Metalura

Nazorg
Adviestraject
Communicatie

Blok

Alles tot op mijn laatste opmerking na, keurig geregeld.

Ik heb direct na montage per mail een vraag gesteld over de niet aangebrachte magneetstrippen op de hoeken van de beglazing. Deze strippen zijn achteraf na klachten bij overige buren geplaatst ivm de wind. Helaas heb ik nog steeds geen contact hierover gehad. Wel al 2x aangegeven per mail.

B van der Hout

Solide en degelijk bedrijf !
Komen alle beloftes na, en keurig en vriendelijk personeel.
Deskundige uitleg over de aankoop van onze balconbeglazing.

Prijs kwaliteit uitmuntend!

Uitmuntende service!, niets aan toe te voegen !!

Beste heer Van der Hout,

vriendelijk dank voor uw mooie review.

Fijn dat u er zo van geniet!

Team Metalura

Wat een verassing. In mijn vakantie vroeg een dame van Metalura of iemand uit de buurt de balkonbeglazing mocht bekijken. Geen probleem zei ik mijn zoon is thuis. De mensen die hebben gekeken waren...

De service en vakbekwaamheid van de monteurs.

Tot nu toe niet

Reactie Metalura:

Dank u wel voor het schrijven van deze mooie review. Geniet van uw beglazing en het cadeau!

Met hartelijke groet,

Martin Koijen

De balkonbeglazing is geplaatst. We zijn zeer tevreden over het advies en zeker ook over de plaatsing. Er wordt vakkundig gewerkt en alles wordt netjes opgeruimd. Na de montage wordt er een...

Ze doen wat ze beloven.

Reactie Metalura:

Beste heer en mevrouw Koijen, namens ons hele team: dank u wel voor deze prachtige review. Fijn dat u er zo van geniet. Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.

Met hartelijke groet, Team Metalura

F.W.Schenk

Mooie balkonbeglazing, ziet er solide uit. Redelijk snel geplaatst, maar, door verkeerd inmeten van een zetstuk
6 weken moeten wachten voor alles klaar was.
In de 6 weken heel weinig...

Beter communiceren met de klanten.

Beste heer Schenk,

Bedankt voor uw review en fijn dat u het resultaat als prima beoordeelt.
We vinden het jammer om te horen dat u de communicatie als minder prettig heeft ervaren. 6 weken is inderdaad lang, langs deze weg nogmaals onze excuses. Inmiddels hebben we dit proces aangepast. We wensen u in ieder geval heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!

Team Metalura

Hele mooie beglazing. Niet alles is in 1 keer goed gegaan, maar Metalura heeft alles vakkundig afgehandeld.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie review! We wensen u heel veel plezier toe met uw Balkonbeglazing!

T.H. Hoogenboom

Mag ik als goed omschrijven.

Het montageteam was uitstekend.

Na de oplevering kregen wij een telefoontje van een schoonmaak bedrijf om de tuinkamer schoon te maken en te controleren op krasjes. Dat was ons niet bekend. Daar wij hem net zelf schoon gemaakt hadden,maakte wij een afspraak dat hij na ongeveer 2 weken nog een keer zou bellen. Na +/- 4 weken hebben wij contact op genomen met Metalura, en begrepen dat zij dat verder zouden regelen. Nu 2 maanden na oplevering hebben wij nog niets gehoord.

Martin Schut

Een goede uitleg, vooraf, van de mogelijkheden.
Duidelijke offerte.
Na opdracht een korte doorlooptijd tot de maten werden opgemeten, waarbij er uitleg werd gegeven en gemaakte keuze nog...

Betrokkenheid en uitleg door de monteurs.

N.Zwart

Alleen maar goede ervaringen.

Jan Visser

Van A tot Z goed geregeld

Duidelijk en correct

Als jullie de al perfect service nog iets willen verbeteren zouden de monteurs de ramen een lapje kunnen geven?