Metalura

Nazorg
Adviestraject
Communicatie

De Purperreiger

Buitengewoon prettig. De balkonkamer is een aanwinst voor onze woning

Duidelijke snelle offerte, na goed advies.
Keurig, rustig en schoon gewerkt bij montage.
En het schoonmaken van al het glas door glazenwasbedrijf Pierre Pieters was de finishing touch. N zijn bezoek blonk alles !!

Laat van te voren duidelijker weten dat de glazenwasser nog komt. Dit was een beetje onduidelijk.
Verder: blijf zo werken

Dhr.J.Westdijk

Mijn balkonbeglazing is 10 jaar geleden geplaatst nog nooit problemen gehad werkt nog uitstekend prima bedrijf .

Vriendelijke mensen.

Wij hebben sinds oktober 2018 een serre van Metalura. Over het bedrijf ben ik zeer te spreken. Afspraken worden netjes nagekomen. Hier is de klant nog koning.

Iedereen luistert goed naar je wensen.

Jerry van Soolen

Geeft het gevoel een familiebedrijf te zijn waar verantwoordelijkheid, service en deskundigheid voorop staat.

Prijsstelling, service, Nederlands personeel

soms kleine miscommunicatie tussen der serviceafdeling en monteurs

Beste heer Van Soolen,

Bedankt voor uw mooie review!
Onze excuses voor de kleine miscommunicaties die er waren.
We wensen u heel veel plezier toe met uw tuinkamer!

Wout Hagenaars

Geweldige afwerking, goed kwaliteit, vakmensen, op het gebied van inmeten en plaatsen

Het ziet er geweldig uit

?

Reactie Metalura:

Beste heer Hagenaars, vriendelijk dank voor uw mooie review. Ik zal de complimenten overbrengen aan mijn collega`s van Engineering en Montage. Geniet van uw balkon !

Namens, Team Metalura

Blok

Alles tot op mijn laatste opmerking na, keurig geregeld.

Ik heb direct na montage per mail een vraag gesteld over de niet aangebrachte magneetstrippen op de hoeken van de beglazing. Deze strippen zijn achteraf na klachten bij overige buren geplaatst ivm de wind. Helaas heb ik nog steeds geen contact hierover gehad. Wel al 2x aangegeven per mail.

Reactie Metalura:

Beste heer Blok, uw melding hebben wij natuurlijk serieus genomen. Van de serviceafdeling heb ik vernomen dat het plaatsen van de strips staat gepland. Geniet van uw balkon !

Namens, Team Metalura

B van der Hout

Solide en degelijk bedrijf !
Komen alle beloftes na, en keurig en vriendelijk personeel.
Deskundige uitleg over de aankoop van onze balconbeglazing.

Prijs kwaliteit uitmuntend!

Uitmuntende service!, niets aan toe te voegen !!

Beste heer Van der Hout,

vriendelijk dank voor uw mooie review.

Fijn dat u er zo van geniet!

Team Metalura

Wat een verassing. In mijn vakantie vroeg een dame van Metalura of iemand uit de buurt de balkonbeglazing mocht bekijken. Geen probleem zei ik mijn zoon is thuis. De mensen die hebben gekeken waren...

De service en vakbekwaamheid van de monteurs.

Tot nu toe niet

Reactie Metalura:

Dank u wel voor het schrijven van deze mooie review. Geniet van uw beglazing en het cadeau!

Met hartelijke groet,

Martin Koijen

De balkonbeglazing is geplaatst. We zijn zeer tevreden over het advies en zeker ook over de plaatsing. Er wordt vakkundig gewerkt en alles wordt netjes opgeruimd. Na de montage wordt er een...

Ze doen wat ze beloven.

Reactie Metalura:

Beste heer en mevrouw Koijen, namens ons hele team: dank u wel voor deze prachtige review. Fijn dat u er zo van geniet. Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.

Met hartelijke groet, Team Metalura

F.W.Schenk

Mooie balkonbeglazing, ziet er solide uit. Redelijk snel geplaatst, maar, door verkeerd inmeten van een zetstuk
6 weken moeten wachten voor alles klaar was.
In de 6 weken heel weinig...

Beter communiceren met de klanten.

Beste heer Schenk,

Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als prima beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u de communicatie als minder prettig heeft ervaren. 6 weken is inderdaad lang, langs deze weg nogmaals onze excuses. Inmiddels hebben we dit proces aangepast. We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!