8.3/10
8.5/10

Priscilla H.

Erg positief! Persoonlijke en snelle benadering vanuit het bedrijf over de levering en keuze voor brilpootjes.

Persoonlijke benadering, inzichtelijke informatie, snelle levering. Meedenken vanuit de medewerkers.

Op de website duidelijker kunnen aangeven wat voor briltype en pootjes de klant wilt hebben.

Nette service

Scherp geprijsd

Vervangde onderdeel nummers moet je zelf aangeven. Zou makkelijker zijn als het op de website te selecteren is.

Zeer fijne en snelle service. Meteen na het bestellen werd ik gebeld voor aanvullende vragen, zodat er snel bij de leverancier besteld kon worden.

Zeer goede ervaring , goede beschrijving van de gekochte onderdelen en de levering was binnen de gestelde tijd.

Goede en duidelijke informatie.

Danny Janssens

Daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen maar de zonnebril is nog niet geleverd. Postnl . heeft zich twee maal aangeboden nadien zou ik de bril kunnen afhalen maar, ondanks contact met postnl.,...

Grote keuze

Geen opmerkingen

Rob van Leuveren

Ik had een paar oortips besteld voor mijn zonnebril. Type bril was niet meer bekend maar zij hebben alle moeite gedaan om voor de vervanging te zorgen. Middels telefonisch contact en mail is dat ook...

Heel veel inzet tonen om de klant te helpen.

Helemaal niks. GA ZO DOOR👍

Goede en duidelijke website. Het bestelde binnen een paar dagen netjes binnen.

Caroline

Snelle en goede service. Aanbod en prijs heel goed. Communicatie is super

Communicatie - klant cknstant op de hoogte houden

F. Keulen

Goed, bestellen is gemakkelijk en afspraken worden nagekomen. Info naar de klant ook prima.

Info op website niet helemaal correct, vooral de zoekfunctie. Ik heb gezocht op "drivers...

Gewoon prima

Info specificaties Serengeti brillen verbeteren.

gerard

Prima ervaring. vertrouwenswaardig!