Ron de Wit

Top

Doet wat je belooft

Hou dit vast

Haas

Spullen geleverd maar daar is ook alles mee gezegd. Volgens Afspraak zou er op donderdag voor 12 uur geleverd worden. Echter ivm een sterf geval is er later telefonisch contact geweest om deze...

Reactie Metalstudwand.com:

Een sterfgeval is vreselijk waarvoor onze condoleances en geven toe dat wij u beter even hadden kunnen terugbellen. Wij hebben het afgedaan met een mailtje waarin wij onze excuses hebben aangeboden en dat was zeker niet gepast.

frank prinsen

prima

prima

M Driel

Beschrijf hier uw ervaring

Prima afgeleverd en alles is goede orde ontvangen. Echter stond op de website 3 dagen levertijd, maar als je dan alles hebt ingevuld, moet je ineens extra betalen (bovenop de standaard verzendkosten) als je het binnen deze tijd in huis wilt hebben.

Geef levertijden en extra kosten eerlijk en tijdig aan.
Ik was erg verbaasd over de extra kosten die ik ineens moest betalen om het binnen de levertijd die op de website vermeld stond te ontvangen. Verder was de bezorger beetje vluchtig. Rende door de paklijst heen waardoor ik niet bij kon houden of we alles hadden. Later bleek dat er iets nabezorgd moest worden, terwijl hij deze wel als ontvangen had aangemerkt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Extra kosten voor levering binnen de 3 dagen die op de website vermeld worden.

Gi Rijcken

Onmiddellijk hulp via internet. Correcte opvolging.

Frank v Schijndel

Order besteld, en was volgens afspraak ook heel snel geleverd.
onze complimenten hiervoor.

Beschrijf hier uw ervaring

we hadden een spoed werkje, en dus snel het materiaal nodig.
gebeld met het bedrijf en gevraagd wat er mogelijk was.
Afspraak daarover gemaakt, en op de juiste dag geleverd vlg. afspraak, met alles erop en eraan.

als het zo bij allemaal zou zijn, dan hebben wij geen klachten.
dus heb je Metalstudwand materiaal nodig hebbven dan ben hier bij de juiste leverancier.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

ik heb alles kunnen vinden wat we nodig hadden, en overal stond er nog bij, misschien is dit ook nog aanbevelingswaardig
dus je kon eigenlijk niets vergeten.

onze complimenten. Met vriendelijke groeten Holding v Schijndel's confectie BV ( Frank)

herok

Zeer correct en flexibel

Rick

Site werkt top en veel informatie aanwezig.

Beschrijf hier uw ervaring

Materiaal was compleet en vragen werden redelijk beantwoord op Whatsapp

Bedrijf dat de bezorging verzorgt zou wel lesje in klantvriendelinkheid kunnen krijgen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Evt bezorg tijden of indicaties.

FmB de vakmannen

Snel, klantvriendelijk en behulpzaam!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kon er niet voldoende uithalen en daarom gebeld. Dat voelt wel als warm bad.

Mulder

Prima šŸ‘