Prima, goede terugkoppeling, vriendelijk, scherp geptijst

Bereikbaar, vriendelijk, goede prijs

De website kan moderner

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Prima, goede terugkoppeling, vriendelijk, scherp geprijsd. Bereikbaar, vriendelijk, goede prijs. De website kan moderner".
Soms zijn we ook buiten gecommuniceerde tijden bereikbaar, vriendelijk en de beste prijs. Website houden we heel bewust zo, dat is een bewuste keuze van ons...
Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Prima aanbod.

Goed informatie bij product. (Mephisto)

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw review.
"Prima aanbod. Goede informatie bij product, Mephisto".
De topproducten van Mephisto, snel en voordelig geleverd. Fijn dat u tevreden bent.
Veel plezier met de Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer.

Snel

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw review.
"Snel". Kort maar krachtig. Ook kleinere aankopen, snel en gratis thuisbezorgd. (NL)
(Geen verzendkosten, ook bij de kleinere aankopen)
Veel plezier met uw nieuwe Wolky inlegzolen.

Gerard

Fijne zaak! Scherpe prijs en snelle levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Gerard, bedankt voor uw hele mooie review.
"Fijne zaak! Scherpe prijs en snelle levering". U bent al klant vanaf "het eerste uur". Vele leveringen verder bent u nog steeds erg tevreden. Daar worden we hier ook heel blij van, mensen (en die zijn er veel) die steeds weer opnieuw bestellen en vertrouwen in ons hebben. Tegen de beste prijs leveren en ook supersnel in huis. We zullen dit natuurlijk blijven doen. Veel plezier met de Mephisto schoenen en graag tot de volgende keer.

Cees Janssens

Goede aankoop, ook telefonisch goed te woord gestaan

nee

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Janssens, dank voor uw hele mooie review.
"Goede aankoop, ook telefonisch goed te woord gestaan".
Leuk om te doen, telefonisch (maar ook mail) contact vinden wij leuk om te doen. Het telefonisch beantwoorden van vragen over merken/producten blijft altijd leuk, en snelle directe verbinding, weten waar het over gaat, vaak geef ik dus zelf antwoord op vragen.
Fijn dat u tevreden bent en veel plezier met de Ecco schoenen.

Ben

Vlotte correcte levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Ben, dank voor de mooie review.
"What you see is what you get, m.a.w. de on-line afbeeldingen van de schoenen (Ecco Tracks) kloppen 100% met wat je in de doos geleverd krijgt, top! Vlotte correcte levering".
Mooi om te lezen natuurlijk! Ecco Track, inderdaad perfecte schoenen.
Veel plezier met de schoenen en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Sinds een jaar vaste klant. Mooi assortiment, en scherpe prijzen. Afhandeling snel en correct

Eigenaar pakt zelf de telefoon op, en is voortvarend en ter zake kundig

Geen tips, dik tevreden

Reactie Merkschoenen.com:

Dag, dank voor uw hele mooie review.
"Sinds een jaar vaste klant. Mooi assortiment en scherpe prijzen. Afhandeling snel en correct. Prima bedrijf. Bij garantie ook opgelost op een manier waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Eigenaar pakt zelf de telefoon op, en is voortvarend en ter zake kundig, dik tevreden".
Klopt, en is er een keer iets, dan ook tot tevredenheid op proberen te lossen. Ja, ik pak (meestal) de telefoon zelf op, weten wat er in het bedrijf speelt. Direct contact, vinden wij belangrijk.
Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Prima. Snel en vooedelig

Voordelig

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw review.
"Prima, snel en voordelig".
Merkschoenen snel en voordelig in huis. Bijna alle orders binnen 1 werkdag in huis, en geen verzendkosten. (NL)
Veel plezier met uw Ecco schoenen en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Goede service en kwaliteit voor minder dan in de winkel.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw mooie review.
"Goede service en kwaliteit voor minder dan in de winkel".
Klopt, merkschoenen van diverse merken tegen de beste prijs. Zorgvuldig verpakt, snel leveren.(gratis in NL) Veel plezier met uw Wolky schoenen en graag tot een volgende keer.

Prima service

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Prima service". Kort maar krachtig. We zitten er "kort op", dus snel de bestelde schoenen leveren en tegen de beste prijs en gratis verzending. (NL)
Doen wat we beloven, de normaalste zaak toch?
Veel plezier met uw Wolky schoenen.
Dank voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer.