8.5/10

Ronald

Ze hebben voor mij brillenpootjes besteld in Italië en nog redelijk snel ook. Goede service.

Bijna alles kan besteld worden.

Joost Musters

Prettige samenwerking
Snel antwoord

Overzichtelijk

Nvt

Prettig en snel.

Vond de instructies op de site omtrent het vragen om reparatie niet duidelijk.

Raymond

Bedrijf is slim aan het winkelen met domeinnamen. Heel veels sites komen uit bij het hoofdkantoor. Betalen flink wat aan Google Adwords

Snelle service, goede prijs, met een kleine maar

Sergenti heeft een zeer goede naam in de markt en ga er ook vanuit dat het glas wat jullie hebben opgestuurd de orginele Sergenti is.

Waarom de twijfel. Op mijn huidig glas zit in de linkerbovenhoek een logo van Sergenti en op het nieuwe glas staat de naam Sergenti op. Ik begon direct te twijfelen. Goedkoop, is Nep koop. Ik kan dit alleen boordelen als ik laat testen bij een Sergenti dealer. Graag ontvang ik hierover nog een toelichting

Mijn man was laatst een lederen hoesje kwijt geraakt van zijn Rayban Aviator na contact te hebben gezocht of ze die konden leveren,een dag later gelijk antwoord met de bestellink in de mail.

Bogaerts

Aangename kennismaking met bedrijf.

Tevreden

jullie mogen wat meer info overproducten bij vermelden. in de winkel verteld men je wat je als vrouw beter kan kopen /beter bij je past. door in een winkel info te vragen wist ik welke ik bij jullie kon kopen.

Verder prima.

Goede informatieverstrekking en update over levertermijn.

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Zelfde afbeelding op de site bij losse glazen links en rechts schept verwarring

Vriendelijke snelle service!

Duidelijk snel antwoord

Luc Vanvaerenbergh

Zeer correcte dienstverlening. Werd zeer goed geholpen aan telefoon. Het resultaat is echt wat beloofd werd!

Directe reactie op mail!

Informatie voor buitenlandse bestelling is een beetje onduidelijk!