Marcel Willems

Snelle leveringen en correcte behandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Had me zelf vergist in de leverdatum maar na telefonisch overleg zeer snel gecorrigeerd. Uitstekende service

net

net

Sinan

Beschrijf hier uw ervaring

Op tijd verzonden, chauffeur op tijd, belt netjes van te voren op. Wel is 1 plaat beschadigd geleverd en zien de profielen er gebruikt uit maar dat schijnt gewoon aanslag te zijn omdat ze buiten... Op tijd verzonden, chauffeur op tijd, belt netjes van te voren op. Wel is 1 plaat beschadigd geleverd en zien de profielen er gebruikt uit maar dat schijnt gewoon aanslag te zijn omdat ze buiten worden opgeslagen.

Erwin Fermont

Dikke voldoende!!!!!

Zeer positief…

Geen!

Alles gevonden…

E. Veneman

Er wordt beloofd dat er 2 uur voor aflevering wordt gebeld. Gebeurd niet. Alles wordt midden op de oprit neer gezet. Creditnota pallet heb ik na 3 weken over gebeld, hier was niets mee gebeurd.... Er wordt beloofd dat er 2 uur voor aflevering wordt gebeld. Gebeurd niet. Alles wordt midden op de oprit neer gezet. Creditnota pallet heb ik na 3 weken over gebeld, hier was niets mee gebeurd. Beschadigde platen wordt niets mee gedaan. Dit met de mededeling, ik heb wel erger gezien en u gaat ze toch bewerken.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de pagina wordt vermeld een vast bedrag bezorgkosten vermeld en bezorging binnen 24 uur. Verder in het bestelproces zijn de kosten opeens meer als je het de volgende dag wilt hebben

Zie boven, teveel om op te noemen

Nvt

Reactie Metalstudwand.com:

Bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons.
Bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons.
Naast het feit dat u op de hoogte was van de leverdag bent u ook op de leverdag telefonisch op de hoogte gebracht van het tijdsbestek van levering met de bedoeling de chauffeur op te vangen en aan te geven waar de pallet met gipsplaten het beste neergezet kan worden.
Wij bieden online bij het afrekenen meerdere bezorgmogelijkheden aan waar verschillende tarieven aanhangen. Klanten kunnen zelf hiervoor kiezen.
Gipsplaten worden altijd afgewerkt met een pasta waardoor de AK kant en de schroefgaten weggewerkt worden met als eindresultaat een strakke wand.
De gemelde schade deed niets onder aan de kwaliteit van de gipsplaat. Neemt niet weg dat u heeft betaald voor onbeschadigde gipsplaten.

Tom Aarts

Weet ik niet

Jacob Groothuis

Prima.

Duidelijk

Wand en plafondprofielen op ėėn site plaatsen of een duidelijke link.

Alles wel.

Sebastiaan Vink

Goed en betrouwbaar

Duidelijk

Meer uitleg over een maar met daar haaks nog een muur op. Of een muur met deuren erin. Zou fijn zijn als zoiets in de rekentool zit. Ik kwam namelijk 3 staanders te kort

Wat ik eerder aangaf

Reactie Metalstudwand.com:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij begrijpen het verbeterpunt/tip en zijn momenteel druk bezig met het uitwerken van een duidelijke wandenwizard waarin ook de kozijnen/deuren worden... Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij begrijpen het verbeterpunt/tip en zijn momenteel druk bezig met het uitwerken van een duidelijke wandenwizard waarin ook de kozijnen/deuren worden meegenomen in de berekening en de maatvoering per wand kunt invullen.

Peter Timmerman

Goed en snel