Maurice van Zundert

Goede producten tegen een fantastisch lage prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Beter instructies bij ophaalpunten.
In mijn geval in Roosendaal stond niet aangegeven en heb bij bedrijven moeten vragen waar het was maar die kenden het bedrijf niet. Geen prettige ervaring.

Beter instructies bij ophaalpunten.

Christiaan

Uitstekend

RJ Gipswanden

Netjes geholpen

A. Drost

Eerste ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima informatie, klantcontact niks op aan te merken.

elly

Uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

geen verbeterpunten, gewoon prima.

geen verbeterpunten, gewoon prima.

Harry

Als "leek" kreeg ik prima informatie bij de helpdesk, hierdoor de bestelling iets aangepast waardoor het eindresultaat prima is geworden. Snelle levering en prima service

V Cleijnen

Negatief over vaagheid en produkt doos kapot

Adressen van afhaaladressen op site openbaar maken

Adressen van afhaaladressen op site openbaar maken

Reactie Metalstudwand.com:

Ingeval van afhalen hebben wij per webshop in ons informatiecentrum de plaatsen aangegeven waar dat mogelijk is. Dit kan in het opmerkingenveld aangegeven worden.
De klant wordt direct op de...
De klant wordt direct op de hoogte gebracht door ons wanneer het materiaal klaarstaat.
Vanwege de kantoortijden tot 17.00 uur hebben wij voorgesteld om de bestelling gratis door DHL bij u af te leveren.

Tom Nagel

Snelle respons op vragen, genoeg info op website

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn zorgvuldig samengestelde winkelwagentje was verdwenen na 24u (ik wachtte op een reactie van jullie, het was weekend). Ik zou de time-out op het winkelwagentje op zeker 1 week zetten

P.Akkermans

Een duidelijke en overzichtelijke site met uiteraard goede producten en dito prijzen.

Beschrijf hier uw ervaring

Voorafgaande aan de levering zou ik 1 uur van te voren worden gebeld, dit bleek echter 10 minuten te zijn.
Gelukkig kon ik nog wat regelen anders was er niemand thuis geweest voor ontvangst goederen.
Uit eigen ervaring weet ik dat dit voor de chauffeur niet altijd vooraf is in te schatten, maar 40km afleggen in 1 uur gaat een stuk makkelijker dan in 10 minuten!
Een kleine kritische noot voor de rest alleen maar lof!!!!

Een kleine kritische noot voor de rest alleen maar lof!!!!