Wallast

Zeer goede service

Joah

Prima , goede prijs alleen hun berekening en dan het advies wat je nodig hebt klopt helaas niet hoogte balken gewoon 30 cm te kort dus alsnog andere verknippen das dan niet handig van die tool

Bereken tool moet dan goede balken bereken

Schmitz

Prima service, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, snelle levering.

Op de website kon een aflevermoment worden geselecteerd. Achteraf bleek het voor onze regio niet mogelijk om op die dag te bezorgen, wat tot enige verwarring leidde omdat een daaropvolgend... Op de website kon een aflevermoment worden geselecteerd. Achteraf bleek het voor onze regio niet mogelijk om op die dag te bezorgen, wat tot enige verwarring leidde omdat een daaropvolgend mailbericht in mijn spam-box terechtkwam. Verder zou het een uitkomst zijn wanneer er wel op alle dagen geleverd zou kunnen worden ivm aanwezigheid thuis.

Vogelzang

Prima levering en goede communicatie.

Eric Huijgens

Prima ervaring , duidelijk snel en vriendelijk

Bij het vernieuwen winkelwagen wordt niet altijd de aantallen overgenomen en de leverdatum werd bij mij gereset

Van Leeuwen

Het achterhour wat ik had besteld werd geleverd als 60 cm OSB platen zonder groef. Onbruikbaar voor achterhout zonder het op maat te zagen en groeven eron te frezen. Heeft me een halve dag gekost om... Het achterhour wat ik had besteld werd geleverd als 60 cm OSB platen zonder groef. Onbruikbaar voor achterhout zonder het op maat te zagen en groeven eron te frezen. Heeft me een halve dag gekost om dit gklungel te corrigeren

Jacques Doornenbal

Duidelijke website, makkelijk te bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

Levering ging snel echter staat er op de site dat de kosten voor levering maximaal €34,95 zou zijn echter als je binnen 3 dagen je zending wilt hebben is het ineens een stuk duurder, dat zou... Levering ging snel echter staat er op de site dat de kosten voor levering maximaal €34,95 zou zijn echter als je binnen 3 dagen je zending wilt hebben is het ineens een stuk duurder, dat zou helderder moeten zijn

Zie hierboven.

PsiconBV

Bijzonder goed, goede communicatie, levering is niet te snel maar acceptabel.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles heel soepel, was bijzonder blij hoe de spullen ingepakt waren. Perfect!!

Gert Kamphuis

Mijn verwachtingen waren hoog gespannen en nadat de bezorging niet verliep zoals afgesproken, (had zelfs nog extra bezorgkosten betaald voor het bezorgen op een specifiek dagdeel), waren deze dus... Mijn verwachtingen waren hoog gespannen en nadat de bezorging niet verliep zoals afgesproken, (had zelfs nog extra bezorgkosten betaald voor het bezorgen op een specifiek dagdeel), waren deze dus niet uitgekomen. Maaaaar....uiteindelijk weer helemaal goed gekomen door de afhandeling van mijn klacht mbt de bezorging, Metalstudwand.com heeft de complete bezorgkosten teruggestort.

Beschrijf hier uw ervaring

wellicht de communicatie met de vrachtvervoerder scherper stellen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

het kunnen kiezen voor bezorging op een specifiek dagdeel, werd mij pas duidelijk na telefonisch contact.

Erik

Duidelijke webshop (voor de meeste zaken) en complete voor de 'basis metal stud wanden'.
Extra sterke metal stud profielen (voor zwaardere deuren) leveren ze echter niet.
Produkten van...
Produkten van Metalstudwand.com worden geleverd door Raab Karcher. De hele vracht was volledig nat afgeleverd Volgens de chauffeur had het de avond en nacht ervoor buiten gestaan bij Raab en 'er toen een buitje overheen is gegaan'.
Ondanks dat de meeste materialen goed verpakt waren is ALLES nat geworden (ook bijv deurslot die 2x plastic is verpakt).
Erg ontevreden hieronder. Klantenservice sistoshops zegt desondanks dat RAab altijd zorgvuldig levert en de weersverwachtingen in de gaten houdt. Ze nemen de zaken niet serieus dus; als je betaalt hebt dan is het jouw probleem.
Verder zou ik 1 uur voor levering gebeld worden, maar geen telefoontje gehad!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles nat geleverd door metalstudwand.com / Raab Karcher. Heeft een hele nacht buiten in de regen gestaan voor aflevering.
Glaswol, schroeven, foamband,deur, slot (en de gipslaten een beetje...
Glaswol, schroeven, foamband,deur, slot (en de gipslaten een beetje nat bovenop).

Snappen dat de klant de produkten DROOG nodig heft. Het is een DROOGBOUW system!.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Slot besteld zonder cylinder, blijkt dat het een slot is met een ouderwetse dikke sleutel (waar geen cylinder in past).