Metalura

E vd M

Goede communicatie, wel prijzig product

Duidelijke communicatie, goed product, vlotte montage en nette afwerking

Hans Steur

Goede voorlichting, prettige werknemers, accuraat, goed product

duidelijkheid, veel mogelijkheden met het product, heel veel meer woonplezier, super blij met de balkonbeglazing

De Graeve

Van begin tot eind fijn contact, aardige monteurs tijdens plaatsing. Kan Metalura aanbevelen.

Duidelijk, vakkundig, vriendelijk personeel

C.J. van Beek

Goed tot we tijdens montage er achter kwamen dat er tijdens de offerte wat over het hoofd is gezien. Wij hebben hier ook wat steken laten vallen, hadden er beter boven op moeten zitten. Technische... Goed tot we tijdens montage er achter kwamen dat er tijdens de offerte wat over het hoofd is gezien. Wij hebben hier ook wat steken laten vallen, hadden er beter boven op moeten zitten. Technische tekening was alleen getekend in de open stand, hadden ook om de dicht stand moeten vragen.
Verder is het jammer dat we hebben moeten bellen voor afspraak met monteur, hadden we al eerder aangegeven met hoofd verkoop.

Goed product

Kitty Barbier

Vriendelijk en erg goed vakkundig bedrijf

Vakkundig geplaatst

Vermeulen

Goed contact

Inmeten is keurig gedaan

R Geven

Leveren een goed werkend, mooi systeem.

Duidelijke offerte en ze komen hun afspraken na. Alles is strak maatwerk en mooi afgewerkt.
Vriendelijk personeel die hun vak verstaan.

J ligtvoet

Goed Zou alleen graag willen dat ze aan de binnenkant van rails af kitten veel water op balkon met regen

Service

Paul en Yvonne Versteeg

Prachtig product en zeer professionele installatie. We waren sowieso altijd al zeer enthousiast over deze firma en als de serre de storm die op dít moment woedt goed doorstaat, kan ons vertrouwen in... Prachtig product en zeer professionele installatie. We waren sowieso altijd al zeer enthousiast over deze firma en als de serre de storm die op dít moment woedt goed doorstaat, kan ons vertrouwen in dit product/deze firma niet meer stuk!

Mooi bedrijf en product, zeer ervaren vaklui bij de installatie.

Corry Nieuwenhuis

Nvt ik heb een herstelbalkonbeglazing nodig vanwege stormschade en er zou een dakopbouw op mijn balkon komen om een soort tuinkamet te realiseren

nvt