Jac Nieuwenhuijzen

Goede informatie op de website heeft geleid tot de bestelling. De levering vond plaats volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Prijsniveau was prima. Levering volgens afspraak. Ik was verrast dat de gipsplaten 1200 mm breed waren maar bij nader de bestelling te hebben bekeken had ik zelf zo besteld. Beetje jammer want nu... Prijsniveau was prima. Levering volgens afspraak. Ik was verrast dat de gipsplaten 1200 mm breed waren maar bij nader de bestelling te hebben bekeken had ik zelf zo besteld. Beetje jammer want nu heb ik iemand nodig die helpt.

Chauffeur kwam nogal nors over. Is toch het gezicht van het bedrijf.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Een video over Het plaatsen van de deurkozijn mag wat mij betreft duidelijker of uitgebreider.

Hensley Luis

goed

geen ga zo door

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

alles was goed te vinden

Twan Remmits

snel en volledig

Jen Wartena

Snelle levering, onderste plaat op pallet was vochtig. Dit is echter onmiddellijk vervangen zonder morren. Goed bedrijf.

Bovenaan gevonden in Google

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

9 mm osb plaat, dit had ik graag meebesteld. Vooral die platen die op de metalstud maat zijn afgestemd. Die heb ik nu bij BMN apart gekocht.

Remy Biesmans

Service is prima, voorraden blijken echter na de bestelling ineens niet voorradig. Zaken worden uiteindelijk wel geregeld voor je

De informatie

Zorg aan de voorkant dat meer duidelijk is wanneer welke producten geleverd kunnen worden. In dat geval kan da klant dan een keuze maken om een producte elders te bestellen vanwege een strakke... Zorg aan de voorkant dat meer duidelijk is wanneer welke producten geleverd kunnen worden. In dat geval kan da klant dan een keuze maken om een producte elders te bestellen vanwege een strakke deadline. Het voelt nu een beetje als binnenhengelen van de klant en dan zien we wel verder.

Zie eerdere opmerking

Mar B

Super! Door een misverstand een incomplete levering ontvangen dit is zeer snel en netjes opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen ging gemakkelijk. Sommige zaken over het product of bestelling waren onduidelijk.

Niet geheel duidelijk dat het om een verpakking met meerdere stuks ging, dit zouden jullie duidelijker kunnen weergeven.

Nvt

Paul Lensen

Zeer goede prijs en goede service! Meer dan een gewone internet verkoper.

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige site om snel je producten te zien, met duidelijke info. mocht je mee info wensen of specifiek iets willen weten over nog meer mogelijkheden, dan is de communicatie via de site en telefoon... Prettige site om snel je producten te zien, met duidelijke info. mocht je mee info wensen of specifiek iets willen weten over nog meer mogelijkheden, dan is de communicatie via de site en telefoon goed en prettig

nvt

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

La Dura gipsplaten verkopen ze wel, maar staat nog niet op de site.

Arjon Luijten

Snel, compleet en volgens afspraak geleverd. Fijne communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, compleet en volgens afspraak geleverd. Fijne communicatie m.b.t. levering.

NVT

Safetyconsult.nl

Veel belovend, maar uiteindelijk matig.

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt op de site vinden wat je zoekt.

Door met de klant eerder de aantallen en plannen te delen, kunnen fouten voorkomen worden. Pre-sales kan beter.
Vervolgens ook geen reacties meer als er wat verkeert is gegaan. Killing.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Configurator online maken, waardoor je niet met tekeningen zelf op de proppen moet komen.

Pascal Mostert

Top bedrijf! Alle vragen en advies via watsapp netjes beantwoord en alle onderdelen, incl deur en kozijn los besteld ivm lastige wand qua hoeken. Complete wand was zoals afgesproken telefonisch... Top bedrijf! Alle vragen en advies via watsapp netjes beantwoord en alle onderdelen, incl deur en kozijn los besteld ivm lastige wand qua hoeken. Complete wand was zoals afgesproken telefonisch keurig binnen 24 uur geleverd. Twee dagen later pallets weer opgehaald. Wand staat en prima kwaliteit materialen.

Duidelijke website!

Alles