Danny Simons

Redelijk tot goed

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site, het ontbreekt wel aan actuele voorraad materialen. Bestelde materialen waren niet meer op voorraad. Door bedrijf netjes gebeld en alternatief aangeboden.

De kosten voor pallets die nodig zijn voor levering van o.a. plaatmateriaal zijn buitensporig hoog. Statiegeld van een Europallet is goedkoper en degelijker.

Actuele voorraad materialen.

R. van Gemert

Nuttige antwoorden op vragen via mail. Netjes en op tijd geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

nuttige antwoorden op vragen via mail. Netjes en op tijd geleverd.

sommige producten zijn elders stukken goedkoper. beperkt assortiment schroeven, ook nog uitverkocht.

er mist niks

Ab Ovo Bouw en renovatie

Goede producten en services

Beschrijf hier uw ervaring

Spullen werden precies op de tijd geleverd dat vermeld stond op de offerte. En de prijs is zool goed.

Geen punten

Niks

Peter

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie op de website is verwarrend en onduidelijk. Als leek is het lastig om er de juiste informatie uit te krijgen. Ik moest de sparingsmaat weten voor een kozijn. Een medewerker gaf mij... De informatie op de website is verwarrend en onduidelijk. Als leek is het lastig om er de juiste informatie uit te krijgen. Ik moest de sparingsmaat weten voor een kozijn. Een medewerker gaf mij 93,5cm door. Uiteindelijk bleek dit echt te wijd en hebben wij een dag nodig gehad om alles aan te passen. Schandalig. Ik koop hier nooit meer iets.

Betere en veel duidelijkere informatie op de website. Daarnaast bellen ze niet terug als je telefonisch iets vraagt.

De juiste

Reactie Metalstudwand.com:

Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met de informatie op onze website.
De sparingsmaten van de stalen nastelkozijnen van Berkvens staat bij het speficieke product aangegeven bij ons op de site. Ook hebben wij bij de kozijnen een pdf handleiding toegevoegd van de fabrikant waarop de exacte sparingsmaten voor zowel de breedte als de hoogte vermeldt staat. Dit hebben wij ook telefonisch met u doorgesproken.

Marianne van Hees

Telefonisch vriendelijke te woord gestaan

Beschrijf hier uw ervaring

bestelling werd keurig op tijd bezorgd

???

???

Koos Maring

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, service vriendelijke alleen de korting werkte niet goed op de website

IT

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Houten panelen maar ik zag niet dat er twee pagina's kleinmaterialen zijn. Mijn fout maar misschien kan het duidelijker

Ivanko

Aflevering tijd

Niets

Gerard de Reus

Beschrijf hier uw ervaring

Alles duidelijk te vinden.

Ga zo door.

Ambelt Oosterenk

Positief. Prettig contact, goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact, levering naar wens, kortom: prima!

n.v.t.

Bagageonline

Goede ervaring, snelle levering en zeer accuraat en correcte afhandeling

duidelijke website

nvt