Lucas van Seters

Uitstekend

duidelijke overzichtelijke website

ff wennen in het begin, maar daarna duidelijk. GEEF VASTE KLANTEN EEN ENXTRA KORTING. eR VOLGEN NOG VEEL MEER BESTELLINGEN.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Welk weer het volgende week gaat worden (ha ha )

Bart van Os

Bij herhaling een prima ervaring; snelle en keurige levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke beschrijving van wat je wilt bestellen. Vooral de compleet samengestelde oplossingen zijn perfect.

Ik heb geen verbeterpunten kunnen ontdekken; ben zeer tevreden.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Niets; ik heb alles snel kunnen vinden.

Ton van Horck

Bij een volgende keer zal ik zeker bij hen bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de manier waarbij ze mij geholpen hebben met de levering van mijn bestelling gipsplaten

ik zou het niet weten

Gerard

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes volgens afspraak geleverd zonder problemen materiaal in orde

Meer specificatie in lever tijd, word nu nog een hele dag genoemd, chauffeur belt wel kort te voren als hij er bijna is

Henk Kroonen

Bestelling en levering was goed verlopen.

Beschrijf hier uw ervaring

Complimenten voor de chauffeur, ondanks een drukke weg netjes de spullen afgeleverd. Erg ontevreden hoe het materiaal afgeleverd wordt, viel echt zwaar tegen! Zie ook verbeterpunten. Hierdoor wordt... Complimenten voor de chauffeur, ondanks een drukke weg netjes de spullen afgeleverd. Erg ontevreden hoe het materiaal afgeleverd wordt, viel echt zwaar tegen! Zie ook verbeterpunten. Hierdoor wordt het eindoordeel ook laag.

Erg ontevreden over de wijze waarop de spullen verpakt, of zeg beter gezegd niet verpakt worden.

Het regenende op de dag van de bezorging erg hard, gipsplaten werden zonder enige vorm van afdekfolie of iets dergelijks neergezet. Weet niet of het bekend is dat gipsplaten niet nat mogen worden?? Je pakt de platen van 38 platen van 3,6 bij 1,2 meter ook niet zomaar even op.

Snap werkelijk niet dat men niet de boel even inpakt. In Nederland komt het echt voor dat het regent, zeker in de maand Februari.

geen toevoeging.

Marc Otten

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Gezocht naar een oplossing en duidelijke informatie gevonden.

Misschien meer product/installatie info voor de minder ervaren doe het zelfer. De online chatbox werkt echt goed. Compliment.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Voor mijn klus stond alles op de website.

Moai spul

Prima geregeld en vlot geholpen

Keurig bedrijf goeie website

Nvt

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Alles wat ik nodig had gevonden

XOOC

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service. Bestelling sneller geleverd op verzoek. Product uitstekend en goede prijs / product verhouding

Alles gevonden

Antwan Trum

Makkelijk bestellen
Je geeft de vierkante meters op en krijgt overzicht wat je allemaal nodig hebt

Beschrijf hier uw ervaring

Alles keurig netjes en op tijd geleverd
Vriendelijke chauffeur

Jac Nieuwenhuijzen

Goede informatie op de website heeft geleid tot de bestelling. De levering vond plaats volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Prijsniveau was prima. Levering volgens afspraak. Ik was verrast dat de gipsplaten 1200 mm breed waren maar bij nader de bestelling te hebben bekeken had ik zelf zo besteld. Beetje jammer want nu... Prijsniveau was prima. Levering volgens afspraak. Ik was verrast dat de gipsplaten 1200 mm breed waren maar bij nader de bestelling te hebben bekeken had ik zelf zo besteld. Beetje jammer want nu heb ik iemand nodig die helpt.

Chauffeur kwam nogal nors over. Is toch het gezicht van het bedrijf.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Een video over Het plaatsen van de deurkozijn mag wat mij betreft duidelijker of uitgebreider.