalura

John v/d Horst

Bijzonder fijne ervaring met Metalura, vanaf het eerste gesprek met de afd verkoop tijdens één van de open dagen van Metalura in de showroom/werkplaats t/m het plaatsen/afmonteren van ons... Bijzonder fijne ervaring met Metalura, vanaf het eerste gesprek met de afd verkoop tijdens één van de open dagen van Metalura in de showroom/werkplaats t/m het plaatsen/afmonteren van ons balkonglas.
De monteurs zijn zeer netjes en erg vakbekwaam.
Het product wat Metalura leverd is van hoge kwaliteit, maar wel prijzig.
Maar als je een goede verglijking maakt met concurrende bedrijven qua dikte van het glas, matrialen ed waar mee gewerkt wordt, blijkt Metalura nog niet eens de duurste te zijn.

Van A tot Z 👍

Beste meneer vd Horst,

Dank voor uw mooie review, geniet van uw balkonbeglazing!

R. Bettman

Geweldig product. Vakkundig ingemeten en daarna de montage door zeer correcte en eveneens vakkundige monteurs. Zijn geweldig blij met de balkon beglazing.

Duidelijke uitleg tijdens de verkoop fase. Zeer nette monteurs die ook alles schoon achterlaten na de oplevering

Beste meneer Bettman,

Hartelijk dank voor uw mooie review, geniet van uw beglazing!

H. Koster

Zowel de verkoop, begeleiding, het inmeten en de plaatsing van onze balkonbeglazing was in een woord geweldig. Een voorbeeld bedrijf.

Geweldige begeleiding, goede afspraken en alle vragen uitstekend beantwoord. Ook het vergunningentraject en het veiligheidsonderzoek werden uitstekend uitgevoerd.

Beste meneer Koster,

Hartelijk dank voor uw mooie review, geniet van uw beglazing!

Rob van der Made

Hoge kwaliteit van het begin tot het einde

Er wordt meegedacht; geen gladde verkooppraatjes, maar meedenken in de mogelijkheden en oplossingen. Zowel het inmeten als de installatie op locatie gebeurde uitermate rustig, zorgvuldig en deskundig.

De Purperreiger

Buitengewoon prettig. De balkonkamer is een aanwinst voor onze woning

Duidelijke snelle offerte, na goed advies.
Keurig, rustig en schoon gewerkt bij montage.
Duidelijke snelle offerte, na goed advies.
Keurig, rustig en schoon gewerkt bij montage.
En het schoonmaken van al het glas door glazenwasbedrijf Pierre Pieters was de finishing touch. N zijn bezoek blonk alles !!

Dhr.J.Westdijk

Mijn balkonbeglazing is 10 jaar geleden geplaatst nog nooit problemen gehad werkt nog uitstekend prima bedrijf .

Vriendelijke mensen.

Wij hebben sinds oktober 2018 een serre van Metalura. Over het bedrijf ben ik zeer te spreken. Afspraken worden netjes nagekomen. Hier is de klant nog koning.

Iedereen luistert goed naar je wensen.

Jerry van Soolen

Geeft het gevoel een familiebedrijf te zijn waar verantwoordelijkheid, service en deskundigheid voorop staat.

Prijsstelling, service, Nederlands personeel

Reactie Metalura:

Beste heer Van Soolen, Bedankt voor uw mooie review! Onze excuses voor de kleine miscommunicaties die er waren. We wensen u heel veel plezier toe met uw tuinkamer! Met vriendelijke groet,... Beste heer Van Soolen, Bedankt voor uw mooie review! Onze excuses voor de kleine miscommunicaties die er waren. We wensen u heel veel plezier toe met uw tuinkamer! Met vriendelijke groet, Team Metalura

Wout Hagenaars

Geweldige afwerking, goed kwaliteit, vakmensen, op het gebied van inmeten en plaatsen

Het ziet er geweldig uit

Reactie Metalura:

Beste heer Hagenaars, vriendelijk dank voor uw mooie review. Ik zal de complimenten overbrengen aan mijn collega`s van Engineering en Montage. Geniet van uw balkon !

Namens, Team Metalura

Blok

Alles tot op mijn laatste opmerking na, keurig geregeld.

Reactie Metalura:

Beste heer Blok, uw melding hebben wij natuurlijk serieus genomen. Van de serviceafdeling heb ik vernomen dat het plaatsen van de strips staat gepland. Geniet van uw balkon !

Namens, Team Metalura