Metak

Kennis en vakmanschap
Prijsniveau
Communicatie

M. Rigter

Prima, zeer behulpzaam, goed eindresultaat.

Motor bagagerek moest aangepast worden. Nu een korte intake in de morgen, gingen ze direct aan de slag en vonden een technische oplossing, die ik niet gevonden had. Aan einde dag was aanpassing klaar.

Kopje koffie bij eerste ontvangst.

RHLO design

Zeer mooie trappen op maat geleverd

Kwaliteit en maatwerk

Drukte in planning

Ton Born

Super correct bedrijf, een feest om mee te werken.

Zeer snelle reactie en super snelle oplossing van het probleem.

Geen idee

Wim van der Toolen

Bij ons een grote op maat gemaakte met taatsdeur geplaatst.
Resultaat ; vakwerk ,erg mooi

Vakmensen in dienst, niets is te veel

Ga zo door.

Mark en Eva

Tijdens onze verbouwing haakte de aannemer af en moesten er met spoed 2 draagbalken gemaakt en geplaatst worden. Via internet bij Metak uitgekomen die binnen de gevraagde termijn kon produceren ,... Tijdens onze verbouwing haakte de aannemer af en moesten er met spoed 2 draagbalken gemaakt en geplaatst worden. Via internet bij Metak uitgekomen die binnen de gevraagde termijn kon produceren , leveren en plaatsen met als bonus een flinke besparing op de kosten. Vooral het directe contact met korte lijntjes onderscheid Metak ons inziens van andere (bouw)bedrijven.

Goede Service , snelheid en prijs / kwaliteit verhouding

Roy van der Lee

Eind 2018 offerte bij Metak aangevraagd voor het produceren van een trapleuning en balustrade op basis van een eigen ontwerp (staal en glas).
Medio september hiervoor opdracht gegeven. Zonder...
Medio september hiervoor opdracht gegeven. Zonder prijswijziging is de opdracht geaccepteerd en heeft men alles ingemeten. Dit gebeurde heel nauwkeurig. Na enkele weken werd alles geleverd en keurig geplaatst.

Product is mooi gelast en alles paste op de millimeter nauwkeurig.
Ook het plaatsen gebeurde zeer nauwkeurig. Men nam er de tijd voor en dat kan je gewoon zien.

Geen, ga zo door

Raymond

Stalen profielen laten maken voor een industriele kast. De profielen waren netjes gelast en zeer precies qua maatvoering.

Netjes afgewerkt

Maarten

Metak heeft voor ons een dakterrasconstructie gelast. Het ging om een UNP profiel met daarop een hekwerk volledig op maat gemaakt.

Goed werk geleverd. Deze klus moest vrij precies uitgevoerd worden om het allemaal te laten passen en dat is goed gelukt.

Communicatie zou iets beter kunnen, ik was bijvoorbeeld in de veronderstelling dat het UNP profiel in 4 delen zou worden geleverd maar dat werden uiteindelijk maar 2 delen. Een keuze die goed... Communicatie zou iets beter kunnen, ik was bijvoorbeeld in de veronderstelling dat het UNP profiel in 4 delen zou worden geleverd maar dat werden uiteindelijk maar 2 delen. Een keuze die goed uitpakte maar ik was er wel graag van op de hoogte geweest. En de taakverdeling van Rob en Benjamin zou iets duidelijker naar de klant gecommuniceerd kunnen worden.

Richard

Goed bedrijf, afspraak is afspraak, concurrerende prijzen

Vakwerk, nette medewerkers, montage op afgesproken dag

Het enige verbeterpuntje wat ik kan bedenken dat de communicatie tijdens het fabricageproces iets beter kan

Ambianzz Bedding BV

Via het internet kwam ik op de website van Metak. Vervolgens contact opgenomen en erg goed geholpen aan de lijn.
Na een week kwamen ze al langs om in te meten en een tekening gemaakt. Na 3...
Na een week kwamen ze al langs om in te meten en een tekening gemaakt. Na 3 weken trap geleverd en we zijn super tevreden.

Service