8.5/10

gerard

Prima ervaring. vertrouwenswaardig!

originele producten !

E.Broekmans

In eerste instantie negatief. Na enkele dagen kreeg ik een mail met daarin de vraag welk type bril ik had. Heb toen foto van de bril inclusief alle maten teruggemaild. Na ruim een week niets...

Uiteindelijk heb ik de juiste briltips toch ontvangen terwijl die ,waarschijnlijk in Italië, besteld moesten worden en meerdere opticïens , waaronder mijn eigen (eye wish) ze niet konden leveren. Best knap dus !

Snellere communicatie , ook iets meer acuraat , zou welkom zijn.

Karin Bruijn

Absoluut top

Heel goed

Goede klantenservice

Ronald

Ze hebben voor mij brillenpootjes besteld in Italië en nog redelijk snel ook. Goede service.

Bijna alles kan besteld worden.

Joost Musters

Prettige samenwerking
Snel antwoord

Overzichtelijk

Nvt

Prettig en snel.

Vond de instructies op de site omtrent het vragen om reparatie niet duidelijk.

Raymond

Bedrijf is slim aan het winkelen met domeinnamen. Heel veels sites komen uit bij het hoofdkantoor. Betalen flink wat aan Google Adwords

Snelle service, goede prijs, met een kleine maar

Sergenti heeft een zeer goede naam in de markt en ga er ook vanuit dat het glas wat jullie hebben opgestuurd de orginele Sergenti is.

Waarom de twijfel. Op mijn huidig glas zit in de linkerbovenhoek een logo van Sergenti en op het nieuwe glas staat de naam Sergenti op. Ik begon direct te twijfelen. Goedkoop, is Nep koop. Ik kan dit alleen boordelen als ik laat testen bij een Sergenti dealer. Graag ontvang ik hierover nog een toelichting

Mijn man was laatst een lederen hoesje kwijt geraakt van zijn Rayban Aviator na contact te hebben gezocht of ze die konden leveren,een dag later gelijk antwoord met de bestellink in de mail.

Bogaerts

Aangename kennismaking met bedrijf.