Metalura

Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Martin Koijen

De balkonbeglazing is geplaatst. We zijn zeer tevreden over het advies en zeker ook over de plaatsing. Er wordt vakkundig gewerkt en alles wordt netjes opgeruimd. Na de montage wordt er een...

Ze doen wat ze beloven.

F.W.Schenk

Mooie balkonbeglazing, ziet er solide uit. Redelijk snel geplaatst, maar, door verkeerd inmeten van een zetstuk
6 weken moeten wachten voor alles klaar was.
In de 6 weken heel weinig...

Beter communiceren met de klanten.

Reactie Metalura:

Beste heer Schenk,

Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als prima beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u de communicatie als minder prettig heeft ervaren. 6 weken is inderdaad lang, langs deze weg nogmaals onze excuses. Inmiddels hebben we dit proces aangepast. We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!

Team Metalura

Hele mooie beglazing. Niet alles is in 1 keer goed gegaan, maar Metalura heeft alles vakkundig afgehandeld.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie review! We wensen u heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!

Team Metalura

T.H. Hoogenboom

Mag ik als goed omschrijven.

Het montageteam was uitstekend.

Na de oplevering kregen wij een telefoontje van een schoonmaak bedrijf om de tuinkamer schoon te maken en te controleren op krasjes. Dat was ons niet bekend. Daar wij hem net zelf schoon gemaakt hadden,maakte wij een afspraak dat hij na ongeveer 2 weken nog een keer zou bellen. Na +/- 4 weken hebben wij contact op genomen met Metalura, en begrepen dat zij dat verder zouden regelen. Nu 2 maanden na oplevering hebben wij nog niets gehoord.

Martin Schut

Een goede uitleg, vooraf, van de mogelijkheden.
Duidelijke offerte.
Na opdracht een korte doorlooptijd tot de maten werden opgemeten, waarbij er uitleg werd gegeven en gemaakte keuze nog...

Betrokkenheid en uitleg door de monteurs.

N.Zwart

Alleen maar goede ervaringen.

Jan Visser

Van A tot Z goed geregeld

Duidelijk en correct

Als jullie de al perfect service nog iets willen verbeteren zouden de monteurs de ramen een lapje kunnen geven?

A.J. Nieumeijer

Zeer goede ervaring gehad met de firma Metalura zowel met de offerte als ook met de deskundige en prettige monteurs
al met al zeer tevreden over het resultaat.

De monteurs werkten zeer nauwkeurig en alles werd keurig afgeleverd

N/a

n/a

Montage-afspraken last-minute gewijzigd. Extra verlof en inzet van buren moeten regelen.

G.v.d. Wal.

Zeer tevreden!