J.F. van der Wal

Mijn ervaring met dit bedrijf zit in de bestelling van een metalstud wand met alle daarbij behorende materialen.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website wordt aangegeven dat de levertijd tussen de 1 en 3 dagen is. Op de tweede dag ben ik gebeld met de mededeling dat de spullen een dag later zullen worden bezorgd met daarbij de vraag of dit een probleem is. Het antwoord laat zich in mijn optiek raden omdat er aan de meeste verbouwingen planningen en agenda's van mensen hangen. Ik begreep de vraag ook niet zo goed omdat, het leveren op de afgesproken datum, geen keus was.
De materialen zijn netjes door firma Raab Karcher bij ons bezorgd en tijdens het naar binnen brengen van de materialen kom ik erachte dat de laatste gipsplaat nat, groen uitgeslagen en gebroken is. Na dit gemeld te hebben via mail met bijbehorende foto's bij sisto shops met daarbij het aanbod dat ik hem zelf wel wil omwisselen bij de dichtstbijzijnde vestiging, kreeg ik na enige tijd het antwoord terug dat alleen het karton zou zijn gescheurt en ik de plaat nog prima kon gebruiken. Ik begreep dit antwoord niet geIet op het voorgaande en heb dit ook geantwoord. Ik heb daarna geen antwoord meer mogen ontvangen van sisto shops. Ik kreeg alleen wel het verzoek om een feedback in te vullen waarvan acte.

Ik denk dat bovenstaande genoeg stof tot nadenken geeft

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

n.v.t

Reactie Metalstudwand.com:

Klant heeft inmiddels gratis een nieuwe gipsplaat af kunnen halen bij een vestiging van Raab Karcher in Wolvega.

Richard Rikken vastgoedinspectie

Zeer teleurgesteld
Heb maandag gebeld en gemeld dat de levering van vrijdag j.l niet compleet was.
Niet geleverd : loopslot met kruk, voegband (gaasband) 1 rol, 1 doos...

Beschrijf hier uw ervaring

Compleet pakket voor metalstud wand besteld , werkelijk word er veel meer geleverd....dus blijf je met resten zitten.

Met de klant contact opnemen en afhandelen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Ik wens gebeld te worden,.

Waldo/Studio van Hout

Goede product. Vlotte levering

martin

Wande besteld

Duidelijke afspraken

Interrax

Zeer goede samenwerking buiten uitzondering op de leveringswijze

Eelco rietveld

Prima service en snelle reactie op vragen.

Wallast

Zeer goede service

Joah

Prima , goede prijs alleen hun berekening en dan het advies wat je nodig hebt klopt helaas niet hoogte balken gewoon 30 cm te kort dus alsnog andere verknippen das dan niet handig van die tool

Bereken tool moet dan goede balken bereken

Schmitz

Prima service, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, snelle levering.

Op de website kon een aflevermoment worden geselecteerd. Achteraf bleek het voor onze regio niet mogelijk om op die dag te bezorgen, wat tot enige verwarring leidde omdat een daaropvolgend mailbericht in mijn spam-box terechtkwam. Verder zou het een uitkomst zijn wanneer er wel op alle dagen geleverd zou kunnen worden ivm aanwezigheid thuis.

Vogelzang

Prima levering en goede communicatie.