Informatie over metaalsoorten op metaalcenter.nl
Info over Levering order

Holleman

Precies gekregen wat ik besteld

Goede informatie, snel geleverd tegen een goede prijs

vd Linde

Goed in eerste instantie rond geleverd terwijl ik vierkant had besteld
Goed telefonisch bereikbaar
Meteen hersteld en herleverd

Snelle herleving

Verhoeven

Zeer tevreden

Netjes op tijd geleverd. Degelijk verpakt

Veldhuis

Perfect

Alles

Richard

Levering enzo was prima. Maar volgens mij komt het RVS 304 uit polen. Blijft een magneetje flink aan plakken. Ook flink betalen, maar lage kwaliteit krijgen. Graaiflatie heet dat. Na mail contact... Levering enzo was prima. Maar volgens mij komt het RVS 304 uit polen. Blijft een magneetje flink aan plakken. Ook flink betalen, maar lage kwaliteit krijgen. Graaiflatie heet dat. Na mail contact krijg ik geen antwoord op waarom het magnetisch is, alleen dat het RVS 304 is. Ja zal wel 304 zijn dan, met behoorlijke magnetische eigenschappen. Nou ja, weten we dat ook weer.

Levering

Reactie Metaalcenter.nl:

Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat RVS304 soms licht magnetisch kan zijn. Hoewel het materiaal van nature niet-magnetisch is, kan onder bepaalde omstandigheden licht... Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat RVS304 soms licht magnetisch kan zijn. Hoewel het materiaal van nature niet-magnetisch is, kan onder bepaalde omstandigheden licht magnetisme optreden (bijvoorbeeld door het koud vervormen, dat bij het maken van kokers van toepassing is). Dit heeft geen negatieve invloed op de kwaliteit van het materiaal en is een normale eigenschap van dit soort profielen. Ook bij (dunne) koudgewalste RVS304 platen komt dit vaak voor.
Het heeft in ieder geval niets te maken met de herkomst of kwaliteit van het materiaal zelf.
Ik hoop dat ik hiermee uw zorgen heb kunnen wegnemen. Met vriendelijke groet, Metaalcenter.nl

de Winter

Wat fijn dat we ons idee zo snel konden realiseren

goede vindbaarheid, geen poespas, telefonische assistentie wanneer nodig

Bos

Zeer goed

Duidelijk in maten en materialen

Van der velden

Snel geleverd

Duidelijke site

Peeters

Duidelijk, goed en snel

Duidelijke website

den Hartog B.V. Las- en Constructie

Goed, kundig & snel

Vriendelijk, hal van voorraad netjes schoon.