Metak

Kennis en vakmanschap
Prijsniveau
Communicatie

Roy van der Lee

Eind 2018 offerte bij Metak aangevraagd voor het produceren van een trapleuning en balustrade op basis van een eigen ontwerp (staal en glas).
Medio september hiervoor opdracht gegeven. Zonder...
Medio september hiervoor opdracht gegeven. Zonder prijswijziging is de opdracht geaccepteerd en heeft men alles ingemeten. Dit gebeurde heel nauwkeurig. Na enkele weken werd alles geleverd en keurig geplaatst.

Product is mooi gelast en alles paste op de millimeter nauwkeurig.
Ook het plaatsen gebeurde zeer nauwkeurig. Men nam er de tijd voor en dat kan je gewoon zien.

Geen, ga zo door

Raymond

Stalen profielen laten maken voor een industriele kast. De profielen waren netjes gelast en zeer precies qua maatvoering.

Netjes afgewerkt

Maarten

Metak heeft voor ons een dakterrasconstructie gelast. Het ging om een UNP profiel met daarop een hekwerk volledig op maat gemaakt.

Goed werk geleverd. Deze klus moest vrij precies uitgevoerd worden om het allemaal te laten passen en dat is goed gelukt.

Communicatie zou iets beter kunnen, ik was bijvoorbeeld in de veronderstelling dat het UNP profiel in 4 delen zou worden geleverd maar dat werden uiteindelijk maar 2 delen. Een keuze die goed uitpakte maar ik was er wel graag van op de hoogte geweest. En de taakverdeling van Rob en Benjamin zou iets duidelijker naar de klant gecommuniceerd kunnen worden.

Richard

Goed bedrijf, afspraak is afspraak, concurrerende prijzen

Vakwerk, nette medewerkers, montage op afgesproken dag

Het enige verbeterpuntje wat ik kan bedenken dat de communicatie tijdens het fabricageproces iets beter kan

Ambianzz Bedding BV

Via het internet kwam ik op de website van Metak. Vervolgens contact opgenomen en erg goed geholpen aan de lijn.
Na een week kwamen ze al langs om in te meten en een tekening gemaakt. Na 3...
Na een week kwamen ze al langs om in te meten en een tekening gemaakt. Na 3 weken trap geleverd en we zijn super tevreden.

Service

Thomas

Metak heeft voor ons een industriële deur gemaakt wij zijn daar eerg over te spreken, ook de monteurs die het geplaatst hebben zijn echte vakmensen E hebben het keurig gedaan ze waren sociaal en... Metak heeft voor ons een industriële deur gemaakt wij zijn daar eerg over te spreken, ook de monteurs die het geplaatst hebben zijn echte vakmensen E hebben het keurig gedaan ze waren sociaal en beleefd. Ik zou de metak aan iedereen aanraden.

Jongsma

Metak heeft in de tuin een verzinkte brug geplaatst over een patio heen op kelderniveau. Er zat geen enkele haakse hoek in maar alles paste uiteindelijk perfect tot op de millimeter. Dat komt onder... Metak heeft in de tuin een verzinkte brug geplaatst over een patio heen op kelderniveau. Er zat geen enkele haakse hoek in maar alles paste uiteindelijk perfect tot op de millimeter. Dat komt onder andere denk ik doordat degene die het gelast heeft het ook zelf komt inmeten en monteren met een maatje. Een perfecte formule volgens mij!

Het proces van ontwerp tot montage is helder. Het vertrouwen in het eigen product blijkt oa doordat betaling pas bij levering is. Men neemt uitgebreid de tijd om het ontwerp door te spreken, de situatie ter plekke op te meten, en het voorlopig ontwerp aan te passen of evt opnieuw op te meten zoals in mijn geval. Daarna vlotte levering binnen 3 weken van de brug en een perfecte deskundige montage. Hele fijne mensen!

Ruud van Asch

Voor ons hebben ze een staalconstructie voor een terras overkapping gemaakt.
Geven goed advies, zeer vakkundig en erg vriendelijk.

Vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Jouke

Metak verzorgde bij mij de vervanging van twee oude houten vluchttrappen door twee nieuwe verzinkte stalen trappen, zodat deze trappen de eerstkomende generaties kunnen dienen waarvoor ze zijn... Metak verzorgde bij mij de vervanging van twee oude houten vluchttrappen door twee nieuwe verzinkte stalen trappen, zodat deze trappen de eerstkomende generaties kunnen dienen waarvoor ze zijn bestemd, te weten het ook echt uit het huis kunnen vluchten wanneer het nodig is. Wat het meest opvalt aan de door Metak gecreëerde constructie is de uitstraling van stoerheid en degelijkheid en dat terwijl Metak met glans ook de "offerteronde" won.

Metak toont persoonlijke betrokkenheid bij de daadwerkelijke realisering van het bij haar bestelde. Het bedrijf denkt - als het ware - met je mee. Bovendien kan bepaald niet gezegd worden dat Metak gemaakte afspraken, noch in product, noch in tijd, laat verslonzen.

Zou ik langer over moeten nadenken dan nodig is

Zeer te vrede!

Goede voorbereiding, uitvoering en communicatie.