Els

Prima!

bestelling was gedaan. Jammer! Kan ik dus weer terug sturen. Beter is om het te laten staan, totdat er betaald is.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag Els, dank voor uw review.
"Prima! Ik heb nu een dubbele bestelling gedaan, per ongeluk. Omdat "mijn winkelwagen" nog leeg was, terwijl er al wel een bestelling was gedaan. Jammer! Kan ik dus weer terug sturen. Beter is om het te laten staan, totdat er betaald is".
Om snel te leveren, hebben wij idd u alvast de zooltjes geleverd. Maar komt zeker in orde!

van der leer

Goed bedrijf, snelle levering en goede service

geen, ga zo door

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer van Leer, dank voor uw hele mooie review.
"Goed bedrijf, snelle levering en goede service. Snelle levering".
Al jaren koopt u schoenen bij ons. Op ons (telefonisch) advies hebben wij u een halve maat groter geadviseerd. (in ons systeem kunnen wij de bestellingen zien) Navraag bij u gedaan over de nieuwe maat, gelukkig paste die u nog beter. Dank voor weer uw vertrouwen, veel plezier met de Mephisto schoenen en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Merkschoenen.com hield mij per e-mail op de hoogte over de fasen van de bestelling. Heel goed en uiteraard kwam de bestelling (zonder extra kosten) vlot binnen. Ook netjes vond ik de...

Goede communicatie en een fysieke winkel (Click en Brick).

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"Merkschoenen.com hield mij per e-mail op de hoogte over de fasen van de bestelling. Heel goed en uiteraard kwam de bestelling (zonder extra kosten) vlot binnen. Ook netjes vond ik de uitnodigingskaart ‘Kom eens langs!’ . Een webshop die je ook uitnodigt. Top.
Het gekochte product voldoet aan de verwachting. Goede communicatie en een fysieke winkel (Click en Brick)".
Ook de kleinste aankopen verzenden wij gratis en snel (NL). Kom eens langs, klopt, wij hebben een showroom/pickup-point. Soms handig om te passen en advies te geven. Fijn dat u zo tevreden bent en graag tot een volgende keer.
Team merkschoenen.com

Goede service, telefonisch contact gehad met personeel. Snelle levering en erg klantvriendelijk !

schoenen in andere maat niet opnieuw online hoeven bestellen, werden dezelfde dag nog verzonden na telefonisch contact.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw mooie review.
"Goede service, telefonisch contact gehad met personeel. Snelle levering en erg klantvriendelijk! Schoenen in andere maat niet opnieuw online hoeven bestellen, werden dezelfde dag nog verzonden na telefonisch contact".
Heel mooi om te lezen natuurlijk. Direct en snel contact, denken in oplossingen. Fijn dat u tevreden bent en veel plezier van de Sanita klompen en graag tot een volgende keer!

Snelle levering!

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Snelle levering". Allemaal tienen... Beter kan niet. We proberen snel (en altijd gratis bezorging in NL) te leveren.
Heel veel (werk) plezier met de klompjes van Sanita en graag tot een volgende keer.

Goed contact gehad ,dus uitstekend

Prettig telefonisch contact,met goede service en erg belangrijk verstand van zaken

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mevrouw, dank voor uw hele mooie review.
"Goed contact gehad, dus uitstekend. Prettig telefonisch contact, met goede service en erg belangrijk, verstand van zaken".
Dit is allemaal mooi om te lezen, daar worden we heel blij van! Verstand van zaken, daarom beantwoord ik meestal zelf de vaktechnische vragen over de producten.
Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer.

Betrouwbaar bedrijf

goede schoenen voor een mooie prijs, snelle levering

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw hele mooie review.
"BETROUWBAAR BEDRIJF, goede schoenen voor een mooie prijs, snelle levering".
Dank, dank, dank. Ja, betrouwbaar, al ruim 35 jaar! Merkschoenen tegen de beste prijs die we inderdaad snel leveren zonder verzendkosten (NL). Nogmaals dank voor uw mooie review en graag tot een volgende keer.

Nieuwe klant.

Site snel gevonden. Goede prijs. Makkelijk besteld en snel geleverd!

Maat van schoenen was voorradig, terwijl andere Sites ze al geruime tijd niet meer in voorraad hadden.

Ga zo door.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Site snel gevonden. Goede prijs. Makkelijk besteld en snel geleverd! Maat van schoenen was voorradig, terwijl andere sites ze al geruime tijd niet meer in voorraad hadden. Ga zo door". De best verkopende modellen van de topmerken hebben wij doorgaans genoeg op voorraad en vullen deze steeds aan. Toch kan het ook bij ons gebeuren dat ze dan tijdelijk zijn uitverkocht omdat wij ze goedkoper online aanbieden. Dit zullen wij blijven doen, op onze eigen kosten letten waardoor we producten goedkoper kunnen aanbieden en gratis blijven verzenden. Graag tot een volgende keer dus.

Harry Jansen

Prima zaak! Door wat voor oorzaak dan ook werkte de track en tracecode niet. Ik werd echter via de mail perfect op de hoogte gehouden van de voortgang.

reageert snel op vragen, vertrouwen wekkend

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer Jansen, dank voor uw mooie review.
"Prima zaak! Door wat voor oorzaak dan ook werkte de Track en Trace code niet. Ik werd echter via de mail perfect op de hoogte gehouden van de voortgang. Reageert snel op vragen, vertrouwen wekkend".
Dank! Uw pakket was door ons snel verwerkt/uitgeleverd, helaas bij PostNL, niet door ons dus, wat vertraging opgelopen. Wij hebben, zoals wij dat normaal vinden, steeds controle uitgevoerd waar het pakket was. Persoonlijk en snel contact vinden wij gewoon meer dan normaal!
"Wij zitten er kort op". Dank voor uw begrip en veel plezier met de schoenen.

W. Verscheijden

Goede ervaring, eerste aankoop 7 jaar geleden.

Advies was toen goed, afgeleverd product zeer goed.

Goede dienstverlening, voor mij geen verbeterpunten.

Reactie Merkschoenen.com:

Dag mijnheer, dank voor uw mooie review.
"Goede ervaring, eerste aankoop 7 jaar geleden. Advies was toen goed, afgeleverd product zeer goed. Goede dienstverlening".
U bent inderdaad "klant van het eerste uur". Wij zullen er voor zorgen dat u een tevreden koper blijft! Dank voor het vertrouwen de afgelopen jaren.