Nancy Verstappen

Vlot

Mooi materiaal

Website soms iets onduidelijk voor wisselstukken

H vd Berg

De informatie op de productpagina's zou beter kunnen. Ik heb een dure Serengeti bril gekocht, om er bij ontvangst achter te komen dat de donkerte categorie 2-3 is, terwijl ik minimaal categorie 3... De informatie op de productpagina's zou beter kunnen. Ik heb een dure Serengeti bril gekocht, om er bij ontvangst achter te komen dat de donkerte categorie 2-3 is, terwijl ik minimaal categorie 3 nodig heb in felle zon (en wordt ook aanbevolen door deskundigen). Dit is nergens op de website te vinden, maar alleen in het boekje dat je erbij krijgt. Is niet vreemd om dit erbij te zetten bij de informatie op een productpagina voor zonnebrillen. Ook is het retourbeleid suboptimaal. Klantenservice moeten bellen / mailen en zelf regelen met een pakketdienst (ipv aan kunnen melden via de website) en ook zelf betalen voor retourzending. Verzendkosten moeten ook al betaald worden. Bij deze prijzen zou dat anders moeten kunnen.

Vriendelijke klantenservice

Betere productinformatie op de website, beter retourbeleid

Judith Kroon

Duidelijk, vriendelijk, snel

-goede uitleg hoe glazen te bestellen
- leveringstijd duidelijk
-goede uitleg hoe glazen te bestellen
- leveringstijd duidelijk
-werd op de hoogte gehouden van bestelling glazen in het buitenland en dat het langer zou duren. Ze waren er uiteindelijk sneller dan verwacht

Geen die ik op basis van mijn bestelling kan bedenken

Renato

Mooie zonnebril voor een goede prijs.

Duidelijke communicatie

Jammer dat het artikel bij de fabrikant in Italië besteld moest worden voordat het naar mij doorgestuurd werd. Dit zorgde voor een langere levertijd, maar was van te voren netjes gecommuniceerd.

Robert Hogebrug

Mijn voorkeur model was niet meer leverbaar bij ray ban. De medewerkers hebben een oplossing gezocht en aangedragen door het montuur en glazen apart te bestellen. Top oplossing en fantastisch... Mijn voorkeur model was niet meer leverbaar bij ray ban. De medewerkers hebben een oplossing gezocht en aangedragen door het montuur en glazen apart te bestellen. Top oplossing en fantastisch meegedacht!!

Oplossings gericht en service gericht.

Hh

Wouter Bakker

Zeer goed

Service, met grote dank aan Dion

Merx

Afhandeling en service

Nooit verslappen vasthouden zo

LM

Snelle bezorging
Goede informatie over mijn zonnebril

Goede info via mail

Yaroslav